Απαντήσεις στους δημότες από τον Δήμαρχο Ξάνθης μέσω της εκπομπής «ΠΑΡΕΜΒΟΛΕΣ»
Απάντησε σε ερωτήματα των ακροατών της εκπομπής «ΠΑΡΕΜΒΟΛΕΣ» με τον Αλέξανδρο Παυλικιάνο στον super fm.
Φιλοξενούμενος στην εκπομπή παρεμβολές ο Δήμαρχος Ξάνθης Χ. Δημαρχόπουλος απάντησε σε ερωτήσεις ακροατών δημοτών.
Η πρώτη ερώτηση αφορούσε την έλλειψη φωτισμού στον δρόμο του Εύμοιρου στο ύψος της ΚΟΜΟΤΕΞ όπου χρειάζεται να μπούνε τρείς κολώνες φωτισμού.
Η δεύτερη αφορούσε την αφώτιστη παιδική χαρά που είναι στην ίδια περιοχή.
Απαντώντας ο δήμαρχος ανέφερε ότι αν η περιοχή ανήκει στην βιομηχανική περιοχή θα ζητήσει την παρέμβαση της. Αν ανήκει στον δήμο Ξάνθης, δεσμεύτηκε ότι σήμερα κιόλας θα στείλει τους υπεύθυνους να δούνε το θέμα καθώς επίσης να εξετάσουν το γεγονός γιατί η παιδική χαρά δεν είναι φωτισμένη. Μήπως έσπασαν τα λαμπιόνια; «Όπως και να έχει θα στείλω να το δούνε».
Η άλλη ερώτηση αφορούσε τον καθαρισμό των κάδων απορριμμάτων που λόγω της ζέστης όταν είναι άδειοι, βρωμάνε.
Ανέφερε ότι ο δήμος αγόρασε ειδικό αυτοκινούμενο όχημα πλυντήριο κάδων και καθημερινά βάσει σχεδιαγράμματος πλύνει τους κάδους. «Δεν προλαβαίνει να τους πλύνει όλους σε μία ημέρα», σημείωσε.
Στην συνέχεια ο δήμαρχος Ξάνθης υποστήριξε την θέση του για την υπογραφή συμφώνου συνεργασίας μεταξύ του δήμου Ξάνθης και της Αναπτυξιακής της Ροδόπης λέγοντας ότι είναι απαραίτητη για να μπορέσει και η Ξάνθη να εκμεταλλευτεί προγράμματαΕ.Ε. και leader.
Όπως σημείωσε, σύμφωνα με τον Καλλικράτη, οι δήμοι δεν μπορούν να έχουν Αναπτυξιακή και έτσι για να μην χαθούν αναπτυξιακά εργαλεία προτιμήθηκε αυτή η λύση. Τα προγράμματα θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο και θα διαρκέσουν μέχρι το 2020 όπου θα συμμετάσχουν οι δήμοι και οι φορείς με 40% και οι ιδιώτες με 60% των προγραμμάτων.
Όσο για την παρέμβαση στην παλιά πόλη, ανέφερε ότι αυτή έγινε για να τακτοποιηθεί η άναρχη κατάσταση που επικρατούσε εκεί. Η κυκλοφοριακή μελέτη με την θέσπιση της ζώνης ήπιας κυκλοφορίας, καθορίζει πλέον την απαγόρευση εισόδου με αυτοκίνητο σε όσους δεν έχουν εκεί εργασία, την ρύθμιση της ανάπτυξης των τραπεζοκαθισμάτων και τον τερματισμό της άναρχης καταπάτησης του δημόσιου χώρου. «Ήταν ανάγκη να κάνουμε κάτι και το κάναμε με την βοήθεια της κυκλοφοριακής μελέτης».