Αιχμές Αμοιρίδη κατά Μωυσιάδη και βέλη για την έλλειψη προγραμματισμού της διοίκησης Χ. Μέτιου.

Μ. ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ: «ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΧΩΡΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ»

Εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε στην ΗΧΩ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ο περιφερειακός σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης και πρώην αντιπεριφερειάρχης τουρισμού Μ. Αμοιρίδης όπου κάνει αναφορά σε όλα τα θέματα της επικαιρότητας που απασχολούν τους πολίτες της ΑΜΘ και κυρίως τους Ξανθιώτες οι οποίοι δυστυχώς σύμφωνα με την τοποθέτηση του δεν απολαμβάνουν αυτά που πρέπει από την διοίκηση Χ. Μέτιου.
Με ξεκάθαρο, λιτό τρόπο ο Μ. Αμοιριδής δεν χαϊδεύει αυτιά ψηφοφόρων αλλά ούτε και μέλη της διοίκησης όπου με σεβασμό προς το αξίωμα τους, ασκεί κριτική ενώ παράλληλα παρουσιάζει τις προτάσεις του σημειώνοντας ότι είναι κατά της στείρας αντιπολίτευσης.
Τώρα αν η διοίκηση ακούει τις προτάσεις του αυτό είναι άλλο θέμα.

Κύριε Αμοιρίδη την προηγούμενη εβδομάδα οι Δραμινοί σύμβουλοι καταψήφισαν ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο, τη λεγόμενη χάραξη της σιδηροδρομικής Εγνατίας, επειδή δεν διέρχεται τη Δράμα αλλά από μία ποιο μεσογειακή χάραξη μέσω Ασπροβάλτας, Καβάλας Ξάνθης. Ένας σύμβουλος της παράταξης σας μάλιστα ανεξαρτητοποιήθηκε διαμαρτυρόμενος ότι δεν στηρίξατε την αντίδραση της Δράμας. Ποια είναι η άποψη σας για αυτό;

Η αγάπη που έχει ο καθένας για τον τόπο του είναι δεδομένη. Το έχω συναντήσει σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας μας. Η υπερβολή όμως είναι εμφανής. Η μεσογειακή χάραξη δεν είναι μία απόφαση φωτοβολίδα αλλά είναι αποτέλεσμα διαβουλεύσεων, διεργασιών και ενεργειών που γινόντουσαν εδώ και δεκαετίες. Όλες οι βαθμίδες θεσμικών οργάνων είχαν συμμετοχή και λόγο. Δεν είναι λογικό λοιπόν όταν υποτίθεται ότι είσαι ενεργός πολίτης με ενδιαφέρον και συμμετοχή στα κοινά, και έχεις αφήσει να περάσουν δεκαετίες χωρίς να πεις κουβέντα, να εκφράζεις μία αντίδραση και μάλιστα σε επίπεδο υπερβολής για να καλύψεις πιθανότατα την προηγούμενη αδιαφορία σου.
Παράλληλα η παράταξη στην οποία ανήκω είναι η μοναδική που προσπάθησε να αφυπνίσει την κοινωνία για την αδράνεια στο υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο που διέρχεται μέσω Δράμας, Σταυρουπόλεως κλπ. Εδώ και πολλά χρόνια δεν λειτουργεί. Είναι αξιοπερίεργη η σιωπή και η έλλειψη οποιασδήποτε ενέργειας για την ενεργοποίηση των επιβατικών και εμπορικών δρομολογίων. Γιατί αδιαφόρησαν και δεν ακολούθησαν στο να αγωνιστούμε όλοι μαζί για να ξανασφυρίξουν τα τραίνα στην υφιστάμενη γραμμή μετά από σιωπή ετών και να ξαναλειτουργήσει και το τουριστικό δρομολόγιο Ξάνθης – μέσω στενών Νέστου – Δράμας.
Αυτή τη στιγμή ούτε η Δράμα, ούτε η Σταυρούπολη ούτε η Ξάνθη στερούνται σιδηδρομικής υποδομής, όμως στερούνται αδιαμαρτύρητα των δρομολογίων. Γιατί δεν υπάρχει μία παρόμοια μαχητική αντίδραση, η οποία μάλιστα θα είχε μεγάλες πιθανότητες άμεσης επιτυχίας; Δεν σας φαίνεται κάπως υποκριτικό;

Αναφέρατε το τουριστικό δρομολόγιο των τραίνων μέσα από τα στενά του Νέστου, μπορεί να υπάρξει ουσιαστική πρόοδος για τη Ξάνθη στο τομέα αυτό;

Η συνέχεια της συνέντευξης στην έκδοση της εφημερίδος ΗΧΩ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ την Δευτέρα 17 Μαϊου 2021