Η κυβέρνηση προβιβάζει τους μειονοτικούς μαθητές με μέσο όρο το 10, ενώ για τα χριστιανόπουλα ισχύει ο μέσος όρος 13. Καταργεί κάθε έννοια ισονομίας, αξιοσύνης και αριστείας στα σχολεία ο ΣΥΡΙΖΑ.

Αφού η κυβέρνηση χάρισε την ιστορία της Μακεδονίας στους Σλαύβους, μετέτρεψε την Μικρασιατική καταστροφή σε “συνωστισμό” δίνει στην μειονότητα την ευκαιρία να μείνει αμόρφωτη και εύκολΑ ελεγχόμενη κατά τις επιταγές του Σουλτάνου και των δορυφόρων  του στην Θράκη. Πόσο ανθέλληνες μπορεί να είναι οι διοικούντες την Ελλάδα. Πόσο κακό θα κάνουν ακόμη στην Θράκη;

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ

 

ΞΕΠΟΥΛΑΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΩΝ ΨΗΦΩΝ

 

Σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς της Ξάνθης, η κυβέρνηση με απόφαση της λίγο πριν την λήξη της σχολικής χρονιάς «πριμοδοτεί» για μία ακόμη φορά την μειονότητα προκειμένου να σφετερισθεί την ψήφο της.

Ποιο συγκεκριμένα

Η ΕΛΜΕ Ξάνθης έρχεται για μια ακόμη φορά να διαμαρτυρηθεί και να καταγγείλει την προχειρότητα και την επιπολαιότητα με την οποία παίρνονται συχνά οι αποφάσεις που αφορούν εκπαιδευτικές διαδικασίες.

Συγκεκριμένα, τα Γυμνάσια της περιοχής μας έμαθαν, λίγο πριν τη λήξη του σχολικού έτους, ότι με τροποποίηση άρθρου του νόμου 4610/2019 αλλάζει ο τρόπος προαγωγής των μειονοτικών μαθητών και μαθητριών της περιοχής μας  με αμφίβολο παιδαγωγικό όφελος.

Θεωρούμε απαράδεκτη οποιαδήποτε αλλαγή σε θέματα σχέσεων των παιδιών μας με το σχολείο η οποία γίνεται χωρίς προηγούμενη συζήτηση τόσο με το εκπαιδευτικό προσωπικό των σχολείων σχετικά με τις παιδαγωγικές συνέπειες όσο  και με την ίδια την ενδιαφερόμενη κοινότητα. Η αιφνίδια και απροσχημάτιστη αυτή αλλαγή ακυρώνει τις/τους εκπαιδευτικούς, δεν λαμβάνει υπόψη την εκπαιδευτική πραγματικότητα και δημιουργεί περισσότερα προβλήματα χωρίς να λύνει ουσιαστικά κανένα.

 

Ζητάμε οι αποφάσεις που αφορούν την εκπαιδευτική διαδικασία να λαμβάνονται με μακρόπνοο σχεδιασμό, αφού ληφθεί η γνώμη της εκπαιδευτικής κοινότητας και να ισχύουν τουλάχιστον από την αρχή της σχολικής χρονιάς.

——————————————————-

Ακολουθεί σχετική επιστολή προβληματισμού του Συλλόγου Διδασκόντων του 2ου Γυμνασίου Ξάνθης την οποία μας ζητήθηκε να κοινοποιήσουμε:

 

Στην Ξάνθη σήμερα, Παρασκευή 21-6-2019 και ώρα 13:30, συνήλθε σε συνεδρίαση εκτάκτως ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Γυμνασίου με θέμα: «Διαμαρτυρία για την τροποποίηση άρθρου σχετικά με την προαγωγή ή απόλυση μαθητών της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης».

Ο Σύλλογος συζήτησε για την τροποποίηση άρθρου του νόμου 4610/2019 με την οποία έγινε αντικατάσταση της λέξης «και» με τη λέξη «ή» στο άρθρο 12 παρ. 7 του Π.Δ 126/2016 (Α΄211), όπως αυτή προστέθηκε με το άρθρο 1 του Π.Δ 44/2017 (Α΄69).

Με βάση την παραπάνω τροποποίηση η οποία ψηφίστηκε και γνωστοποιήθηκε φέτος στο τέλος του Β΄ τετραμήνου, οι μουσουλμάνοι μαθητές προάγονται ή απολύονται με γενικό μέσο όρο βαθμολογίας τουλάχιστον 10, ενώ οι υπόλοιποι μαθητές με γενικό μέσο όρο 13.

Αρχικά, ο Σύλλογος εκφράζει την αντίθεσή του με την ψήφιση και την άμεση εφαρμογή νόμων για την εκπαίδευση στην εκπνοή του σχολικού έτους. Αυτό έχει ως συνέπεια τον αιφνιδιασμό των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων. Θεωρούμε ότι η εκπαίδευση πρέπει να διακρίνεται από ένα μακρόπνοο σχεδιασμό και οι όποιες τροποποιήσεις πρέπει να ισχύουν από την έναρξη του σχολικού έτους και όχι στο τέλος αυτού.

Επίσης, εκφράζει τον προβληματισμό για το αν ισχύει η αξιοκρατία και ισοπολιτεία μεταξύ των μαθητών , δεδομένου ότι αυτή η ρύθμιση ευνοεί μόνο τους μαθητές της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης . Δε λαμβάνει όμως υπόψη και άλλες κατηγορίες μαθητών, όπως π.χ. τους μετανάστες μαθητές, Ρομά, Παλιννοστούντες ή άλλους μουσουλμάνους μαθητές που ζουν στην υπόλοιπη Ελλάδα. Αυτό, μπορεί να δημιουργήσει ανάμεσα στους μαθητές αισθήματα άνισης μεταχείρισης και διακρίσεων.

Τέλος, έχει την πεποίθηση ότι για παιδαγωγικούς λόγους η αλλαγή αυτή λειτουργεί ως αντικίνητρο στη μάθηση. Μια μερίδα των μαθητών γνωρίζοντας ότι  θα περάσει την τάξη με ελάχιστη προσπάθεια, επαναπαύεται και δεν θέτει υψηλούς στόχους (θα αναρωτιούνται κάποιοι μαθητές «γιατί να διαβάσω, αφού θα περάσω την τάξη;»).

Ως Σύλλογος του 2ου Γυμνασίου Ξάνθης, θέτουμε όλα τα παραπάνω για προβληματισμό όλων όσοι εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία.