Γιατί «γκρινιάζει» το ΠΥΣΔΕ;

 

 

Θα μπορούσε βέβαια το ΠΥΣΔΕ να συνεδριάζει μέχρι και τον Δεκέμβριο, αφού πρώτα  χανόταν η μισή εκπαιδευτική χρονιά και μετά, ας αποφάσιζε τις αποσπάσεις και τις τοποθετήσεις.

Σε αυτό το σημείο, δηλαδή της υποχρέωσης του συμβουλίου να αποφασίσει, μέσα στο γενικότερο κλίμα τής κυβερνητικής λογικής τύπου «αποφασίζομεν και διατάσσομεν», το θετικό είναι ότι τελικά πάρθηκε η απόφαση μέσα σε μία ημέρα.

Για μία ακόμη φορά οι εκπαιδευτικοί προβάλλουν μέσω των δικών τους επαγγελματικών επιλογών, το συμφέρον των μαθητών.

Δηλαδή για να καταλάβουμε την λογική της κ. Λουκοπούλου και του κ. Παπαντόπουλου, έχει σημασία Αν ο Χ, καθηγητής πάει στο Χ σχολείου και ο Β καθηγητής πάει στο Β σχολείο, οι μαθητές θα μάθουν καλλίτερα ή χειρότερα γράμματα αντίστοιχα;

Αυτό που λένε οι γονείς είναι ότι όταν οι μαθητές πάνε στο σχολείο, οι διατιθέμενοι εκπαιδευτικοί να είναι στην θέση τους.

Τα υπόλοιπα ακούγονται «βερεσέ».

Εν τάξη το καταλαβαίνουμε. Μετά από τρείς ή δύο μήνες διακοπές να καλείσαι μέσα σε μία ημέρα να βγάλεις τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών είναι πολύ δουλειά και θα μπορούσε ίσως το θρίλερ των αποσπάσεων να κρατήσει μέχρι τον Δεκέμβριο, όμως φτάνει.

Καλώς λοιπόν το Υπουργείο επιβάλλει την άμεση τοποθέτηση των διατιθεμένων εκπαιδευτικών έγκαιρα στις θέσεις τους.