Γράφει ο Αλέξανδρος Παυλικιάνος
Αν θυμόμαστε καλά ήταν από τις άμεσες προτεραιότητες τις κυβέρνησης μαζί με το σχίσιμο των μνημονίων και ο κοινωνικός διάλογος για την παιδεία. Όπως δείχνουν τα πράγματα, και όπως η ανάπτυξη ξεκινά με τον “καρβουνιάρη” κάπως έτσι ξεκινά και ο διάλογος για την παιδεία με άμεση προτεραιότητα την κατάργηση των μαθητικών παρελάσεων στις επετείους των Εθνικών γιορτών την ώρα που υπάρχουν οι ελλείψεις σε αριθμό διδασκόντων, υλικών και υποδομών και φυσικά το τσεκούρωμα στους μισθούς και τις συντάξεις των εκπαιδευτικών. Κατά τα άλλα ο Υπουργός κ. Φίλης μέσα στην ασάφεια του πολιτικού έργου της κυβέρνησης, θυμήθηκε εν όψη πολιτικών εξελίξεων, τον Εθνικό Διάλογο για την παιδεία.”ουαί υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές”

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΞΑΝΘΗΣ

Η κυβέρνηση έχει εξαγγείλει «Εθνικό και Κοινωνικό Διάλογο για την Παιδεία», χωρίς όμως μέχρι σήμερα να έχει κάνει σαφές το ακριβές πλαίσιο και τη θεματολογία στην οποία θα διεξαχθεί. Η συνέχεια της παρουσίας μας στο «Διάλογο» θα εξαρτηθεί από το εάν διασφαλίζονται οι αυτονόητοι όροι και οι προϋποθέσεις που θέσαμε για ένα διάλογο ουσίας. Επιχειρείται να καθιερωθεί ένα νέο πλαίσιο παροχής των εκπαιδευτικών υπηρεσιών ως εκ τούτου σε συνεργασία με την ΟΛΜΕ αποφασίστηκε οι κατά τόπους ΕΛΜΕ να συλλέξουν προτάσεις σχολικών μονάδων (εισήγηση 12 σημείων-αλλαγών) και να αποστείλουν μια ενιαία πρόταση. Αυτή η πρόταση θα είναι συνδιαμόρφωση των προτάσεων που θα αποστείλει το κάθε σχολείο.
Παρακαλούμε οι Δ/ντές των σχολικών μονάδων να μας αποστείλουν τις σχετικές προτάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων για τον Εθνικό Διάλογο.