Δωρεάν Σεμινάριο
Επικοινωνία/διαχείριση συγκρούσεων στο χώρο της εργασίας
Ημερομηνίες Σεμιναρίου: Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018
Ώρες: 18:00 – 21:00
Σε συνεργασία με το Κοινωνικό Πανεπιστήμιο Ενεργών Πολιτών
Περιγραφή σεμιναρίου: Οι ριζικές αλλαγές στην ελληνική κοινωνία τα τελευταία χρόνια και οι συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις έχουν διαμορφώσει ένα νέο περιβάλλον στον εργασιακό τομέα. Στο περιβάλλον αυτό η έννοια της αποτελεσματικής επικοινωνίας και συνεργασίας έχει -και πρέπει να έχει- πρωτεύοντα ρόλο.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ανάδειξη της συνεργασίας, ως μια επιλογή που θα συμβάλει στην άρση των εμποδίων επικοινωνίας, στη διευκόλυνση των σχέσεων, καθώς και στη διαχείριση δυσκολιών και συγκρούσεων ανάμεσα στους εργαζόμενους στον επαγγελματικό τους χώρο. Η επιλογή αυτή εκτιμάται ότι αποτελεί μονόδρομο για την αναζωογόνηση των συλλογικών δράσεων σε επίπεδο εργασίας, αλλά και για την προσωπική και ομαδική ανάπτυξη.
Λοιπές πληροφορίες: Βεβαίωση συμμετοχής όπου θα αναγράφονται αναλυτικά τα αντικείμενα που καλύφθηκαν.
Βιωματική προσέγγιση με άμεση στοχοθεσία την απόλυτη χρηστικότητα του σεμιναρίου.
Εισηγητής: Χατζηδημητρίου Κατερίνα, Οικονομολόγος, MSc ΑΠΘ, εκπαιδεύτρια ενηλίκων Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης..
Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος: Βασίλειος Μακέδος, ΜΑ στη Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση
Σε ποιους απευθύνεται: Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν χρήσιμες γνώσεις και δεξιότητες αναφορικά με τη επικοινωνία και τη διαχείριση συγκρούσεων στον εργασιακό χώρο αλλά και σε ένα ευρύτερο πλαίσιο που περιλαμβάνει την καθημερινότητα μας.
Το Σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στους χώρους εκπαίδευσης του Ιδρύματος Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης, στην καπναποθήκη «Π», στην οδό Καπνεργατών 9 στην Ξάνθη.
Κόστος συμμετοχής: ΔΩΡΕΑΝ
Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η εγγραφή πριν την υλοποίηση του σεμιναρίου.
Πληροφορίες/εγγραφές: καθημερινά 10:00-13:00 και 18:00-21:00 στα τηλέφωνα 25410 29282 (πρωί) 25410 26635 (απόγευμα).
Η εγγραφή σας μπορεί να γίνει και ηλεκτρονικά στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://goo.gl/forms/CvKYviBjXDGwFA153