Διαβάσαμε τις δηλώσεις του προέδρου της ΔΕΥΑ Αβδήρων στην Φωνή της Ξάνθης και εκπλαγήκαμε διότι η XanthiTimes.gr ανέδειξε το θέμα της λειψυδρίας στην παραλιακή ζώνη και χαρακτηρίζει τις δηλώσεις του επικεφαλής της αντιπολίτευσης μικροπολιτική την ώρα που δεκάδες χιλιάδες λουόμενοι “κοράκιαζαν” στις παραλίες, δεκάδες επαγγελματίες δεν μπορούσαν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους και εκατοντάδες κάτοικοι της παραλίας είπαν το νερό νεράκι.
Αναφέραμε από την αρχή του ρεπορτάζ ότι επανειλημμένα καλέσαμε στο τηλέφωνο τον πρόεδρο της ΔΕΥΑ για να ενημερώσει τον κόσμο για την βλάβη και το χρόνο αποκατάστασης της υδροδότησης αλλά δεν μπήκε στον κόπο Κυριακάτικα να σηκώσει το τηλέφωνο του.
Ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης δέχθηκε δεκάδες παράπονα, όπως ο ίδιος ανέφερε από τους συνδημότες του, μας κάλεσε στο τηλέφωνο και έκανε την δήλωση που έκανε.
Αντί λοιπόν ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ κ. Χατζόπουλος να ζητήσει συγνώμη από τους συνδημότες του και τους λουόμενους μιλά για μικροπολιτική;
Δεν γνωρίζει ο κ. Πρόεδρος ότι δεν λειτουργεί μόνος του στο σύμπαν;
Δεν γνωρίζει ο κ. Πρόεδρος ότι η δουλειά της αντιπολίτευσης είναι αυτή;
Δεν γνωρίζει ο κ. Πρόεδρος ότι υπάρχουν και δημοσιογράφοι δέκτες παραπόνων που αναδεικνύουν το θέμα της λυψειδρίας που αφορά δεκάδες χιλιάδες συμπολίτες μας;
Αντί να παραπονείται ο κ. Πρόεδρος, καλό είναι να σηκώνει το τηλέφωνο, άσχετα αν ο δημοσιογράφος δεν είναι “κολλητός” του και αρεστός.
ΤΕΛΟΣ, δεν κάναμε ποτέ τον συνήγορο κανενός και κάναμε απλά την δουλειά μας, μας γουστάρουν δεν μας γουστάρουν κάποιοι.
Θα μπορούσε ο κ. Χατζόπουλος να προβλέψει την βλάβη.
Θα μπορούσε ο κ. Χατζόπουλος να έχει εφεδρική λύση.
Θα μπορούσε ο κ. Χατζόπουλος να δώσει λύση στην κατανάλωση του νερού στην παραλιακή ζώνη, όχι βέβαια ανεβάζοντας το τιμολόγιο του νερού επειδή κάποιοι δεν είναι ψηφοφόροι του.
Επιτέλους ο κ. Χατζόπουλος και κάθε κύριος Χατζόπουλος που τον εμπιστεύονται με την ψήφο τους συμπολίτες μας, είναι εκεί για να δίνει λύσεις και όχι να μιλάει μόνο στους κολλητούς και δεν εννοούμε την ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ. Ξέρει αυτός.