Δυστυχώς για τον τόπο οι Έλληνες πολίτες είναι δέσμιοι μιας ληστρικής πολιτικής αφού πλέον και η Εγνατία οδός, με τις νέες εγκαταστάσεις των διοδίων γίνεται απαγορευτική για τον μέσο οδηγό ΙΧ σε συνδυασμό με τα υψηλά τέλη κυκλοφορίας, η κίνηση στους ασφαλείς δρόμους της Χώρας θα είναι προνόμιο των εχόντων.
Οι άνθρωποι που σαν αντιπολίτευση είχαν στηρίξει και γιγαντώσει το κίνημα δεν πληρώνω έρχονται αυτή τη στιγμή να επιβάλλουν στους ήδη ρημαγμένους οικονομικά πολίτες και νέους σταθμούς διοδίων.
Άλλωστε ποιος ξεχνά τις πρωτοβουλίες των ενεργών πολιτών και των διαφόρων “προοδευτικών” της Ξάνθης που συμμετείχαν στο κίνημα δεν πληρώνω στα διόδια Ιάσμου.
Η πιο φτωχή περιφέρεια της Ευρώπης, αυτή της ΑΜΘ “φορτώνεται” στην κυριολεξία δύο ακόμη σταθμούς διοδίων στην Μέστη και στην Χρυσούπολη Καβάλας.
Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο οι υπεραξίες που θα δώσουν ώθηση στον επί θύραις διαγωνισμό παραχώρησης της Εγνατίας Οδού αποτελούν 10 νέοι σταθμοί διοδίων που θα ανεγερθούν πέριξ και εντός της Εγνατίας. Οι 4 εξ αυτών θα γίνουν σε κάθετες οδούς προς την Εγνατία και οι 6 εντός του αυτοκινητοδρόμου.
Σύμφωνα με το αποκλειστικό άρθρο του Ελεύθερου Τύπου πρόσφατα, η Εγνατία Οδός Α.Ε. προκήρυξε το έργο: «Κατασκευή σταθμών διοδίων Παμβώτιδας, Μέστης, Ιεροπηγής και Ευζώνων επί της Εγνατίας Οδού και των καθέτων αυτής αξόνων», ανοίγοντας έτσι το δρόμο για τα νέα διόδια μετά το σταθμό του Προμαχώνα.
Καταληκτική προθεσμία υποβολής των προτάσεων είναι η 22α Νοέμβριου 2016. Σημειώνεται ότι ο σταθμός Παμβώτιδας θα είναι πιλοτικός, αφού θα γίνει σύμφωνα με το νέο πρότυπο των ηλεκτρονικών σταθμών διοδίων με αναλογικές χρεώσεις. Το συνολικό κόστος των τεσσάρων σταθμών προϋπολογίζεται σε 6,9 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Ε.Τ.» της Κυριακής, οι υπόλοιποι σταθμοί θα κατασκευαστούν πέριξ της Εγνατίας, στη θέση Στρυμονικό, στην περιοχή Λαγκάδα-Λευκόνας και στη θέση Αλιάκμονα στο Άργος Ορεστικό στο Νομό Καστοριάς. Εντός της Εγνατίας Οδού, στην Καβάλα, στη θέση Αγίου Ανδρέα Χρυσούπολης, στην Ασπροβάλτα, στη θέση Ρεντίνας-Στρυμόνα, στη Θεσσαλονίκη, στη θέση Καλοχωρίου-Λαγκαδά και, τέλος, στο Βενέτικο, στην Παναγιά Κοζάνης.
312