Την ώρα που «καταβροχθίζει» χρήματα… η Ξάνθη «βρωμάει»!!!
Από τις αρχές του έτους η παρούσα Δημοτική Αρχή έχει προβεί σε μία σειρά προσλήψεων προσωπικού στην καθαριότητα για την κάλυψη επιτακτικών αναγκών, όπως αυτή ισχυρίζεται.
Ειδικότερα:
Με την υπ’ αριθμ. 5/2020 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 27 Ιανουαρίου 2020 (Θέμα ΕΗΔ), αποφασίστηκε η πρόσληψη επτά (7) υπαλλήλων ειδικότητας ΔΕ Οδηγών και δύο (2) υπαλλήλων ειδικότητας ΥΕ Εργατών Καθαριότητας, οι οποίοι απασχοληθήκαν με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας δύο (2) μηνών μέσα σε διάστημα δώδεκα (12) μηνών και συγκεκριμένα για τέσσερεις (4) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, για τις ανάγκες λειτουργίας του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής.
Με την υπ’ αριθμ. 80/2020 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της 24 Μαρτίου 2020 (Θέμα Νο7), αποφασίστηκε η πρόσληψη δέκα (10) υπαλλήλων ειδικότητας ΔΕ Οδηγών και είκοσι (20) υπαλλήλων ειδικότητας ΥΕ Εργατών Καθαριότητας, οι οποίοι θα απασχοληθούν με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας τεσσάρων (4) μηνών μέσα σε διάστημα δώδεκα (12) μηνών και συγκεκριμένα για τέσσερεις (4) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, για τις άμεσες και επιτακτικές ανάγκες περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού COVID–19.
Η δαπάνη των προσλήψεων ανέρχεται για την μισθοδοσίας στο ποσό των 123.456,00 € και για τις εργοδοτικές εισφορές στο ποσό των 34.827,04 € (ΣΥΝΟΛΟ: 158.283,04€).
Με την υπ’ αριθμ. 94/2020 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της 14 Απρ 2020 (Θέμα Νο 1), αποφασίστηκε η παράταση των έξι δίμηνων συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που είναι σε ισχύ (τεσσάρων -4- υπαλλήλων ειδικότητας ΔΕ Οδηγών και δύο -2-υπαλλήλων ειδικότητας ΥΕ Εργατών Καθαριότητας), για τέσσερεις (4) επιπλέον μήνες, στα πλαίσια λήψης κατεπειγόντων μέτρων αντιμετώπισης της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.Είναι προσωπικό που προσλήφθηκε με την υπ’ αριθμ 5/2020 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. (Υποπαράγραφος 1)
Η δαπάνη της παράτασης των συμβάσεων ανέρχεται για την μισθοδοσίας στο ποσό των 26.400,00 € και για τις εργοδοτικές εισφορές στο ποσό των 7.600,00 € (ΣΥΝΟΛΟ: 34.000,00€).
Με την υπ’ αριθμ. 202/2020 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της 4 Αυγούστου 2020 (Θέμα 1 ΕΗΔ), αποφασίστηκε η πρόσληψη τεσσάρων (4) υπαλλήλων ειδικότητας ΔΕ Οδηγών και δύο (2) υπαλλήλων ειδικότητας ΥΕ Εργατών Καθαριότητας, οι οποίοι θα απασχοληθούν με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας τεσσάρων (4) μηνών μέσα σε διάστημα δώδεκα μηνών και συγκεκριμένα για τέσσερεις μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, για τις άμεσες και επιτακτικές ανάγκες περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού COVID 19 στο Τμήμα Καθαριότητας της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας.
Η δαπάνη των προσλήψεων ανέρχεται για την μισθοδοσίας στο ποσό των 27.648,00 € και για τις εργοδοτικές εισφορές στο ποσό των 7.642,20 € (ΣΥΝΟΛΟ: 35.290,20€).
Σύμφωνα με τον «Προγραμματισμός προσλήψεων προσωπικού, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και συμβάσεων μίσθωσης έργου, για το έτος 2020», ο οποίος εγκρίθηκε με την υπ’ αριθμ 81 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της 24 Μαρ 2020, θέμα Νο8, το Τμήμα Καθαριότητας της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας αιτήθηκε 8 ΔΕ Οδηγούς και 16 ΥΕ Εργάτες Καθαριότητας για να καλύψει τις ανάγκες σε προσωπικό για το 2020 (α/α 24 και 25 στην «ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ/ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΩΝ 8ΜΗΝΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ»).
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι η παρούσα Δημοτική Αρχή:
Από αρχές του 2020 και μέχρι σήμερα έχει προσλάβει συνολικά για το Τμήμα Καθαριότητας 51 υπαλλήλους (25 Οδηγούς και 26 Εργάτες Καθαριότητας), πέρα του μόνιμου/αορίστου χρόνου προσωπικού που διαθέτει το Τμήμα, για την κάλυψη επιτακτικών αναγκών, όπως επικαλείται, το κόστος των οποίων ανέρχεται στις περίπου στις 300.000€ [υποπαράγραφοι (2,3,4) 227.573,24€ + υποπαράγραφος (1) ≈ 70.000,00€).
Πέρα του μόνιμου/αορίστου χρόνου προσωπικού που διαθέτει το Τμήμα Καθαριότητας αυτή την στιγμή, έχει επιπλέον 6 υπαλλήλους (4 Οδηγούς και 2 Εργάτες Καθαριότητας) των οποίων η σύμβαση είναι σε ισχύ (υποπαράγραφος 4) και 24 υπαλλήλους από την 8μηνών σύμβαση (8 Οδηγούς και 16 Εργάτες Καθαριότητας) που μόλις προσλήφθηκαν. Σύνολο επιπλέον προσωπικού στην καθαριότητα 30 υπάλληλοι (12 οδηγοί και 18 Εργάτες Καθαριότητας).
Επίσης με αποφάσεις δημάρχου, τις υπ’ αριθμ. 654 και 1576, τρεις (3) υπάλληλοι του Τμήματος Καθαριότητας του Δήμου μετακινηθήκαν σε άλλες οργανικές θέσεις του Δήμου.
Η παρούσα Δημοτική Αρχή θα πρέπει επιτέλους να σταματήσει να σκορπά τα χρήματα που εξοικονομούνται από τα ανταποδοτικά τέλη των Δημοτών, λόγω της τοποθέτησης των LED που προγραμματίστηκε και άρχισε να υλοποιείται την προηγούμενη δημοτική περίοδο, και να προβεί σε μείωση των δημοτικών τελών για όλους τους Δημότες.
Άλλωστε παρά τις τόσες προσλήψεις προσωπικού η καθαριότητα στο Δήμο είναι σε άθλια κατάσταση. Απόδειξη είναι, η απαράδεκτη εικόνα της πόλης, η αγανάκτηση των συμπολιτών μας και η συγκρότηση «ομάδων εθελοντών» για την καθαριότητα των κοινόχρηστων χώρων και πάρκων του Δήμου, όπως αναφέρουν τοπικές εφημερίδες και τοπικά site ενημέρωσης.
Την ώρα που οι εργαζόμενοι στην Υπηρεσία Καθαριότητας δουλεύουν στο «κόκκινο»…
Πλατείες, πάρκα γεμάτα σκουπίδια…
Δρόμοι σκουπιδότοποι…
Κάδοι απορριμμάτων ξεχειλισμένοι …
Πολίτες εξοργισμένοι…
Επισκέπτες που απαθανατίζουν το κακό…
Τουριστικοί δρόμοι αναθέματα…
Άλση ζούγκλες…
Για την Δημοτική Παράταξη
«ΔΗΜΟΣ ΠΡΟΤΥΠΟ»
Ο Επικεφαλής Χαράλαμπος Αθ. Δημαρχόπουλος π. Δήμαρχος Ξάνθης
Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Παυλίδου Ελισάβετ Ιγιαννίδης Στέφανος Ηλιάδης Θωμάς Παπαδόπουλος Κυριάκος Ταρενίδης Παναγιώτης Γουναρίδης Στυλιανός Θεοδωρίδης Αναστάσιος Σαββίδης Ματθαίος
|