Αντιδήμαρχος Οικονομικών: Ενεργοποίηση
της Ψηφιακής Θυρίδας του Δήμου Ξάνθης
Με σταθερά βήματα ο Δήμος Ξάνθης περνά στον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών του, που επιτρέπει την επίλυση και ουσιαστική αντιμετώπιση παραδοσιακών προβλημάτων.
Με ΚΥΑ που υπέγραψαν οι Υπουργοί Εσωτερικών Μάκης Βορίδης, Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών Στέλιος Πέτσας και ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Θοδωρής Λιβάνιος, σε κάθε Δήμο της χώρας παρέχονται ψηφιακές θυρίδες του gov.gr.
Έτσι, εισάγεται ένας ψηφιακός τρόπος επικοινωνίας του δημότη με τον Δήμο του, ενώ ταυτόχρονα εγκαινιάζεται μια νέα γενιά ομογενοποιημένων δημοτικών ψηφιακών υπηρεσιών.
Μεταξύ των πρώτων θυρίδων που ενεργοποιήθηκαν είναι αυτή του Δήμου Ξάνθης.
Η θυρίδα του Δήμου στον gov.gr προσφέρει τρεις βασικές λειτουργίες:
- Έκδοση πιστοποιητικών αρμοδιότητας των Δήμων χωρίς την ανάγκη φυσικών υπογραφών και σφραγίδων. Τα πιστοποιητικά αυτά είναι έγκυρα σε φυσική αλλά και σε ψηφιακή μορφή, τόσο στη Δημόσια Διοίκηση όσο και κατά την προσκόμισή τους σε ιδιωτικούς φορείς
- Υποδοχή και διεκπεραίωση αιτήσεων δημοτών από το gov.gr, με πρώτη υπηρεσία τη Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας
- Αυτεπάγγελτη αναζήτηση και έκδοση πιστοποιητικών που είναι απαραίτητα σε διαδικασίες των Δήμων και παρέχονται από το gov.gr.
Ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Μανώλης Φανουράκης τόνισε: «Ο Δήμος Ξάνθης βρίσκεται για άλλη μια φορά μεταξύ των πρώτων δήμων της χώρας που προχωρούν με αποφασιστικά βήματα στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού. Η ενεργοποίηση της ψηφιακής θυρίδας είναι μια ακόμη υπηρεσία που προσφέρει ο Δήμος μας στους πολίτες του, στο πλαίσιο της προσπάθειας που γίνεται από τη διοίκηση σε αυτόν τον τομέα».
Επίσης, την ερχόμενη εβδομάδα, ενεργοποιείται η υπηρεσία για τις Ηλεκτρονικές Πληρωμές Οφειλών, για την οποία θα υπάρξουν πληροφορίες το επόμενο διάστημα.
Να υπενθυμίσουμε ότι ο Δήμος μας έχει πιστοποιηθεί από το Υπουργείο Επικρατείας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης το Δεκέμβριο του ’21 με την παροχή
υπηρεσίας αυθεντικοποίησης χρηστών σε Πληροφοριακά Συστήματα τρίτων Φορέων, μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.
Με τον τρόπο αυτό, ο Δήμος «θωράκισε» τις ψηφιακές συναλλαγές των υπηρεσιών του για τους συνδημότες μας, δίνοντας έμφαση στην προστασία των προσωπικών και ευαίσθητων δεδομένων του κάθε χρήστη.