Όπως φαίνεται, οι πρόσφατες τροποποιήσεις που έγιναν στο News Feed είχαν ως αποτέλεσμα να μειωθεί ο χρόνος που περνούν οι χρήστες του Facebook στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ έκανε γνωστό πως μέχρι σήμερα, έχει υπάρξει μια μείωση του χρόνου των χρηστών κατά περίπου 5% ή 50 εκατομμύρια ώρες τη μέρα. Μείωση υπήρξε και στα βίντεο που γίνονται viral.
Όσον αφορά στους ενεργούς μηνιαίους χρήστες, αναφέρεται πως έφθασαν τα 2,13 δισεκατομμύρια στο τέλος του 2017, ενώ οι ενεργοί ημερήσιοι χρήστες τα 1,4 δισεκατομμύρια κατά μέσο όρο (αύξηση 14% έναντι του Δεκεμβρίου 2016). Είναι πάντως αξιοσημείωτη η -για πρώτη φορά στην ιστορία του Facebook- μείωση των ημερήσιων χρηστών του στις ΗΠΑ και τον Καναδά κατά περίπου 700.000.
Ο Ζούκερμπεργκ έκανε την εκτίμηση πως οι αλλαγές στους αλγόριθμους που καθορίζουν την εμφάνιση των ειδήσεων στους λογαριασμούς των χρηστών, θα ωφελήσουν την εταιρεία σε βάθος χρόνου, ενώ χαρακτήρισε το 2017 «ένα δυνατό, αλλά επίσης δύσκολο έτος».
Σχετικά με τα έσοδα, στα τελευταία οικονομικά στοιχεία που έδωσε το Facebook στη δημοσιότητα, εμφάνισε άνοδο εσόδων 47% το 2017, ξεπερνώντας τα 40 δισεκατομμύρια δολάρια, και αύξηση κερδών 56% στα σχεδόν 16 δισεκατομμύρια δολάρια.