Ο πατσάς που… έκλεψε την παράσταση
της Φωτεινή Κατσάλη
Πατσάς Τσαρουχά must στην Θεσσαλονίκη, που και η Υπουργός Μακεδονίας-Θράκης και συνεπώνυμη της κ.Κόλλιας-Τσαρουχά τίμησε δοκιμάζοντας την πετυχημένη συνταγή, μετά το πέρας της συνέντευξης Τύπου της ΔΕΘ-HELEXPO για την παρουσίαση των εκθέσεων Detrop-Oenos, οπού προσφέρθηκε στον μπουφέ ζεστός πατσάς!
Όπως αστειευόμενος σχολίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος του φορέα, κ.Κυριάκος Ποζρικίδης, η Σαρακοστή ας ξεκινήσει από αύριο!
Κύριο χαρακτηριστικό του φορέα είναι ο δυναμισμός, η εξωστρέφεια και καινοτομία.
Πολλαπλά εκθεσιακά γεγονότα που διοργανώνονται ταυτόχρονα από της 2 έως της 6 Μαρτίου ξεχωρίζουν και έχουν μεγάλο ενδιαφέρον. Η ΔΕΘ -HELEXPO στο εκθεσιακό ημερολόγιο για το 2017 δίνει μεγάλη έμφαση στην πρωτογενή παραγωγή σε κλάδους που η Ελλάδα διαχρονικά δεν έχασε ποτέ το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, καθώς και σε τομείς της οικονομίας που αν και επλήγησαν πλέον υπόσχονται πολλά.
Detrop-Oenos, Infacoma-Aguatherm και Ελλήνων Κόσμημα είναι οι εκθέσεις που πραγματοποιούνται σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα από την ερχόμενη Πέμπτη μέχρι και την Κυριακή 6 Μαρτίου.
Τι περιλαμβάνουν οι εκθέσεις
Το εκθεσιακό «δίδυμο» των Detrop-Oenos θα καλύψει φέτος συνολικά 11 περίπτερα έναντι 6 περιπτέρων στην προηγούμενη διοργάνωση, συγκεντρώνοντας 700 εκθέτες έναντι 530 το 2015. Παράλληλα, θα συμμετάσχουν 300 προσκεκλημένοι ξένοι αγοραστές-εμπορικοί επισκέπτες (hosted buyers) από 36 χώρες, μεταξύ των οποίων οι Αλβανία, Βουλγαρία, FYROM, Κύπρος, Γερμανία, Βέλγιο, Ινδία, Ιταλία, Ελβετία, Νορβηγία, Σουηδία, Αυστρία, Γαλλία, Πολωνία, Ισπανία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Ολλανδία, Αγγλία, ΗΠΑ, Δανία, Σλοβενία, Ουκρανία, Λουξεμβούργο, Τουρκία, Αίγυπτος, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ρωσία, Πορτογαλία, Καναδάς, Ιαπωνία κα. Συνολικά, αναμένεται να πραγματοποιηθούν 5.500 επιχειρηματικά ραντεβού.
H Detrop και η Oenos έχουν στο επίκεντρο τους δύο μεγάλα θεματικά αφιερώματα. Το πρώτο θα εστιάσει στο ελαιόλαδο και την ελιά και το δεύτερο στα αποστάγματα.
Οι δύο εκθέσεις πλαισιώνονται από καινοτόμες παράλληλες εκδηλώσεις (συνεργάτης σε αυτές είναι η εταιρεία Places & Flavors), όπως τα Pop-Up Restaurants, αναδυόμενα θεματικά εστιατόρια και το Corner Showroom «It’s All New to Me», ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος μέσα στην Detrop, όπου θα προβάλλονται νέα ελληνικά προϊόντα, έτοιμα προς εξαγωγή. Για πρώτη φορά θα διοργανωθεί Φεστιβάλ Πατσά, ενώ θα πραγματοποιηθεί και ο 10ος Διεθνής Διαγωνισμός Μαγειρικής Ν.Α. Ευρώπης, μια συνδιοργάνωση με τη Λέσχη Αρχιμαγείρων Βορείου Ελλάδος.
Στο ίδιο διάστημα, από τις 2 έως τις 5 Μαρτίου, στο εκθεσιακό κέντρο Helexpo Maroussi στην Αθήνα θα πραγματοποιηθεί το εκθεσιακό «δίδυμο» Infacoma-Aquatherm. Οι δύο εκθέσεις συγκεντρώνουν 200 εκθέτες, συμμετοχές από 17 χώρες και αναπτύσσονται σε εκθεσιακό χώρο 10.000 τμ. Η Infacoma στα 33 χρόνια ζωής της έχει καθορίσει όσο καμία άλλη τις τάσεις του κλάδου της δόμησης και των κατασκευών, ενώ η διεθνούς φήμης Aquatherm εκπροσωπεί τους τομείς της οικιακής & βιομηχανικής θέρμανσης, κλιματισμού & εξαερισμού, διαχείρισης νερού, ύδρευσης & αποχέτευσης, ενέργειας και εξοπλισμού για εγκαταστάσεις σε σπα, σάουνες και πισίνες. Οι προσκεκλημένοι εμπορικοί επισκέπτες των Infacoma και Aquatherm προέρχονται, μεταξύ άλλων, από Ρωσία, Αίγυπτο, Λιβύη, Βουλγαρία και Σουηδία και προβλέπεται να πραγματοποιήσουν πάνω από 500 επιχειρηματικές συναντήσεις με τους εκθέτες. Η ομαδική συμμετοχή επιχειρήσεων-μελών του Επιμελητηρίου της Timisoara Ρουμανίας, ξεχωρίζει μεταξύ των ξένων εμπορικών επισκεπτών, ενώ σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Βιοτεχνών Υδραυλικών Ελλάδας προσκλήθηκαν περισσότεροι από 250 επαγγελματίες από όλη την Ελλάδα.
Οι Infacoma-Aquatherm, που διοργανώνονται από κοινού με την Be-Best, απολαμβάνουν της υποστήριξης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Αλουμινοσιδηροκατασκευαστών, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εμπόρων & Βιοτεχνών Υαλοπινάκων, του Συνδέσμου Ελλήνων Κατασκευαστών Αλουμινίου και της Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Υδραυλικών Ελλάδος.
Παράλληλα, στην Αθήνα και στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo αυτή τη φορά, θα διοργανωθεί από τις 3 έως τις 6 Μαρτίου η Ελλήνων Κόσμημα, η μεγαλύτερη έκθεση κοσμήματος και ωρολογίων των Βαλκανίων. Με τη συμμετοχή των δυναμικότερων brands της αγοράς, η έκθεση αναπτύσσεται σε 12.000 τμ. και φιλοξενεί περισσότερες από 270 εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι ξένοι εκθέτες προέρχονται από Σουηδία, Κύπρο, Βέλγιο, Ινδία, ΗΠΑ και Τουρκία, ενώ η φετινή διοργάνωση συγκεντρώνει όλες τις νέες τάσεις και τα σχέδια σε κόσμημα και ρολόι, τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της παραγωγής κοσμήματος, καθώς και καινούργιες προτάσεις παρουσίασης κοσμημάτων.
«Τρέχει» η ΔΕΘ-Helexpo
«Ο Μάρτιος είναι ο σημαντικότερος εκθεσιακός μήνας για μας» σημείωσε ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Τάσος Τζήκας σε σημερινή συνέντευξη Τύπου ενόψει των τριών διοργανώσεων. Αναφερόμενος δε στην εκθεσιακή παρουσία στην Αθήνα, σημείωσε πως η εταιρεία έχει ανοίξει τα «φτερά» της σε όλη την Ελλάδα.
Από την πλευρά της η υφυπουργός Μακεδονίας Θράκης, κα Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, τόνισε πως με τις παράλληλες διοργανώσεις δημιουργείται ένα πλαίσιο που πολλαπλασιάζει το ενδιαφέρον επισκεπτών και εκθετών.
Την έντονη εκθεσιακή δραστηριότητα της εταιρείας υπογράμμισε με τη σειρά του ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, αναφέροντας πως μέχρι τον Ιούνιο θα «τρέξουν» 15 εκθέσεις από τον εθνικό εκθεσιακό φορέα.
Τις μεγάλες δυνατότητες του εθνικού εκθεσιακού φορέα αποδεικνύουν οι παράλληλες διοργανώσεις αυτού του διαστήματος, όπως τόνισε ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Αλέξης Τσαξιρλής, ενώ η υπεύθυνη της Detrop-Oenos, κα Σέβη Καφφά, σημείωσε πως παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες οι εκθέτες συνεχίζουν να στηρίζουν και να εμπιστεύονται τη διοργάνωση.