Game art contest 2016: Final Act
Game Art Contest, ένας διαγωνισμός για τους (σχεδόν) αφανείς ήρωες του game development, για τους 2D και 3D artists και μουσικούς συνθέτες, που δραστηριοποιούνται στο χώρο του gaming και όχι μόνο!
Και πράγματι η ανταπόκριση του κόσμου στον πρώτο διαγωνισμό GAC ήταν μεγάλη: σε διάστημα λιγότερου του ενός μήνα (από 28 Ιουλίου-25 Αυγούστου) συγκεντρώθηκαν 166 συμμετοχές. Ευχάριστη έκπληξη ήταν το γεγονός ότι δυο μικροί φίλοι των games και γιατί όχι, μελλοντικοί artist, έστειλαν τα έργα τους για να διαγωνιστούν στην κατηγορία 2D και τους ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό!
Από τα 166 έργα, 22 ήταν εκείνα που επιλέχθηκαν από την πενταμελή επιτροπή του διαγωνισμού για να παρουσιαστούν στη 81η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα, στο περίπτερο 17 του E-gaming.
Ένας τοίχος 6 μέτρων επιδείκνυε επί 9 μέρες το ταλέντο των νέων αυτών δημιουργών και καλούσε τον κόσμο να ψηφίσει το αγαπημένο του έργο.
Με πάνω από 600 ψήφους και 15.000 επισκέπτες στο site της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, κοινό και κριτές ανέδειξαν τους νικητές ανά διαγωνιζόμενη κατηγορία, οι οποίοι και βραβεύτηκαν σε μια σύντομη εορταστική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο stage του E-gaming.
Κατά τη διάρκεια της τελετής παρευρέθηκαν μέλη της κριτικής επιτροπής και διαγωνιζόμενοι οι οποίοι αντάλλαξαν ιδέες και απόψεις με το κοινό και φυσικά η Nova, η οποία και παρέδωσε τα δώρα στους νικητές.
Οι νικητές του πρώτου Game Art Contest είναι οι:
- Στην κατηγορία 2D: Τσόρμαν Γιώργος, Παναγιώτης Τριανταφύλλου με το έργο «Σκοπιά»
- Στην κατηγορία 3D: Ρένος Κοντάρης (modelling and texturing), Paris-Taylor Jones (concept art and environment modelling), Örs Bárczy (lighting), με το έργο «Chivalry is Dead»
- Στην κατηγορία Μουσική: Δήμος Σταθούλης με το έργο «Α Typical day in the wonderland»