ΑΝΑΦΟΡΑ

Προς: Τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κ. Σπήλιο Λιβανό

Θέμα: Επιστολή Κτηνοτροφικών Συλλόγων ΑΜΘ για την νέα ΚΑΠ

 

Οι κτηνοτροφικοί σύλλογοι Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με επιστολή τους στις 23-02-2021 προς το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης απέστειλαν τις αιτιολογημένες και λεπτομερώς καταγραφείσες θέσεις, προτάσεις, αλλά και τις παρατηρήσεις τους σχετικά με τον καταμερισμό των άμεσων ενισχύσεων για τη μεταβατική  περίοδο 2021-2022 και για την περίοδο εφαρμογής της νέας ΚΑΠ 2023-2027.

Συνημμένα σας επισυνάπτω την επιστολή, ζητώ να την λάβετε υπόψιν και να προβείτε στις ενέργειες που θα βελτιώσουν την κατάσταση στον πρωτογενή τομέα με στόχο μία δίκαιη και αναλογική κατανομή των ενισχύσεων με αναπτυξιακή προοπτική, και να με ενημερώσετε σχετικά.

 

Η Αναφέρουσα Βουλευτής

Χαρά Κεφαλίδου

ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΜΘ 23-2-2021

e-mail : dimopouloskavala@gmail.com ΠΡΟΣ : Πίνακας αποδεκτών

τηλ. 6972409960

Θέμα : Προτάσεις για τον τρόπο κατανομής των άμεσων ενισχύσεων της ΚΑΠ για την περίοδο

2021-2027.

Κύριε υπουργέ.

Σας αποστέλλουμε το παρόν έγγραφο, με τις προτάσεις, αλλά και τις παρατηρήσεις μας, σχετικά με

τον καταμερισμό των άμεσων ενισχύσεων της για τη μεταβατική περίοδο 2021-2022 και για την

περίοδο εφαρμογής της νέας ΚΑΠ 2023-2027.

Παραθέτουμε τις ξεκάθαρες θέσεις μας, απλά και αιτιολογημένα, όπως θεωρούμε ότι θα πρέπει να

κάνουν και όλοι οι συλλογικοί φορείς που εκπροσωπούν ή που δηλώνουν ότι εκπροσωπούν τους

κτηνοτρόφους.

Το καλοκαίρι του 2014, αποφασίστηκε από την τότε συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, να εφαρμοστεί στη

χώρα μας, για την περίοδο 2015-2019, το ιστορικό μοντέλο στην κατανομή της ΒΕΣ (Βασική

Εισοδηματική Στήριξη).

Ταυτόχρονα αποφασίστηκε η πενταετής σύγκλιση, σε πέντε ίσα βήματα, με στόχο σύγκλισης το 60%!!!

Το 2015 η νέα συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ–ΑΝΕΛ, νομοθετεί την κατανομή των επιλέξιμων εκτάσεων

βοσκοτόπων, με διαφορετική πυκνότητα βόσκησης κατά χωρική ενότητα, εφαρμόζοντάς την μέσω της

γνωστής σε όλους μας, τεχνικής λύσης.

Ταυτόχρονα, κλήθηκε να εφαρμόσει το ιστορικό μοντέλο που αποφάσισε η προηγούμενη κυβέρνηση

ΝΔ–ΠΑΣΟΚ, αλλά δυστυχώς δεν είχε το πολιτικό σθένος να προχωρήσει, σε καμία σοβαρή αλλαγή

του ιστορικού μοντέλου, προς το δικαιότερο και αναλογικότερο.

Οι παραπάνω αποφάσεις πάρθηκαν, σε αντίθεση με τη βούληση της συντριπτικής πλειοψηφίας των

ανθρώπων του πρωτογενή τομέα, οι οποίοι περίμεναν μία δίκαιη και αναλογική κατανομή των

ενισχύσεων, με αναπτυξιακή προοπτική, που θα τις εισέπρατταν όσοι πραγματικά δουλεύουν σε

ενεστώτα χρόνο, τα ζώα και τα χωράφια.

Η βούληση των παραγωγών φάνηκε και για την επερχόμενη ΚΑΠ ξεκάθαρα και στις διά ζώσης

διαβουλεύσεις, όπου κι αν αυτές πραγματοποιήθηκαν από το ΥΠΑΑΤ.

Η ΚΑΠ για την περίοδο 2015-2019 εφαρμόστηκε και συνεχίζει να εφαρμόζεται μέχρι σήμερα. Τα

αποτελέσματά της τα βιώνουμε όλοι μας.

ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

 Κτηνοτρόφοι και αγρότες με ελάχιστο ζωικό και φυτικό κεφάλαιο, που εισπράττουν δυσανάλογα

μεγάλα ποσά ενισχύσεων, στη βάση των δικαιωμάτων του 2014.

 Κτηνοτρόφοι και αγρότες με δυσανάλογα χαμηλές ενισχύσεις, σε σχέση με συναδέλφους τους

με το ίδιο ζωικό και φυτικό κεφάλαιο, λόγω των ιστορικών δικαιωμάτων, αλλά και της

ανισομερούς κατανομής των βοσκοτόπων.

 Κτηνοτρόφοι που μείωσαν το ζωικό τους κεφάλαιο, όσο χαμηλότερα τους επέτρεπε ο

κανονισμός, για να εισπράττουν τις ενισχύσεις που τους δόθηκαν το 2015.

 Κτηνοτρόφοι και αγρότες που αύξησαν κατά τη διάρκεια της πενταετίας το ζωικό και το φυτικό

τους κεφάλαιο, αλλά συνέχισαν να εισπράττουν το ίδιο ποσό με το 2015.

 Κτηνοτρόφοι πολλών ταχυτήτων, που λόγω της κατανομής των επιλέξιμων εκτάσεων

βοσκοτόπων με την ΚΥΑ 873/55993/20-5-2015, διαχωρίστηκαν σε κερδισμένους και χαμένους,

ανάλογα τη γεωγραφική περιφέρεια (χωρική ενότητα) που δραστηριοποιούνταν.

 Με την κατανομή κατά χωρική ενότητα, να εφαρμόζεται μέχρι και σήμερα, οι περιφέρειες της

Ανατ. Μακεδονίας Θράκης της Κεντρ. Μακεδονίας και κάποιων νησιών, απώλεσαν ενισχύσεις

πολλών εκατομμυρίων ευρώ, τα οποία καρπώθηκαν οι συνάδελφοι των υπολοίπων περιοχών

(χωρικών ενοτήτων) της χώρας.

 Λόγω της υψηλής πυκνότητας βόσκησης των παραπάνω συγκεκριμένων περιοχών, κατά τον

υπολογισμό των δικαιωμάτων, με διαιρετέο τα ιστορικά δικαιώματα και διαιρέτη, τα λίγα

στρέμματα ανά ΖΜ που κατανεμήθηκαν στους κτηνοτρόφους των περιοχών αυτών,

δημιουργήθηκαν πλασματικά υψηλότερες μοναδιαίες αξίες, σε σχέση με κτηνοτρόφους της

υπόλοιπης χώρας, με τα ίδια ιστορικά δικαιώματα και το ίδιο ζωικό κεφάλαιο.

 Τα ζημιογόνα οικονομικά αποτελέσματα της ανισομερούς κατανομής των βοσκοτόπων

αφορούσαν και αφορούν, τη Βασική ενίσχυση, το Πρασίνισμα που είναι ποσοστό επί της

Βασικής, Εθνικό απόθεμα νέων κτηνοτρόφων, Εξισωτική αποζημίωση, Βιολογική κτηνοτροφία.

 Αετονύχηδες και αεριτζήδες που χωρίς ζωικό κεφάλαιο, εκμεταλλευόμενοι την καλή

πληροφόρηση εκ των έσω, τις τρύπες του συστήματος, εκούσιες κι ακούσιες και τα παράλογα

του κανονισμού, δήλωναν και δηλώνουν εκτάσεις ιδιωτικών βοσκοτόπων, με το ιδιοκτησιακό

καθεστώς που τους διέπει θολό έως ανύπαρκτο, αιτήθηκαν και πήραν ενισχύσεις από το εθνικό

απόθεμα.

 Συνταξιούχοι, κτηνοτρόφοι και αγρότες, που λόγω και των χαμηλών συντάξεων των απομάχων

του πρωτογενή τομέα, συνέχισαν να δηλώνουν λίγα ζώα και χωράφια, πολλές φορές ενώ τα

δούλευαν άλλοι, δηλαδή εικονικά, εισπράττοντας τις ιστορικές τους ενισχύσεις.

 Δημιουργήθηκαν δικαιώματα ενίσχυσης, που η αγοραπωλησία τους έγινε μέσο πλουτισμού

μεσαζόντων και όσων είχαν την οικονομική δυνατότητα να τα αγοράσουν.

 Πλήρης απογοήτευση για τους νέους και νεοεισερχόμενους, που η ελληνική πολιτεία, παρά τις

υποσχέσεις και τα μεγάλα λόγια, τους άφησε μόνους, μεσοπέλαγα και με δεμένα χέρια, να

παλεύουν με άνισους όρους για την επαγγελματική τους επιβίωση, αντί να αγωνίζονται με ίσους

όρους για την επαγγελματική τους πρόοδο.

 Ο αντίκτυπος της ανισομερούς κατανομής των ενισχύσεων, στην παραγωγική διαδικασία αλλά

και στο παραγόμενο προϊόν είναι σημαντικός, αφού η διαφορετική οικονομική δυνατότητα και

ρευστότητα, σε ίδιου μεγέθους εκμεταλλεύσεις, δημιουργεί όρους αθέμιτου ανταγωνισμού, κάτι

που μετακυλύετε στο τελικά παραγόμενο προϊόν. Ιδιαίτερα στην κτηνοτροφία, η ανισομέρεια

αυτή έχει σημαντικό αντίκτυπο στην ποιότητα και στην ποσότητα του τελικού προϊόντος αλλά

και στη σωστή διατροφή του ζωικού κεφαλαίου.

 Φαντάζει ως φυσικό επακόλουθο η λογική που καλλιεργήθηκε, σε πολλούς από τους

συντελεστές του χώρου, άλλος να πηγαίνει για την επιδότηση κι άλλος για την παραγωγή!!!

Σας παραθέτουμε παρακάτω τις προτάσεις μας, για τον τρόπο κατανομής των ενισχύσεων για την

περίοδο 2021-2027.

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2021-2022

Είναι κοινή διαπίστωση οι πλασματικά υψηλές μοναδιαίες αξίες, στις χωρικές ενότητες με υψηλή

πυκνότητα βόσκησης.

Γι’ αυτό προτείνουμε:

 Ανακατανομή των επιλέξιμων βοσκοτόπων των κτηνοτροφικών εκμεταλλεύσεων της χώρας, με

κοινή πυκνότητα βόσκησης σε ολόκληρη την επικράτεια της χώρας.

 Επανυπολογισμός των μοναδιαίων αξιών, όλων των κτηνοτρόφων της χώρας.

 Μετά τις παραπάνω ενέργειες, άμεση σύγκλιση των δικαιωμάτων στο 100%.

ΝΕΑ ΚΑΠ 2023-2027

ΒΑΣΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΙΣΜΑ

 Δικαιούχοι των ενισχύσεων, πρέπει να είναι μόνο οι κατά κύριο επάγγελμα κτηνοτρόφοι και

αγρότες, δηλαδή αυτοί που το γεωργικό τους εισόδημα υπερβαίνει το εξωγεωργικό.

 Διατήρηση των τριών περιφερειών ενισχύσεων δηλαδή, βοσκοτόπων, αρόσιμων, μονίμων

καλλιεργειών.

 Ένταξη στο σύστημα των επιλέξιμων βοσκοτόπων επιπλέον εκτάσεων, στις χωρικές

ενότητες που αυτές χρειάζονται, ώστε η πυκνότητα βόσκησης, βάση της οποίας

υπολογίζονται τα επιλέξιμα στρέμματα βοσκοτόπων, να είναι κοινή, για ολόκληρη την

Ελληνική επικράτεια. Εξαίρεση πρέπει να αποτελούν, οι παραμεθόριες περιοχές της

ηπειρωτικής χώρας, για λόγους δημογραφικούς και αυξημένου κόστους παραγωγής και

τα νησιά για τους ίδιους λόγους αλλά λόγω και των ξηροθερμικών συνθηκών που τα

επηρεάζουν, γι’ αυτό πρέπει να έχουν 10% χαμηλότερη πυκνότητα βόσκησης από την

υπόλοιπη ηπειρωτική χώρα .

 Το ύψος της ενίσχυσης ανά στρέμμα θα υπολογίζεται σε ετήσια βάση, διαιρώντας το

ποσό χρηματοδότησης που αντιστοιχεί στην κάθε περιφέρεια ενίσχυσης, με τα

αντίστοιχα επιλέξιμα στρέμματα που δηλώθηκαν, για το έτος ενίσχυσης.

 Στις σταυλισμένες μονάδες που δε χρησιμοποιούν βοσκότοπο, πρέπει να δίνεται ειδική

ενίσχυση, που να υπολογίζεται με βάση το ζωικό τους κεφάλαιο. Το ύψος αυτής της ειδικής

ενίσχυσης, δεν πρέπει να υπολείπεται της αντίστοιχης που δίνεται βάση βοσκοτόπων, σε

εκμεταλλεύσεις με το ίδιο ζωικό κεφάλαιο.

 Οι νέοι και νεοεισερχόμενοι πρέπει να ενισχύονται για τα 5 πρώτα έτη από την είσοδό τους, με

αύξηση του ποσού ενίσχυσης ανά στρέμμα κατά 30%, με ετήσιους επιτόπιους ελέγχους από τον

ΟΠΕΚΕΠΕ σε όλους, για αυτά τα έτη.

 Το ανώτερο ποσό ενίσχυσης ανά εκμετάλλευση δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 100.000 ευρώ.

 Δεν πρέπει να ενεργοποιούνται ενισχύσεις βοσκοτόπων, δημοσίων και ιδιωτικών, χωρίς το

αντίστοιχο ζωικό κεφάλαιο, εκτός περιπτώσεων ανωτέρας βίας που αφορούν απώλειες από,

ζωονόσους, άγρια ζώα, καιρικά φαινόμενα, κλοπή.

 Κάθε περιβαλλοντική δέσμευση κι ενίσχυση, θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη, το είδος και το

μέγεθος, της κτηνοτροφικής εκμετάλλευσης και την περιοχή που αυτή δραστηριοποιείται.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ

 Η δημιουργία αισθήματος δικαίου, σε όλους τους παραγωγούς.

 Οι νέοι και νεοεισερχόμενοι να μπαίνουν ενισχυμένοι στο σύστημα των ενισχύσεων.

 Η παύση του αθέμιτου ανταγωνισμού, που δημιουργήθηκε τα προηγούμενα χρόνια και μέχρι

σήμερα, ανάμεσα στους παραγωγούς. Η αντιστοιχία του μεγέθους της εκμετάλλευσης με το

ποσό των ενισχύσεων, προτρέπει όσους εισέπρατταν πολλές ενισχύσεις μέχρι τώρα, να

διαπραγματευτούν με μεγαλύτερη ζέση την παραγωγή τους κι όσους εισέπρατταν λίγες

ενισχύσεις μέχρι τώρα, με ισχυροποιημένη οικονομικά τη θέση τους, να βελτιώσουν την

παραγωγή τους διαπραγματευόμενοι από ισχυρότερη θέση.

 Δημιουργείται αναπτυξιακό κίνητρο σε όλους, για να αυξήσουν το ζωικό και το φυτικό τους

κεφάλαιο, αφού το έτος ενίσχυσης που αυτά θα δηλώνονται στο ΟΣΔΕ, θα παίρνουν και την

ανάλογη στρεμματική ενίσχυση. Ταυτόχρονα ο παραπάνω λόγος λειτουργεί ως αντικίνητρο, για

τη μείωση του ζωικού και φυτικού κεφαλαίου, με ότι όλα τα παραπάνω συνεπάγονται για τη

ζωική και φυτική παραγωγή.

 Δε θα ενεργοποιούνται δικαιώματα βοσκοτόπων (ιδιωτικών και δημόσιων) χωρίς το ανάλογο

ζωικό κεφάλαιο.

 Τελειώνουν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες, σε ότι έχει σχέση με τα δικαιώματα και ταυτόχρονα

δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης του εθνικού αποθέματος, αφού η κατανομή της Βασικής ενίσχυσης

είναι πια αναλογική για όλους.

 Όλοι οι παραγωγοί μπορούν να ανταπεξέλθουν με τους ίδιους οικονομικούς όρους, έναντι των

περιβαλλοντικών υποχρεώσεων και περιορισμών που θα φέρει η ΚΑΠ 2023-2027.

ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ

 Αύξηση των ποσών χρηματοδότησης της συνδεδεμένης ενίσχυσης και στα βοοειδή και στα

αιγοπρόβατα.

 Να ληφθούν υπόψη για τους όρους και τις ποσότητες που ορίζονται, οι γεωγραφικές

ιδιαιτερότητες της χώρας (ορεινές, με φυσικά και ειδικά μειονεκτήματα περιοχές, νησιά) και οι

παραγωγικές δυνατότητες των ντόπιων φυλών ζώων.

 Για τα βοοειδή πρέπει να καταργηθεί το ανώτερο όριο των 12 ετών στην ηλικία της μητέρας, γιατί

οι αγελάδες των αγελαίων εκμεταλλεύσεων, είναι παραγωγικές πολύ περισσότερα χρόνια.

 Δημιουργία νέας κατηγορίας συνδεδεμένης ενίσχυσης, για τα αιγοπρόβατα κρεοπαραγωγικής

κατεύθυνσης, με ενίσχυση των αμνοεριφίων που γεννιούνται στην εκμετάλλευση, με προορισμό

τη σφαγή και την αναπαραγωγή

 Το ποσοτικό μέτρο για την είσπραξη της συνδεδεμένης ενίσχυσης για το γάλα των

αιγοπροβάτων, πρέπει να είναι τα 50 κιλά ανά ζώο, προσαρμοσμένο στις ντόπιες φυλές

αιγοπροβάτων.

ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ

 Κοινή πυκνότητα βόσκησης, για όλες τις κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις της χώρας.

 Αύξηση της χρηματοδότησης των μέτρων της βιολογικής κτηνοτροφίας και γεωργίας.

 Προτεραιότητα στους κτηνοτρόφους, για ένταξη βιολογικών καλλιεργειών που προορίζονται για

ζωοτροφές.

ΕΞΙΣΩΤΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ

 Κοινή πυκνότητα βόσκησης, για όλες τις κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις της χώρας.

 Αύξηση της στρεμματικής ενίσχυσης των βοσκοτόπων, ώστε τα ποσά ενίσχυσης για την

κτηνοτροφία αλλά και το ανώτερο όριο ενίσχυσης (5.000), να επανέλθουν στο επίπεδο του 2013.

 Να επανέλθει ως όρος επιλεξιμότητας, η μόνιμη κατοικία του δικαιούχου, στις περιοχές

εφαρμογής του μέτρου.

 Συμπληρωματικός όρος επιλεξιμότητας, η έδρα της εκμετάλλευσης.

 Αυξημένη στρεμματική ενίσχυση 30% για τους νέους και νεοεισερχόμενους.

ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΦΥΛΕΣ

Συνέχιση της ενίσχυσης των απειλούμενων αυτοχθόνων φυλών αγροτικών ζώων.

Η υιοθέτηση των παραπάνω προτάσεων αποτελεί κυβερνητική πολιτική απόφαση.

Το θέμα της πλήρους κατάργησης των ιστορικών δικαιωμάτων, της δίκαιης και αναλογικής κατανομής

των ενισχύσεων και η κοινή πυκνότητα βόσκησης για ολόκληρη την ελληνική επικράτεια, αποτελεί για

όλους εμάς, αναγκαία συνθήκη για την εφαρμογή της ΚΑΠ 2023-2027.

Δεν πρόκειται να κάνουμε το λάθος του 2014 και του 2015 και να δείξουμε ανοχή σε πολιτικά πρόσωπα

και πολιτικές αποφάσεις, για θέματα που αφορούν το παρόν και το μέλλον της κτηνοτροφίας στην

πατρίδα μας.

Καλούμε όλους τους πολιτικούς φορείς, κόμματα, βουλευτές, περιφέρεια και δήμους, της ΑΜΘ, να

αναλάβουν τις απαραίτητες πρωτοβουλίες και να προωθήσουν την πρότασή μας, άμεσα και πριν

ληφθούν οι τελικές αποφάσεις.

Η συνέχιση της αντιαναπτυξιακής και ανισομερούς κατανομής των ενισχύσεων, αποτελούν για τους

πραγματικούς κτηνοτρόφους και αγρότες, αιτία πολέμου!

ΥΓ1. Μας βρίσκει αντίθετους η απόφασή σας για συνέχιση και για το 2021, του ίδιου μοντέλου

καταμερισμού των ενισχύσεων.

Οι δικαιολογίες σας, μέσω της ανακοίνωσης του ΥΠΑΑΤ, είναι τουλάχιστον ανεπαρκείς και

προσβλητικές για την κοινή λογική και υποτιμά τη νοημοσύνη όλων μας!

ΥΓ2. Επικράτησε απ’ ότι φαίνεται η λογική ότι, δεν πρέπει να θιγούν για ακόμα μία χρονιά όσοι

παίρνουν αέρα λεφτά, γιατί έχουν συνηθίσει κι έχουν σχεδιάσει τη ζωή τους, σύμφωνα με αυτά!

Οι άλλοι, οι πολλοί, που παίρνουν ψίχουλα, έχουν συνηθίσει στη φτώχεια και στο ζόρι!!!

Έλεος κύριε υπουργέ!!!

Δικαιοσύνη ζητάμε κι επιτέλους να εφαρμοστεί στην πατρίδα μας το αυτονόητο και η κοινή λογική!!!

Είμαστε ανοιχτοί για κάθε διευκρίνιση στις παραπάνω προτάσεις μας και για όλα τα θέματα που έχουμε

θέσει μέχρι σήμερα και αφορούν την Ελληνική κτηνοτροφία.

ΤΑ Δ.Σ. ΤΩΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ Α.Μ.Θ.

  • ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ Δ.Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ
  • ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ Δ.ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ
  • ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ
  • ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ Ν.ΞΑΝΘΗΣ
  • ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ Δ. ΙΑΣΜΟΥ
  • ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ Δ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
  • ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΘΡΑΚΩΝ ΑΜΝΟΣ
  • ΑΓΡΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΑΡΡΙΑΝΩΝ

Πίνακας αποδεκτών:

Υπουργός ΑΑΤ κ. Σ.Λιβ