Συγκεκριμένα, το «Movie Trailers Leaderboard» κατατάσσει τα πιο δημοφιλή τρέιλερ για τις υποψηφιότητες στη συγκεκριμένη κατηγορία, συμπεριλαμβάνοντας τα επίσημα κανάλια των εταιρειών παραγωγής. Φέτος, πρώτο στην κατάταξη αναδείχτηκε το τρέιλερ της ταινίας «La La Land», ενώ ακολουθούν το «Arrival» και το «Hacksaw Ridge».
Παράλληλα, το εργαλείο Think with Google παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες να δουν σε ποια κατάταξη βρίσκονται οι λοιπές υποψηφιότητες για την κατηγορία Καλύτερης Ταινίας. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η πλατφόρμα διαφημίσεων Pixability για λογαριασμό του YouTube, τα τρέιλερ των ταινιών που έχουν ως θέμα υπερ-ήρωες είναι αυτά με τις περισσότερες προβολές, αφού έχουν τον υψηλότερο μέσο όρο θέασης ανά βίντεο.
Από την έρευνα της Pixability, προκύπτει επίσης ότι τα τρέιλερ αποτελούν το πιο δημοφιλές είδος κινηματογραφικού περιεχομένου στο YouTube, ενώ τα τραγούδια που συμπεριλαμβάνονται σε πολλές ταινίες είναι το είδος κινηματογραφικού περιεχομένου με τη μεγαλύτερη διάδραση.
Με αφορμή αυτό, το soundtrack του μιούζικαλ «La La Land» ξεφεύγει από τον ανταγωνισμό στις υποψήφιες ταινίες για Όσκαρ Καλύτερης Πρωτότυπης Μουσικής, με περισσότερες από 1 εκατομμύριο προβολές στο YouTube.