«Γέφυρα» στη Generation Z ρίχνει η JTI
Διαγωνισμός «Make It Bright» για καινοτόμες και επιδραστικές ιδέες
Αθήνα, 19 Απριλίου 2021 – Πρόσκληση σε νέους σπουδαστές ηλικίας 18-24 ετών, να συμμετάσχουν σε έναν παγκόσμιο διαγωνισμό πρωτοποριακών και επιδραστικών ιδεών απευθύνει η JTI επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τον τίτλο του Νο 1 «Κορυφαίου Εργοδότη (Top Employer) στην Ελλάδα» που απέσπασε φέτος για τις άριστες συνθήκες εργασίας, την παροχή κατάρτισης και τη διαρκή επιδίωξή της για ανάπτυξη δεξιοτήτων και βελτιστοποίηση των πρακτικών της στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού.
Τα έπαθλα των νικητών
Οι νικητές του διαγωνισμού θα κερδίσουν αρχικά μια 4μηνη πρακτική άσκηση με αποδοχές και ευέλικτο ωράριο στα γραφεία της JTI στην Αθήνα. Η ομάδα που θα προκριθεί για τη δεύτερη φάση, θα συναγωνιστεί με ομάδες σπουδαστών από 34 ακόμη χώρες από όλο τον κόσμο, διεκδικώντας μια 6μηνη πρακτική άσκηση με αποδοχές για τη νικήτρια ομάδα στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, στη Γενεύη, αλλά και πολλά άλλα δώρα.
Πρόγραμμα σε 4 στάδια
Το πρόγραμμα θα αναπτυχθεί σε 4 επιμέρους στάδια:
- Στο 1ο στάδιο, οι ενδιαφερόμενοι σπουδαστές θα πρέπει να εγγραφούν στην πλατφόρμα «Make It Bright», να επιλέξουν ένα θέμα που τους ενδιαφέρει και στη συνέχεια να στείλουν την καινοτόμα ιδέα τους, αναπτύσσοντάς την σε τρεις σελίδες, μέχρι τη 31η Μαΐου 2021, παραθέτοντας και ένα σύντομο βίντεο.
- Στο 2ο στάδιο, τον Ιούνιο του 2021, μια ομάδα από στελέχη της εταιρείας, θα ξεχωρίσει τις καλύτερες ιδέες που θα προχωρήσουν στο τρίτο στάδιο. Η ανακοίνωση όσων πέρασαν στην επόμενη φάση θα γίνει μέχρι τις 30 Ιουνίου 2021.
- Στο 3ο στάδιο, οι σπουδαστές με τις πιο «φωτεινές» ιδέες που προκρίθηκαν, θα προσκληθούν για ένα μήνα (1-31 Ιουλίου) για να ζήσουν στιγμές και να βιώσουν εμπειρίες μέσα στην εταιρεία, κερδίζοντας γνώση από εκπαιδεύσεις που θα διοργανωθούν, περνώντας από όλα τα τμήματα, διασκεδάζοντας και μαθαίνοντας δίπλα σε έμπειρα στελέχη και ειδικούς του κλάδου για να αναπτύξουν την ιδέα τους. Τον Αύγουστο θα κληθούν σε ομάδες των δύο να παρουσιάσουν την ιδέα τους στη διοικητική ομάδα τα μέλη της οποίας θα αναδείξουν τη νικήτρια ομάδα που θα περάσει στην τελική φάση του διαγωνισμού.
- Στο 4ο στάδιο, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, η νικήτρια ομάδα θα ξεκινήσει 4μηνη πρακτική με αποδοχές και ευέλικτο ωράριο στο Ελληνικό γραφείο της JTI, ενώ τον Οκτώβριο θα εκπροσωπήσει τη χώρα σε παγκόσμιο επίπεδο προκειμένου να συναγωνιστεί με ομάδες άλλων χωρών για το μεγάλο έπαθλο, την 6μηνη πρακτική στην Ελβετία το 2022.
«Η ιδέα του διαγωνισμού ‘Make it Bright’ προέκυψε από τη βασική μας πρόθεση και τη στρατηγική μας επιδίωξη να ‘χτίσουμε’ μια γέφυρα μεταξύ του Generation Z και της αγοράς εργασίας» αναφέρει η Julie McNamara Διευθύντρια People & Culture της JTI στην Ελλάδα. και προσθέτει: «Πρόκειται για μια ιδιαίτερη γενιά, που ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη δική της σταδιοδρομία διαθέτοντας μια διαφορετική προοπτική στην Αγορά. Θέλουμε να συνεργαστούμε με αυτή τη γενιά, να οδηγήσει το μέλλον της JTI, καθώς, σε λίγα χρόνια, θα αποτελεί μέρος του ανθρώπινου δυναμικού μας. Πιστεύουμε ότι η εμπειρία που θα αποκτήσουν ως εργαζόμενοι σε ένα πολυεθνικό περιβάλλον, συνεργαζόμενοι με έμπειρα στελέχη και ειδικούς του κλάδου αλλά και μαθαίνοντας μέσα από την πρακτική άσκηση, θα ανοίξει τους ορίζοντες όλων των συμμετεχόντων και θα είναι πολύτιμη για την εκκίνηση της επαγγελματικής τους πορείας».
Η Japan Tobacco International στον κόσμο
H Japan Tobacco International – JTI είναι μέλος του Ομίλου Εταιρειών Japan Tobacco Inc ο οποίος ανήκει κατά 1/3 στο Ιαπωνικό Δημόσιο. Αποτελεί μια κορυφαία διεθνή εταιρεία προϊόντων καπνού και ατμίσματος με επιχειρηματική δραστηριότητα σε περισσότερες από 130 χώρες ανά τον κόσμο. Είναι ο κάτοχος παγκοσμίως του σήματος Winston, της δεύτερης μεγαλύτερης μάρκας τσιγάρων στον κόσμο, καθώς και του Camel, εκτός ΗΠΑ. Στα διεθνή εμπορικά σήματα της εταιρείας συγκαταλέγονται και τα Mevius και LD. Η JTI είναι επίσης ένας σημαντικός παίκτης της παγκόσμιας αγοράς προϊόντων ατμίσματος με το ηλεκτρονικό τσιγάρο Logic και στην κατηγορία των προϊόντων θερμαινόμενου καπνού με το Ploom. Με κεντρικά γραφεία στη Γενεύη στην Ελβετία, η JTI απασχολεί περισσότερους από 44.000 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο. Το 2021 έλαβε, για 7η συνεχή χρονιά, την πιστοποίηση του Κορυφαίου Εργοδότη Παγκόσμια και συγκαταλέγεται στις 16 διεθνείς εταιρείες που διακρίθηκαν φέτος. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.jti.com.
Η Japan Tobacco International στην Ελλάδα
Η JTI έχει αδιάλειπτη παρουσία στην ελληνική αγορά εδώ και περισσότερο από 40 χρόνια και είναι σήμερα η 2η μεγαλύτερη εταιρεία προϊόντων καπνού στην ελληνική αγορά. Με τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες, η εταιρεία συνεισφέρει ετησίως πάνω από το 2% των συνολικών φορολογικών εσόδων της χώρας σε ΕΦΚ και ΦΠΑ καπνού και ταυτόχρονα στηρίζει την τοπική οικονομία και τον καπνικό κλάδο ο οποίος παρέχει πόρους σε περισσότερες από 50.000 οικογένειες. Διαθέτει στην ελληνική αγορά τις διεθνείς μάρκες Winston, Camel και Old Holborn, το ηλεκτρονικό τσιγάρο Logic, καθώς και τα παραδοσιακά σήματα BF και GR της ΣΕΚΑΠ. Εκτός από την εγχώρια αγορά, η JTI έχει και την ευθύνη των αγορών της Κύπρου και της Μάλτας, απασχολώντας συνολικά 300 εργαζόμενους. Το 2021 η JTI Hellas πιστοποιήθηκε από το Top Employers Institute ως Κορυφαίος Εργοδότης για 9η συνεχή χρονιά, ενώ είναι η 3η φορά, μετά το 2017 και το 2018, που η εταιρεία αναγνωρίζεται ως Νο.1 Κορυφαίος Εργοδότης στην Ελλάδα.
Με την εξαγορά της ΣΕΚΑΠ το 2018, η JTI διαθέτει πλέον τόσο παραγωγική όσο και εξαγωγική δραστηριότητα στη χώρα. Η JTI, αναγνωρίζοντας τη σημαντικότητα και την αξία της διατήρησης και ανάπτυξης της παραγωγικής μονάδας σε αυτήν την ακριτική περιοχή (Ξάνθη), τόσο για την τοπική όσο και την εθνική οικονομία, επενδύει συστηματικά στην αναβάθμιση και ανάπτυξη του εργοστασίου η οποία μέχρι και το 2020 ξεπερνά τα 30 εκατ. δολάρια. Στο ίδιο αναπτυξιακό πλαίσιο, από τον Οκτώβριο του 2019 παράγει στην Ελλάδα το Winston για την κάλυψη των αναγκών της εγχώριας αγοράς και για εξαγωγές σε χώρες της Ευρώπης, καθώς και το Camel που προορίζεται για εξαγωγές στην Ε.Ε.
To πρόγραμμα Make it Bright
Είναι μια διεθνής πρωτοβουλία της JTI που φέτος υλοποιείται για πρώτη φορά και στην Ελλάδα. Στόχος του Διαγωνισμού Make It Bright είναι να προσφέρει σε ενήλικους σπουδαστές μια εμπειρία πολύτιμη για τη μελλοντική τους επαγγελματική πορεία και μια ευκαιρία να πραγματοποιήσουν την πρακτική τους στην JTI. Σπουδαστές της Generation Z (1997-2012) θα έχουν την ευκαιρία να εργαστούν πάνω σε πραγματικές επιχειρηματικές προκλήσεις και να συναγωνιστούν με σπουδαστές από 34 ακόμη χώρες για να διεκδικήσουν 6μηνη πρακτική με αποδοχές στα κεντρικά της JTI στην Ελβετία. Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα στο makeitbright.com