Μπορεί να μην έχει τις τεχνικές γνώσεις που να του επιτρέπουν να συντάσσει μεγαλεπήβολα τεχνικά έργα, να εισηγείται μελέτες δαπανηρές και εύηχες, όμως εδώ και καιρό είναι συνέχεια στους δρόμους είτε μόνος καταγράφοντας ή «τσεκάροντας» μικροπροβλήματα και σε λίγες μέρες κάνει την εμφάνισή του εκεί που έχει εντοπίσει τα προβλήματα με τα συνεργεία του.
Έξη εργάτες έχει όλους και όλους και τους έχει στους δρόμους.
Το ερώτημα είναι πλέον εμείς σαν Ξανθιώτες τι ακριβώς θέλουμε.
Ανθρώπους να δουλεύουν ή ανθρώπους οι οποίοι έχουν τις τεράστιες τεχνικές γνώμες όπως την επιτροπή παραλαβής ενός έργου όπως της Σάρδεων ύψους 1,5εκ. ευρώ το οποίο κινδυνεύει να τιναχτεί στον αέρα και την νύφη να την πληρώσουν όπως συνήθως γίνεται οι Ξανθιώτες;
Εκτιμάτε ότι όσοι ασχολούνται με τα τεχνικά έργα είτε είναι επιστήμονες είτε είναι αιρετοί πρέπει να σκύψουν το κεφάλι τους κάτω, να μαζευτούν και να συνεργαστούν.
Δεν είναι καιρός να πετάγονται χρήματα και να γίνονται πράγματα τα οποία δεν ωφελούν.
Μάλιστα, μία πληροφορία της τελευταίας στιγμής μου λέει ότι όλο το μυστικό είναι πώς στον ποδηλατοδρόμο της Σάρδεων, το πρόβλημα είναι ότι η εταιρία που ανέλαβε το έργο αντί απλά να επαλείψει το χρώμα πάνω από τον ποδηλατοδρόμο το ανακάτεψε με το τσιμέντο για να μην φθαρεί και χαλάσει.
Αυτή λένε κάποιοι, είναι η διαφορά.
Οι Ξανθιώτες δεν νοιάζονται αν αυτή είναι η διαφορά και ζητούν από την επιτροπή παραλαβής να βεβαιώσουν ότι ο ποδηλατόδρομος στην Σάρδεων είναι ασφαλής και δεν θα χαλάσει.
Το τυπικό, τις κόντρες και τις υπόγειες κουβέντες, αν υπάρχουν τέτοιες, δεν το γνωρίζουμε, εκείνο που θέλουμε είναι να τις αφήσουν καταμέρος και να τελειώνουν πριν η Σάρδεων πραγματικά γίνει σαν της Άρτας το γεφύρι.