ΤΡΑΙΝΟΣΕ: ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ

 

Ακούσαμε όλοι στα κεντρικά Δελτία ειδήσεων ότι οι ταξιδιώτες που αποφάσισαν λόγω της κακοκαιρίας να ταξιδέψουν με την ασφάλεια των τραίνων, δυστυχώς  έζησαν τον απόλυτο εφιάλτη.

Σε όλα τα δρομολόγια υπήρξαν καθυστερήσεις πολλών ωρών είτε γιατί ήταν ασυντήρητες η γραμμές, είτε οι μηχανές.

Πέντε μηχανές βγήκαν «off» και τα κεφάλια όλων των υπευθύνων έμειναν στον σβέρκο τους.

Αν αυτό συνέβαινε σε άλλο κράτος οι υπεύθυνοι θα είχαν κάνει «χαρακίρι». Όχι μόνο θα «ξηλώνονταν», αλλά θα πλήρωναν από την τσέπη τους την οικονομική ζημιά που υπέστη η εταιρεία και το κράτος, αλλά κυρίως για την διεθνή δυσφήμιση ενός μεταφορικού προϊόντος.

Στην Ελλάδα, ως συνήθως, φταίνε οι άλλοι.

Πέντε τραίνα έχει αυτό το περίεργο μόρφωμα που ακούει στο όνομα ΤΡΑΙΝΟΣΕ που το τιμόνι της το κρατάει ο Ξανθιώτης  καθηγητής κ. Φίλιππος Τσαλίδης και τα πέντε τραίνα «κόλλησαν» στα χιόνια.

Αυτό που συνέβη με τον Εθνικό μεταφορέα είναι η ντροπή σε όλο της το μεγαλείο και κάποιοι από τους διευθύνοντες είτε πολιτικά είτε αιρετά πρόσωπα, μαζί με τους Υπουργούς και τους παρά-υπουργούς, θα έπρεπε εκτός από την πολιτική ευθύνη να αναλάβουν και το κόστος της ζημιάς και να πάνε στα σπίτια τους.

Πουλήστε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να τελειώνουμε.

Βέβαια, γνωρίζουμε ότι κάποια πολιτικά πρόσωπα θα χάσουν την «βόλεψη» τους, αλλά να τελειώνουμε με αυτήν την ιστορία.

Πάντως σε πρόσφατη συζήτηση με τον Φίλιππο Τσαλίδη, είπε ότι η πώληση προχωράει αλλά «δεν έπεσαν υπογραφές» κσι δυδτυχώς τα χάλι συνεχίζεται.

Τώρα γιατί δεν προχωράει ούτε η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ούτε η συντήρηση και αξιοποίηση της…Άγνωστο.

Εκτός και αν όλοι συμμετέχουν σε μία γενική προσπάθεια ευτελισμού της αξίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για να δοθεί πραγματικά σαν «δώρο» σε διάφορες σκοπιμότητες.