ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ: ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΤΕΣΤ ΑΥΤΟΔΙΑΓΝΩΣΗΣ

Οι μαθητές του Λυκείου που δεν κάνουν τα αυτοδιαγνωστικά τεστ θα χάσουν την χρονιά τους;

Αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα, αν δεν είναι καταπάτηση των δικαιωμάτων των Ελλήνων Πολιτών που απορρέουν από το σύνταγμα και σαφώς κάποιοι θα πρέπει να ενημερώσουν για αυτό την κυβέρνηση και τον για το πιθανό Συνταγματικό ατόπημα.

Θέλουμε να πούμε το εξής.

Για τον άλφα ή τον βήτα λόγο, μαθητές των Λυκείων, μετά από συζήτηση με τους γονείς και τους κηδεμόνες τους,  δεν υποβάλλονται στα σέλφ τεστ για τους δικούς τους λόγους και άρα αποβάλλονται από το σχολείο ως παραβάτες του νόμου.

Οι μαθητές που μετά την αυτοδιάγνωση μένουν στο σπίτι δεν χάνουν την ύλη γιατί την διδάσκονται μέσω τηλεκπαίδευσης.

Το ερώτημα που αυτόματα έρχεται στο νου του μέσου λογικού ανθρώπου που δεν έχει μπει στην διαδικασία να εκφοβίσει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο συμπολίτες του. Τιμωρούνται οι μαθητές ή οι γονείς που έχουν την ευθύνη των μαθητών;

Γιατί οι μαθητές να χάσουν την ύλη και να μην έχουν το δικαίωμα να συμμετάσχουν στην τηλεκπαίδευση;

 

Πέρα από την ηθική μας υποχρέωση να προστατεύουμε όλοι την δημόσια υγεία, γεννιόνται και ερωτήματα όπως, πώς στην ευχή οι πολίτες θα ακολουθήσουν τις προτάσεις των επιστημόνων όταν γνωρίζουν εκ προοιμίου ότι οι πολιτικές αποφάσεις της κυβέρνησης δεν συνάδουν με τις προτάσεις των επιστημόνων;

Άραγε γιατί θα πρέπει όλα να γίνονται στην Ελλάδα υπό την απειλή της τιμωρίας;

Για τον παραπάνω λόγο η Ελληνική λύση θέτει τα παρακάτω ερωτήματα στην κυβέρνηση και στην αρμόδια υπουργό.

Ερωτάται η κ. Υπουργός:

  1. Σε ποια επιστημονική ή άλλη εισήγηση βασίστηκε ο αποκλεισμός των μαθητών που δεν θα κάνουν το άνω διαγνωστικό τεστ από τη δυνατότητα παρακολούθησης της σύγχρονης ταυτόχρονης τηλεκπαίδευσης, η οποία συνεχίζει να λειτουργεί και να παρέχεται;
  2. Τι προτίθεσθε να πράξετε, σχετικά με τις απουσίες των ως άνω μαθητών, που δεν υποβλήθηκαν για τους ανωτέρω λόγους στο εν λόγω διαγνωστικό τεστ, οι οποίες μετράνε, ήδη, από τη Δευτέρα 12/04/2021, την στιγμή, μάλιστα, που για τους μαθητές που νοσούν, η υποχρέωση παρακολούθησης δεν είναι υποχρεωτική, άρα, σε αυτούς δεν λογίζονται απουσίες, ακόμη και αν δεν παρακολουθήσουν την παρεχόμενη τηλεκπαίδευση;
  3. Πέρα από τυχόν ιατρικές εισηγήσεις, υπήρξε ή ζητήθηκε εισήγηση αναφορικά με την συνταγματικότητα εκείνων των διατάξεων, που αποτελούν αναιτιολόγητη και ιδιαίτερα δυσμενή διάκριση κατά των μαθητών που δεν θα κάνουν το άνω διαγνωστικό τεστ, ενόψει, ιδίως, του γεγονότος ότι, η άρνησή τους αυτή δεν δημιουργεί διακινδύνευση σε τρίτους, επομένως, δεν εδράζεται σε λόγους Δημόσιας Υγείας;
  4. Προτίθεσθε να επιτρέψετε την πρόσβαση των μαθητών, που δεν θα κάνουν το άνω διαγνωστικό τεστ στην σύγχρονη ταυτόχρονη τηλεκπαίδευση, η οποία συνεχίζει να παρέχεται;