ΝΕΑ «ΠΑΤΕΝΤΑ» ΚΕΡΑΜΕΩΣ «3ΜΗΝΙΤΕΣ» ΔΑΣΚΑΛΟΙ
– ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ
ΓΡΑΜΜΑΤΑ

3μηνες συμβάσεις
εκπαιδευτικών

Η ΕΛΜΕ της Ξάνθης εκφράζει την αγανάκτηση της για την πρόσληψη εκπαιδευτικών με 3μηνη σύμβαση για να μάθουν στα παιδιά μας γράμματα και ο γονιός που πληρώνει τα μαλλιοκέφαλα του για να εκπαιδευτή το παιδί του αναρωτιέται πώς τελικά η υπουργός της παιδείας βρίσκει τον τρόπο με λύσεις «περίεργες» και πρωτοφανής στα εκπαιδευτικά χρονικά να προσλαμβάνει «3μηνίτες» εκπαιδευτικούς για να μορφώσουν τα παιδιά μας..
Ειλικρινά δεν γνωρίζουμε αν αυτό συμβαίνει, εκτός ίσως, από τις τριτοκοσμικές χώρες ή ίσως την δεκαετία του πενήντα που όποιος στο χωριό ήξερε γράμματα δίδασκε τα παιδιά γραφή και ανάγνωση.
Με λίγα λόγια ένας εκπαιδευτικός στη μέση της χρονιάς θα εργαστεί και θα καταφέρει να μάθει στα παιδιά μας γράμματα.
Έχουμε ακούσει για 3μηνη σύμβαση σε αγροτικές εργασίες, έχουμε ακούσει τρίμηνες συμβάσεις για να μοιράζει κάποιος γράμματα, έχουμε ακούσει τρίμηνες συμβάσεις για εποχικές εργασίες, αλλά εποχιακές γνώσει στους μαθητές μας αυτό είναι μία εφεύρεση της υπουργού παιδείας η οποία προφανώς στην προσπάθεια της να εξοικονομήσει πόρους, σκέφθηκε δεν βαριέσαι ας πάει ένας 3μηνίτης δάσκαλος ή δασκάλα, να βγάλει μεροκάματο και τα παιδιά νέοι είναι, θα μάθουν γράμματα

 

Το μάθε παιδί μου γράμματα ο χροιά μπροστά στις λογικές της υπουργού.

Το περίεργο με όλα αυτά είναι ότι η Υπουργός Παιδείας κυρία Κεραμέως χωρίς να ακούει τους ειδικούς, βρίσκει τις ποιο απίθανες λύσεις για την εκπαίδευση των μαθητών αλλά, για την προστασία των μαθητών εν καιρώ πανδημίας τα στέλνει επί «σφαγής», ακούγοντας τους «ειδικούς»
Ποιο συγκεκριμένα αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η ΕΛΜΕ Ξάνθης:
Πριν από λίγες μέρες το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε την πρόσληψη αναπληρωτριών/ών εκπαιδευτικών με τρίμηνη διάρκεια σύμβασης! Ο απαράδεκτος αυτός θεσμός της/του «τριμηνίτη» αναπληρώτριας/ή επανέρχεται, δυστυχώς, για άλλη μια χρονιά. Πέρυσι υπήρχε μια κάποια δικαιολογία, καθώς είχαν δοθεί άδειες ειδικού σκοπού σε συναδέλφισσες/ους που ανήκαν σε ευπαθείς ομάδες τις/τους οποίες/ους αντικαθιστούσαν οι συγκεκριμένες/οι αναπληρωτές. Φέτος όμως, αφού δεν έχουν δοθεί άδειες ειδικού σκοπού, δεν συντρέχει κανένας απολύτως λόγος. Αλήθεια, ποια μπορεί να είναι η παιδαγωγική προσφορά μιας/ενός εκπαιδευτικού που καλείται να εργαστεί στα μέσα της χρονιάς για ένα τρίμηνο σε διαφορετικές σχολικές μονάδες ή για κάποιες μέρες από σχολείο σε σχολείο, με πολύ περιορισμένα εργασιακά δικαιώματα;

Γιατί δίνεται διαφορετική μοριοδότηση για αυτές/ούς τις/τους αναπληρώτριες/ές πράγμα που προκαλεί σημαντικές ανισότητες και ανακατατάξεις στους πίνακες κατάταξης των αναπληρωτών;

Ζητούμε από το Υπουργείο Παιδείας την άμεση κάλυψη όλων των κενών που, δυστυχώς, εξακολουθούν να υπάρχουν στα μέσα της σχολικής χρονιάς, ιδιαίτερα στην Ειδική Αγωγή (τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη) με αναπληρώτριες/ές κανονικής σύμβασης και φυσικά την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού. Δεν νοείται αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου με τόσο μεγάλο αριθμό συμβασιούχων εκπαιδευτικών.