ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
Κάθε φορά που οι τσαρλατάνοι διαμόρφωσης της κοινής γνώμης απο τα μεγάλα ΜΜΕ των Αθηνών τα κάνουν όλα όπως τους συμφέρει, όπως τους ορίζουν οι μεγαλοεργολάβοι μιντιάρχες, οι μίζαρχοι με τις μιζαρχίνες, τα μιζαρχοσυμφέροντα,
θυμούνται αμέσως μετά για το ξέβγαλμα, τον εξαγνισμό, απο όσα τους σέρνει ο κόσμος, τις προφητείες.
Τώρα τι σχέση μπορεί να έχουν άθεοι υπουργοί, ΜΜΕδες, ειδών – ειδών ξυλοσχίστες με προφήτες η προφητείες, είναι κάτι που ακόμα δεν μπόρεσα να καταλάβω.
Γι αυτό μετά απο καιρό, έκανα χθες το πρωΐ δυο καφέδες και τα είπαμε με το μίξερ. Ως γνωστόν το μίξερ, είναι και ειδικός σύμβουλός μου, για να μη χάνονται άσκοπα κονδύλια η πόροι στις προεκλογικές μου προσλήψεις.
– Φέρε τον καφέ και κάτσε να στα ΄΄ χώσω ΄΄. Απο καιρό σου τάχω μαζεμένα μου λέει το αυτοκολητάκι μου.
– Σε ποιόν θα τα ΄΄ χώσεις ΄΄; σε μένα η κάποιον αυτοδιοικητικό;
– Σε σένα. Με εξέθεσες ανεπανόρθωτα. Ξέρεις ό,τι στις γιορτές Παλιάς Πόλης ήρθε εδω όλο το σόϊ μου για να δει απο κοντά αυτά που έκαναν την πόλη ακουστή σε όλο τον κόσμο, μένοντας ωστόσο μόνο στα σουβλάκια;
– Έχεις σόϊ εσυ;
– Βέβαια. Όλα τα μίξερ που έγιναν εξαγωγή απο την Τσεχία πριν απο 20 χρόνια ήταν εδω.
– Τι διαφέροντα εκτός απο μαρέγκες η παντεσπάνια μπορεί να έχει ενα μίξερ σαν εσένα βρε αιθεροβάμωνα; Καβάλησες το καλάμι, το ξέρεις; Εκτός απο το τι ανέβασε στο instagram η Φαίη Σκορδά, η Ελένη Μενεγάκη, αντε και η Ελένη Φουρέϊρα, μεσάνυχτα έχεις.
– Μεσάνυχτα, βαθειά, σκοτεινιασμένα έχεις εσύ. Μπορείς να μου πεις πότε επιτέλους θα ανοίξει για το κοινό το μουσείο του Μάνου Χατζηδάκη; Φεύγει σε λίγο το 2015 κι ακόμα κλειστό είναι. Χιλιάδες μίξερ πέρασαν να το δούνε, να του τραγουδήσουν ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ. Απογοητεύτηκαν. Το βρήκανε κλειστό.
– Κατά μια προφητεία θα το ανοίξει ο ίδιος ο Μάνος όταν αναστηθεί στη Δευτέρα Παρουσία. Προφανώς αργεί το πλήρωμα του χρόνου, έτσι παραμένει κλειστό. Τίποτε άλλο;
– Η Ξάνθη, η πόλη του καπνού, θα αποκτήσει ποτέ μουσείο καπνού;
– Είσαι ενα πανάσχετο μίξερ. Κοτζάμ μουσείο καπνού απέναντι απο το Αμοιρίδειο δεν το βλέπεις;
– Γιατί είναι κλειστό μάστορα; Με ρωτάγανε, χιλιάδες μίξερ, χωρίς να ξέρω τι να πω.
– Ακου να μαθαίνεις. Σύμφωνα με τις προφητείες, ( και τις αλχημείες ), ενα μουσείο με το πρώτο πρόγραμμα ΕΣΠΑ γίνεται. Με το δεύτερο εξωραΐζεται. Με το τρίτο αποκτά εκθέματα. Με το τέταρτο έρχεται η ταξινόμηση. Με το πέμπτο γίνεται αξιολόγηση, με το έκτο ανοίγει τις πόρτες του. Καταλαβαίνεις πόσο δρόμο έχει να διανύσει ακόμα. Πάνε περίπατο και τα ΕΣΠΑ. Άστα να πάνε. Δε ρωτάς κάτι πιο εύκολο; με στρίμωξες πανάθεμά σε.
– Το κονάκι του Μουζαφέρ Μπέη, έτοιμο πέντε χρόνια τώρα, γιατί δεν είναι ακόμα επισκέψιμο;
– Σκάσε και βάλε μπρος τις μαρέγκες σου. Άνοιγε και την Βίβλο να μαθαίνεις αστοιχείωτο. ΞΟΑΝΟ! Έτσι θα σε αποκαλούσε η κυρία Βαρμάζη, η φιλόλογός μας, αν ήταν εδω να σε ακούει. Πως να ανοίξει βρε ξόανο ενα κονάκι αποπερατωμένο έστω, όπου θα στεγάζονταν η ακαδημία παιδικής τέχνης και τα αρχεία της τοπικής Ιστορίας τώρα που η Ιστορία αποβάλλεται συστηματικά απο παντού, ενω η παιδική τέχνη έχει περιοριστεί στην χρήση του internet; Χώρια τα προσωπικά ορισμένων. Σύμφωνα πάντως με τις προφητείες του Νοστράδαμος, χρειάζονται δυο τουλάχιστον ΕΣΠΑ ακόμα και απο ενα σε κάθε εκλογική αναμέτρηση που μεσολαβεί.
– Μάστορα χωρίς τις προφητείες τι θα είχαμε απογίνει; Θα ζούσαμε στο απόλυτο σκοτάδι.
– Ενω τώρα είμαστε σε άπλετο φως. Ααααχ…. καλό μου μίξερ. Δεν ήξερες….. δεν ρώταγες;
Αρσενίου Στέλιος