Συμβουλές για ένα επιτυχημένο e-shop
Η κατασκευή ιστοσελίδων & e-shop, αν και φαίνεται μια σχετικά εύκολη διαδικασία, δεν θα πρέπει να την υποτιμούμε, αλλά θα πρέπει, εφόσον αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε αυτή, να κάνουμε προσεκτικά και μελετημένα βήματα, για να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Τι να προσέξουμε κατά την κατασκευή ιστοσελίδας ή του e-shop μας;
- Απλός και φιλικός σχεδιασμός:
Αν σκοπεύετε να επιτύχετε πουλώντας προϊόντα διαδικτυακά, θα πρέπει να στρέψετε την προσοχή σας στην απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη, κάνοντας το ηλεκτρονικό σας κατάστημα απλό και εύχρηστο.
Το 91% των καταναλωτών θεωρεί την αισθητική του e-shop απαραίτητη προϋπόθεση για να προχωρήσει σε αγορά.
Σημειώστε ότι η ευθύνη της παρουσίασης πέφτει περισσότερο στην ομάδα που θα το κατασκευάσει και λιγότερο σε εσάς. Οπότε καλό θα είναι να συνεργαστείτε με την ομάδα σχεδιασμού, εκφράζοντας την άποψή σας, χωρίς όμως να επιμένετε.
Το “εργαλείο” που θα πάρετε στα χέρια σας, θα έχει πετύχει, αν ο επισκέπτης βρίσκει εύκολα αυτό που ψάχνει, με όσο το δυνατόν λιγότερες κινήσεις.
- Συμβατότητα με φορητές συσκευές:
Οι κινητές συσκευές ήδη συμμετέχουν ενεργά στο λιανικό εμπόριο. Είναι εντυπωσιακό το ότι το 80% των αγοραστών χρησιμοποιεί κινητό τηλέφωνο μέσα σε φυσικό κατάστημα, για τους παρακάτω λόγους:
- να εντοπίσει κριτικές προϊόντων
- να συγκρίνει τιμές
- να βρει εναλλακτικές τοποθεσίες καταστημάτων
Τα smartphones σήμερα, αποτελούν ένα βασικό εργαλείο όχι μόνο επικοινωνίας και διασκέδασης, αλλά και αγορών.
Αυτό σημαίνει ότι, μετά την κατασκευή του e-shop, το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι υποχρεωμένο να υποδέχεται και να οδηγεί, δηλαδή να εξυπηρετεί, αποτελεσματικά τους επισκέπτες φορητών συσκευών σε παραγγελία και για να γίνει αυτό θα πρέπει να είναι φιλικό σε κινητές συσκευές 100%.
- Αποτελεσματική παρουσίαση προϊόντος:
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι η αρχική σελίδα δεν αποτελεί τη μόνη είσοδο επισκεπτών σε μια ιστοσελίδα. Όλες οι σελίδες είναι έτοιμες να υποδεχτούν επισκέπτες.
Οι μηχανές αναζήτησης συνηθίζουν να κατευθύνουν τους αναζητούντες πληροφορίες, σε οποιαδήποτε σελίδα, ανάλογα με τις λέξεις-κλειδιά.
Αν μιλήσουμε για ηλεκτρονικά καταστήματα, οι καταναλωτές εκφράζοντας συγκεκριμένα ερωτήματα στις μηχανές αναζήτησης, “προσγειώνονται” στην κατάλληλη σελίδα , τη σχετική με τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποίησαν.
Μια επίσκεψη, θα καταλήξει σε αγορά, μέσα από την ικανοποίηση των 2 παρακάτω προϋποθέσεων:
- Οπτική εμπειρία
- Είναι η εικαστική αξιολόγηση της σελίδας του προϊόντος που πρέπει να είναι θετική.
Στα πρώτα 2 δευτερόλεπτα, ο επισκέπτης θα αποφασίσει αν αξίζει να εξετάσει το προϊόν που εσείς προσφέρετε για πώληση.
- Πληροφόρηση:
Αν ο επισκέπτης αποφασίσει να παρατείνει την επίσκεψή του, η σελίδα οφείλει όχι μόνο να τον ενημερώσει, αλλά και να τον πείσει.
- Αποτελεσματική διαδικασία πληρωμής:
Η βέλτιστη ροή πληρωμής, είναι αυτή που:
- συγκεντρώνει τις απαραίτητες πληροφορίες από τον καταναλωτή με τον ελάχιστο αριθμό βημάτων.
- Όσο περισσότερα “κλικ” απαιτούνται για την πληρωμή, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να αλλάξει γνώμη ο πελάτης και να εγκαταλείψει την προσπάθεια.
- Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι δεν πρέπει να εξαναγκάσετε τον επισκέπτη να δημιουργήσει λογαριασμό.
Ακολουθώντας λοιπόν αυτές τις συμβουλές κατά την κατασκευή ιστοσελίδων & e-shop η επιτυχία για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι δεδομένη!