Ντελή Χ. Τζιχάτ: Προτεραιότητα μας ο πελάτης
Έχουμε επανειλημμένα γράψει ότι ο υπεύθυνος μιας επιχείρησης με την συμπεριφορά του καθορίζει την πορεία της, σε σημαντικό βαθμό που συνοψίζοντας έχει να κάνει με την υπηρεσία που προσφέρει, με την καλή και καθαρή συνεννόηση και την συμπεριφορά του προς τους πελάτες του.
Πιστεύουμε ακράδαντα, ανεξάρτητα από το αντικείμενο της επιχείρησης ότι μεγάλη ευθύνη για την πορεία της φέρει ο υπεύθυνος.
Και κάνοντας αναφορά στο φανοποιείο του Ντελή Τζιχάτ στο 2ο χιλιόμετρο Ξάνθης Καβάλας θα πούμε ότι ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης χαρακτηρίζεται σαν ένας πολύ σωστός επαγγελματίας.
Σε αυτό συντελεί και το γεγονός ότι από πολύ νωρίς βγήκε στο μεροκάματο κοντά σε σοβαρά «μαστόρια» όπου του δίδαξαν την αξία της σωστής, σοβαρής και έντιμης δουλειάς.
Ο κ. Τζιχάτ σέβεται τον πελάτη και δουλεύει το αυτοκίνητο που έρχεται για λαμαρινοδουλειές σαν να δούλευε το δικό του αυτοκίνητο.
Από πολύ νωρίς κατάλαβε ότι η συνεργασία με άλλους επαγγελματίες του κλάδου όπως συνεργεία και βαφεία είναι σημαντική για τον πελάτη.
Μιλώντας για την συνεργασία του με το διπλανό συνεργείο του κ. Γούση και Σινάν – μία πόρτα τους χωρίζει- λέει τα καλλίτερα λόγια κάτι που είναι αμφίπλευρο.
Παράλληλα με την σοβαρή προσωπική εργασία στα αυτοκίνητα των πελατών του μετά από πολυετή παρουσία στον χώρο, έχει πλέον την δυνατότητα να εφοδιάζεται με ανταλλακτικά σε προσιτές τιμές και αυτό ίσως δικαιολογεί τα λογικά κοστολόγια προς τους πελάτες του.
Η άψογη συνεργασία του με την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και τις άλλες ασφαλιστικές εταιρείες του δίνουν την δυνατότητα να εξυπηρετεί τους πελάτες του άμεσα.
ΤΕΛΟΣ στην γκάμα των επαγγελματικών του δραστηριοτήτων συγκαταλέγεται και η εμπορία αυτοκινήτων.