Το Δροσερό είναι «εν τάξη». Οι άλλοι;

Πολλοί φίλοι και αναγνώστες, άλλοι αγανακτισμένοι, άλλοι θυμωμένοι και εντός δικαίου, μας έστειλαν δεκάδες βίντεο από την κατάφωρη κατάργηση της ισονομίας στον νομό Ξάνθης.

Το κομμάτιασμα του νόμου, το σπάσιμο σαν τον καθρέπτη των αποφάσεων της πολιτείας που με κορωνίδα το μότο «μένουμε σπίτι», φυλάκισαν τους Ξανθιώτες καθώς και όλους τους Έλληνες στα σπίτια τους, ρημάζοντας στην κυριολεξία τις κοινωνικές και επαγγελματικές τους υποχρεώσεις, μηδενίζοντας την προσωπικότητα του καθενός. Παρόλα αυτά, επετράπη στους Δροσερίτες να παραβιάσουν, καταπατήσουν τους νόμους, σε βάρος της δημόσιας υγείας και του συνόλου των Ξανθιωτών.

Έτσι λοιπόν παρ΄όλη την ύπαρξη του νόμου, οι Δροσερίτες επιδόθηκαν σε συνωστισμό μετά γλεντιού στον οικισμό τους,  μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων από τον Υφυπουργό κ. Χαρδαλιά  που έλεγε ότι ο οικισμός του Δροσερού, δεν έχει κορωναϊό, κάτι που είναι βέβαιο ότι γνώριζαν τα αποτελέσματα αυτά πολύ πριν ο κ. Χαρδαλιάς τα ανακοινώσει και σε έναν χωρίς λογική συνωστισμό προσπάθησαν να διαψεύσουν την είδηση στα μέσα ενημέρωσης,  ότι δεν υπάρχει κρούσμα. Έγκλημα.

Μετά την ανακοίνωση Χαρδαλιά και κατά την διάρκεια του γλεντιού που ακολούθησε, όπου σε ένα μικρό χρονικό κομμάτι του βίντεο, φαίνεται να συνεορτάζει μαζί με άλλους Δροσερίτες και πολιτικό πρόσωπο, το διαδίκτυο, από εκείνη την ώρα πήρε «φωτιά» για την άστοχη, ανάρμοστη εγκληματική συμπεριφορά των κατοίκων του Δροσερού και κάποιων πολιτικών,  απέναντι στον Λαό της Ξάνθης και ιδιαίτερα του Εχίνου που πλήρωσαν και πληρώνουν το μάρμαρο της προστασίας της δημόσιας υγείας με πρωτόγνωρες δεσμεύεις και αποφάσεις. Έγκλημα.

Πάμε στο δια ταύτα για να μην κουράζουμε.

Περιμένατε διαφορετική συμπεριφορά, εκτός από αυτή της αγέλης;

Αυτοί οι άνθρωποι, πέρα και έξω από τους νόμους, λειτουργούσαν και λειτουργούν εδώ και δεκαετίες εις βάρος της κοινωνίας της Ξάνθης με αυτόν τον τρόπο, γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων τους τους νόμους και την κοινωνική συνοχή της Ξάνθης.  Άρα, δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο το γεγονός ότι επιδόθηκαν σε γλέντι μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, όπου σημειωτέον, γνώριζαν πολύ ενωρίτερα από όλον τον υπόλοιπο νομό που αγωνιούσε για το μέλλον του, που έβλεπε τα σχολεία του κλειστά, τις επιχειρήσεις του κλειστές και την κοινωνική του ζωή ρημαγμένη, για το … κοινό καλό(;) Άρα αναμενόμενο. Έγκλημα.

Αν αυτό το γλέντι είναι αντίθετο στους νόμους και στην κοινωνία της Ξάνθης, δεν είναι η πρώτη φορά.

Στο γλέντι συμμετείχαν πολιτικά πρόσωπα τα οποία εκτελώντας τις εντολές της πολιτείας, υποχρέωναν τους Ξανθιώτες να διακόψουν τον περίπατο τους και να κλειστούν στα σπίτια τους για να μην γίνει διασπορά του κορωναϊού. Έγκλημα.

 

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ. ΟΙ ΑΛΛΟΙ;

 

Θα γράψω και πάλι για τον «εγκληματία» παπά που κοινώνησε έναν χριστιανό – θέλει κανείς να τον χαρακτηρίσει άμυαλο; Πολύ θρήσκο; Θα συμφωνήσω.

Η πολιτεία ξεσήκωσε την αστυνομία για να τον συλλάβει και δόθηκε η αίσθηση από τα μεγάλα κανάλια, πληρωμένους δολοφόνους της κοινής γνώμης, ότι οι δικαστικές αρχές του τόπου, θα κρεμούσαν τόν παπά για παραδειγματισμό.

Άρα λοιπόν εκεί ο νόμος λειτούργησε.

Στο Δροσερό γιατί δεν λειτούργησε ο νόμος;

Γιατί τα όργανα του νόμου, αντί να συλλάβουν τους εγκληματίες του Δροσερού, γιατί αν ο παπάς έκανε έγκλημα που κοινώνησε έναν «άμυαλο» πιστό, για φανταστείτε επί πόσο ήταν το έγκλημα που έπραξαν οι μαζεμένοι Δροσερίτες με την ανοχή της πολιτείας, της αστυνομίας και φυσικά των δικαστικών αρχών και το ερώτημα έχει να κάνει με τις αρχές του τόπου. Άραγε, αν κάποιος παπάς εκείνη την ώρα, χτυπούσε την καμπάνα της εκκλησίας, κύριοι δικαστές θα προχωρούσατε σε σύλληψη  με την διαδικασία του αυτοφώρου  γιατί παραβίασε τον νόμο;

Είναι βέβαιον.

Αλήθεια, οι εγκληματίες που παίζουν κορώνα γράμματα τις ζωές των Ξανθιωτών, γιατί δεν συλλαμβάνονται με την διαδικασία του αυτοφώρου;

ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΔΡΟΣΕΡΟ ΕΙΝΑΙ «ΕΝ ΤΑΞΗ». ΟΙ ΑΛΛΟΙ;