Ιμάμης ο «500ευρος». Τι κάνει νιάο νιάο στα κεραμίδια;
ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΤΟΠΕΙΡΟΥ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ;
Μεγάλη εντύπωση βέβαια προκάλεσε το γεγονός όταν κατά την διάρκεια της έρευνας μας, προβεβλημένοι αυτοδιοικητικοί του Δήμου Τοπείρου ούτε λίγο ούτε πολύ δήλωσαν ότι δεν ξέρουν τον ιμάμη. Συμπέρασμα: Επαληθεύονται οι πληροφορίες που λένε ότι στις προηγούμενες εκλογές στηρίχθηκαν οι εκλεκτοί μειονοτικοί σύμβουλοι των δημοτικών παρατάξεων του Δήμου Τοπείρου από τον ιμάμη του ψευτομουφτή με όλες τις επαφές του; ή οι εν λόγω αυτοδιοικητικοί φοβούνται να μιλήσουν; Τι συμβαίνει; Εκβιάζεται ο πολιτικός κόσμος στον Τόπειρο;
Γράφει ο Αλέξανδρος Παυλικιάνος
Μπορεί ο ιμάμης να αφέθηκε ελεύθερος μετά την απολογία του το πρωί της Τετάρτης, κάτι που ήταν αναμενόμενο άλλωστε, για τα όπλα που βρέθηκαν στο τζαμί που ο ίδιος είχε την ευθύνη και ο ίδιος όπως πληροφορούμαστε, ισχυρίστηκε ότι δεν έχει καμία σχέση και ότι και κατά λάθος …βρέθηκαν τα όπλα εκεί, και όπως μάθαμε η δικαιοσύνη της Ξάνθης θα κρίνει σε δεύτερο χρόνο σχετικά με την δίωξη του ή όχι. Εν τω μεταξύ, πληθαίνουν οι μαρτυρίες ανθρώπων που γνωρίζουν ότι ο εν λόγο ιμάμης διάγει βίο… ανθόσπαρτο.
Που τα βρήκε τα λεφτά;
Ποιο συγκεκριμένα ο εν λόγο κύριος που τον θέλουν να είναι στον περίγυρο του ψευτομουφτή, είναι χαρακτηρισμένος σαν ο κ. «500σάρικο», δηλαδή σαν ο άνθρωπος που έκανε τις πληρωμές του με πεντακοσάευρα.
Επίσης ο εν λόγω κύριος, σπουδάζει τα δύο του παιδιά στην Τουρκία και το τρίτο του παιδί φορά μαντήλα που όλοι γνωρίζουν τι αυτό σημαίνει.
Ο εν λόγω κύριος, όπως μας λένε άνθρωποι που γνωρίζουν, είναι πάντοτε ντυμένος στην πένα και ντύνεται με ακριβά ρούχα.
Τώρα πώς γίνεται ένας ιμάμης που λίγο πολύ τα έσοδα του ως θρησκευτικός λειτουργός είναι γνωστά, να κάνει τις πληρωμές με πεντακοσάρικα, να ντύνεται πανάκριβα και να σπουδάζει δύο παιδιά στην Τουρκία, την στιγμή που ο μέσος Ξανθιώτης τα βγάζει δύσκολα πέρα, μάλλον οι αρχές θα πρέπει να ψάξουν βαθύτερα όλο το οικονομικό σκηνικό που έχει διαμορφωθεί γύρω από τον ίδιο και τα όπλα που βρέθηκαν στο τζαμί και ο ιμάμης δηλώνει λίγο ως πολύ άγνοια.
Τι κάνει νιάο νιάο στα κεραμίδια;
Από την άλλη βέβαια, θα πρέπει να τονίσουμε ότι και οι αρχές ασφαλείας της Ξάνθης είναι υπερβολικές. Στο κάτω κάτω της γραφής τι ακριβώς έκανε ο ιμάμης;
Μήπως είναι δύσκολο να βρεθούν όπλα στα τζαμιά, στις εκκλησίες; Σιγά το πράμα. Πέρασε κάποιος και άφησε βρε αδερφέ. Δύο πιστόλια και ένα ντουφέκι, πιθανών να τα ξέχασε κιόλας, και φυσικά μπορεί ο καθένας να έχει ένα όπλο στο σπίτι του και … ξέχασε να το δηλώσει και ο μέσος Ξανθιώτης μπορεί να σπουδάζει δύο παιδιά στο Εξωτερικό και να ντύνεται πανάκριβα… σιγά το πράμα.
Ή το δούλεμα πάει σύννεφο ή για μία ακόμη φορά οι αρχές λειτουργούν κάτω από πολιτική πίεση για τον φόβο επεισοδίων.
Το ερώτημα βέβαια είναι πότε θα εφαρμοστή η ισονομία σε τούτον τον τόπο.
Για φανταστείτε να βρισκόταν αυτά τα όπλα στην εκκλησία ή στο σπίτι ενός παπά; Το ξύρισμα -καθαίορσεση του- θα είχε γίνει πριν πάει για ανάκριση και θα τραβιόταν αυτός και η οικογένεια του για πάντα ίσως και ίσως να τον χαρακτήριζαν τρομοκράτη.
Αλλά αν είσαι ιμάμης, δεν ισχύουν αυτά τα πράγματα στο Ελλαδιστάν.