Τζιχάτ Ντελή Χαλήλ: Πρώτα απ’ όλα η σωστή συμπεριφορά στον πελάτη
ΣΩΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ
Τζιχάτ Ντελή Χαλήλ. Ένας επαγγελματίας της Ξάνθης που βγήκε στο μεροκάματο από τα δεκαπέντε του χρόνια ενώ παράλληλα πήγαινε στο σχολείο, βρέθηκε το 2006 από «τσιράκι» – μαθητευόμενος – με δικό του μαγαζί και αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει χώρος από την πολύ δουλειά.
Σεμνός, ταπεινός, δουλευτάρης, ξέρει πώς βγαίνει το μεροκάματο. Έχει σαν αρχή την σωστή συμπεριφορά στον πελάτη και την καθαρή εξήγηση από την αρχή. Είναι άριστη η σχέση του με τις ασφαλιστικές εταιρίες οι οποίες πληρώνουν άμεσα τον πελάτη του αφού η δουλειά του είναι γρήγορη και «καθαρή».
Ο ίδιος μας λέει ότι είναι Φανοποιός λαμαρινάς αυτοκινήτων και ξεκίνησε το 2006 στον Ζυγό με δικό του μαγαζί.
Το 2011 ως επαγγελματίας μεταφέρθηκε στον χώρο της αντιπροσωπείας της MAZDA έχοντας το μαγαζί του εκεί μέσα και τώρα έχει 4 μήνες που ήρθε στον νέο του επαγγελματικό χώρο, δηλαδή στο 2ο χιλιόμετρο Ξάνθης Καβάλας με δικό του αυτόνομο μαγαζί χωρίς δεσμεύσεις από αντιπροσωπείες.
Τζιχάτ: ξεκίνησα 15 χρονών να εργάζομαι σαν λαμαρινάς στον συχωρεμένο Βαλαβανίδη τον Φώτη μετά από 4 χρόνια που ήμουν υπάλληλος, άλλαξα και πήγα σε άλλο λαμαρινάδικο και από εκεί φαντάρος. Όταν απολύθηκα από το Στρατό με κάλεσε γνωστός επαγγελματίας και συνεργάστηκα μαζί του για 8,5 χρόνια και παράλληλα φοιτούσα στο Τεχνικό Λύκειο και αφού πήρα την άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος.
Αποφάσισα το 2006 να κάνω το δικό μου μαγαζί και δόξα τω Θεό πάμε πολύ καλά.
Ο Τζιχάτ, μετά από την μεγάλη παρουσία του στον επαγγελματικό χώρο και παρόλο το νεαρό της ηλικίας του, βρέθηκε με το δικό του μαγαζί όπου ο κόσμος το στηρίζει και τον ευχαριστεί από τα βάθη της καρδιάς του.
Αγορά … ΖΩ … Ξάνθη: Μετά από πολλά χρόνια παρουσίας στον χώρο, τι πιστεύεις ότι φέρνει τους πελάτες στο μαγαζί σου;
Τζιχάτ: Πρώτα απ, όλα η σωστή συμπεριφορά. Για μας ο πελάτης δεν είναι ένα οικονομικό πακέτο που θα τον «χτυπήσουμε» και να το πάρουμε και μετά να τον ξεχάσουμε. Εμείς τον θέλουμε για μία ζωή. Προσπαθούμε να κάνουμε την δουλειά μας όσο μπορούμε ποιο οικονομικά. Δεν διώχνουμε κανέναν πελάτη από το μαγαζί μας όσο μικρή ή μεγάλη και αν είναι η δουλειά και όση ταλαιπωρία κρύβει για εμάς. Προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε οποιοδήποτε κομμάτι του αυτοκινήτου, να το κάνουμε λειτουργικό και αν δούμε ότι αυτό δεν μπορεί να λειτουργήσει τότε και μόνον τότε θα το αντικαταστήσουμε προκειμένου να φέρουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη οικονομία προς όφελος του πελάτη μας ο οποίος από την ώρα που θα μπει στο μαγαζί μας, γίνεται δικός μας άνθρωπος και προσπαθούμε με την δουλειά μας όσο και αν μας ταλαιπωρεί, να του εξοικονομήσουμε χρήματα. Οι καιροί είναι δύσκολοι. Η δική μας αρχή είναι πώς αν ένα κομμάτι του αυτοκινήτου επισκευάζεται δεν αντικαθίσταται με καινούριο εκτός αν η επιθυμία του πελάτη είναι διαφορετική. Αν δηλαδή ο πελάτης επιθυμεί να αλλάξει τα φθαρμένα ή χτυπημένα κομμάτια του αυτοκινήτου και δεν έχει δικό του προμηθευτεί, εμείς σαν επιχείρηση με τις συνεργασίες που έχουμε αποκτήσει στην πολύχρονη παρουσία μας στον χώρο, έχουμε την δυνατότητα να βάλουμε τα ανταλλακτικά που ο ίδιος επιθυμεί με την καλλίτερη τιμή, στην λογική να στηρίξουμε τον πελάτη και μειώσουμε το συνολικό κόστος επισκευής.
Άρα σωστή συμπεριφορά, σωστή δουλειά και λογικές τιμές.
Αγορά … ΖΩ … Ξάνθη: Τι πρέπει να προσέχει ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου σε ότι αφορά τις λαμαρινοδουλειές;
Τζιχάτ: Κατ αρχάς πρέπει να σέβεται το αυτοκίνητο του και να το προσέχει. Επίσης θα πρέπει να σημειώσουμε ότι και οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τελευταία χρόνια δεν αποζημιώνουν με ευκολία. Παραδείγματος χάριν. Αν έχεις μία παλαιότερη ζημιά στο αυτοκίνητο και έρθει για επισκευή στον λαμαρινά με ένα καινούριο χτύπημα, η ασφαλιστική εταιρεία, μέσω του πραγματογνώμονα της, πληρώνει μόνο την τωρινή ζημιά και όχι την παλαιότερη. Αν επισκευαστούν και οι δύο ζημιές, η ασφαλιστική εταιρεία πληρώνει μόνο τα μισά. Άρα και εμείς ως οδηγοί αυτά πρέπει να τα προσέχουμε. Θα αναφέρω ένα πρόσφατο συμβάν. Προχθές συγκεκριμένα ήρθε ένα αυτοκίνητο που ήταν χτυπημένο στην δεξιά του πλευρά ενώ είχε από την αριστερή ένα παλαιότερο χτύπημα. Με πήρε τηλέφωνο η ασφαλιστική εταιρεία και μου είπε ότι δεν θα πληρωθεί για όλη την ζημιά.
Επίσης, όσο για τα μικροχτυπήματα στο αυτοκίνητο, δεν πρέπει να τα αμελούμε γιατί όσο περνάει ο καιρός λόγο της υγρασίας, η ζημιά που δεν φαίνεται, μεγαλώνει και άρα μεγαλώνει το κόστος επισκευής.
Όσο για τις τιμές, προσπαθούμε να τις φέρουμε όσο γίνεται κοντά στην δυνατότητα του πελάτη να πληρώσει.
Αυτός είναι ο Ντελή Χαλήλ Τζιχάτ επαγγελματίας της Ξάνθης που σέβεται τον πελάτη του και την περιουσία που του εμπιστεύεται. Σεμνός, ταπεινός και δουλευτάρης.