Κωρονοιός και συγχωνεύσεις σχολείων δεν πάνε μαζί
ΤΕΛΙΚΑ Η ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΝΑ ΛΕΝΕ ΝΑΙ ΣΤΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΛΑΙΜΗΤΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΓΙΑ ΨΗΦΙΣΗ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ;
Μπαράν Μπουρχάν: «Ειδικότερα, με το Νόμο 2413/1996-ΦΕΚ 124/Α/17-6-1996, συστάθηκαν για πρώτη φορά ολιγομελή τμήματα, ώστε να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή προσπάθεια στην εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας. Με την σύσταση αυτή, αποδείχθηκε ότι η ελληνομάθεια κατά την διάρκεια φοίτησης στο Γυμνάσιο είχε εξαιρετικά αποτελέσματα, βοηθώντας μετέπειτα τους μαθητές ακόμα και να επιτύχουν την είσοδό τους σε πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας»
Τελικά η Αθήνα δεν ακούει τους τοπικούς βουλευτές και στο προαναφερόμενο σημείο ο κ. Μπουρχάν με την ερώτηση του προς την κυρια υπουργό Κεραμέως εκτιμούμαι ότι έχει απόλυτο δίκιο. Δεν μπορείς να έχεις σαν επίσημη γλώσσα την Ελληνική με την οποία τα παιδιά θα εισαχθούν στα πανεπιστήμια και να κάνεις ότι είναι δυνατόν χειρότερο προς την αντίθετη κατεύθυνση και ειδικά στην ορεινή περιοχή της Ξάνθης.
Επιτέλους η Αθήνα πρέπει να ξεκαθαρίσει πως θέλει τους τοπικούς βουλευτές και οι υπουργοί τύπου Κέραμέως να ακούνε την τοπική κοινωνία, εκτός πια αν δεν την ενδιαφέρει η Θράκη.
Θέμα: «Προβλήματα προκαλεί η σύμπτυξη τμημάτων του Γυμνασίου Σμίνθης, Ν. Ξάνθης, λόγω της γλωσσικής ιδιαιτερότητας της περιοχής»
Σημαντικό πρόβλημα στην μαθησιακή εξέλιξη των μαθητών, πρόκειται να προκαλέσει η συγχώνευση τμημάτων του Γυμνασίου Σμίνθης της ορεινής Ξάνθης καθώς οι μαθητές του εν λόγω σχολείου που προέρχονται από διάφορα μειονοτικά Δημοτικά σχολεία με κύριο χαρακτηριστικό τη γλωσσική ποικιλομορφία της περιοχής, είναι το μόνο σίγουρο πως θα έρθουν αντιμέτωποι με μια δυσάρεστη, λόγω της προαναφερόμενης συγχώνευσης, εξέλιξη.
Ειδικότερα, με το Νόμο 2413/1996-ΦΕΚ 124/Α/17-6-1996, συστάθηκαν για πρώτη φορά ολιγομελή τμήματα, ώστε να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή προσπάθεια στην εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας. Με την σύσταση αυτή, αποδείχθηκε ότι η ελληνομάθεια κατά την διάρκεια φοίτησης στο Γυμνάσιο είχε εξαιρετικά αποτελέσματα, βοηθώντας μετέπειτα τους μαθητές ακόμα και να επιτύχουν την είσοδό τους σε πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας.
Αυτό ισχύει και μέχρι σήμερα, όπου ενδεικτικά το μέγεθος των αιθουσών δεν ξεπερνά τα 23 τ.μ. Από την επερχόμενη σύμπτυξη τμημάτων προκύπτει τμήμα 25 μαθητών, το οποίο είναι παιδαγωγικά απαγορευτικό για την εν λόγω περιοχή.
Θα πρέπει να αναλογιστεί επίσης κανείς πως, τα κρούσματα του κορωνιού στην περιοχή είναι ακόμα σε έξαρση και μια τέτοια είδους σύμπτυξη θα επιφέρει επιδείνωση της κατάστασης.
Με βάση τα παραπάνω ερωτάται η αρμόδια Υπουργός:
Σκοπεύετε βάσει των γλωσσικών ιδιαιτεροτήτων της ορεινής Ξάνθης να εξαιρέσετε το Γυμνάσιο Σμίνθης από τη σύμπτυξη τμημάτων;