Όπως είναι γνωστό, κατά το διάστημα των αγροτικών κινητοποιήσεων από τις 20 Ιανουαρίου μέχρι τις 27 Φεβρουαρίου 2016 σημειώθηκαν, σε πολλά σημεία της Εγνατίας Οδού και των Κάθετων Αξόνων αποκλεισμοί Ανισόπεδων Κόμβων, με αποτέλεσμα διακοπές και εκτροπές της κυκλοφορίας. Η “Εγνατία Οδός Α.Ε.” με τον ανάδοχο συντήρησης της οδού και το προσωπικό λειτουργίας, σε συνεργασία με τις κατά τόπους αρμόδιες υπηρεσίες της Τροχαίας, κατέβαλαν συνεχώς κάθε προσπάθεια για την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας, την αποφυγή ατυχημάτων και τη συνεχή ενημέρωση των χρηστών του αυτοκινητόδρομου.
Εγκαταστάθηκαν χιλιόμετρα εργοταξιακής σήμανσης ρύθμισης κυκλοφορίας, οι Ομάδες Άμεσης Επέμβασης πρόσφεραν συνδρομή στους οδηγούς, τα Κέντρα Ελέγχου Κυκλοφορίας ήταν σε συνεχή επαφή με την Τροχαία. Μετά την αναστολή των αγροτικών κινητοποιήσεων, όλα συνεργεία έδρασαν ταχύτατα ώστε να αποδώσαν άμεσα και με ασφάλεια σε κυκλοφορία τα αποκλεισμένα οδικά τμήματα.
Κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα των 37 ημερών ο τηλεφωνικός αριθμός έκτακτης ανάγκης της Εγνατίας Οδού 1077 δέχθηκε συνολικά περί τις 41.000 κλήσεις, περισσότερες από 1.000 κλήσεις την ημέρα, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων αφορούσε την παροχή ενημέρωσης για τις κυκλοφοριακές συνθήκες. Σε όλες τις κλήσεις αποκρίθηκαν οι χειριστές των Κέντρων Ελέγχου Κυκλοφορίας κατά μήκος της Εγνατίας Οδού, παρέχοντας τις απαραίτητες πληροφορίες προς τους οδηγούς.
Η “Εγνατία Οδός Α.Ε.” θεωρεί υποχρέωσή της να εκφράσει τις ευχαριστίες της προς τις υπηρεσίες της Τροχαίας για τη διαρκή συνεργασία που παρείχαν στα θέματα ρυθμίσεων κυκλοφορίας, προς το προσωπικό λειτουργίας και συντήρησης της οδού για την εξαιρετική ανταπόκριση στις ιδιαίτερα επιβαρημένες συνθήκες σε 24ωρη βάση και, κυρίως, προς τους χρήστες της οδού για την τήρηση των ρυθμίσεων κυκλοφορίας, την ορθή οδηγική συμπεριφορά και την κατανόηση και υπομονή που επέδειξαν.
Με την παράκληση να δημοσιευθεί
Από το Γραφείο Δημοσίων Σχέσεων & Υποδοχής Πολιτών