Ο Ιρφάν Χατζηγγενέ ζητά από την τοπική κοινωνία και την πολιτεία να παρανομήσει
ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΘΕΜΙΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ
Με ανακοίνωσή του, ο περιφερειακός σύμβουλος της Μείζονος Αντιπολίτευσης Ιρφάν Χατζηγγενέ, μέσω της ανακοίνωσής του, ζητά από την τοπική κοινωνία και την πολιτεία να στηρίξει ένα ιδιωτικό σχολείο, έναντι άλλων ιδιωτικών σχολείων.
Ζητά να στηριχθεί ένα μειονοτικό γυμνάσιο Λύκειο με αδιαφανή ιδιοκτησιακό καθεστώς, όπου για λόγους που ουδείς μπορεί να πει με βεβαιότητα, στοιβάζονται 700 παιδιά το ένα πάνω στο άλλο στην κυριολεξία.
Με λίγα λόγια, γονείς μαθητών, στέλνουν σε ένα ιδιωτικό σχολείο τα παιδιά τους που δεν υπάρχει περίπτωση να μάθουν γράμματα.
Οι λόγοι που οι γονείς αυτών των παιδιών τα στέλνουν στο συγκεκριμένο σχολείο που επισκέφθηκε ο κ. Τσίπρας όταν ήταν Πρωθυπουργός για να στείλει μήνυμα «αλληλεγγύης» προς την μειονότητα μήπως καρπωθεί τις ψήφους των γονιών, έταξε ότι θα το κάνει αγνώριστο, προκαλώντας βέβαια την κοινή λογική που λέει ότι το κράτος δεν μπορεί να παρέμβει σε ένα ιδιωτικό σχολείο. Το κράτος παρεμβαίνει, μόνο όταν το ιδιωτικό σχολείο δεν πληροί τους όρους λειτουργίας του. Αν μεν λειτουργεί σύμφωνα με τα προβλεπόμενα, συνεχίζει την λειτουργία του. Αν όχι, τότε με δικαστική απόφαση το κλείνει. Αυτός είναι ο ρόλος του κράτους απέναντι σε ένα ιδιωτικό σχολείο.
Ο κ. Χατζηγγενέ τι ακριβώς ζητά από το κράτος. Να παρανομήσει;
Ο κ. Χατζηγγενέ τι ακριβώς ζητά από την Ελληνική Πολιτεία λέγοντας να το στηρίξει;
Πόσο τυχαίο είναι το γεγονός ότι ο κ. Χατζηγγενέ βγάζει την ανακοίνωσή του μετά την φωτογραφία αγάπης με τον ψευτομουφτή της Ξάνθης;
Είναι τυχαίο;
Ας μας το εξηγήσει.
Για να μπούμε στην ουσία όμως του θέματος. Η πολιτεία αν είχε εκείνα τα «κότσια» που σημαίνει οργανωμένο κράτος, θα έπρεπε να είχε κλείσει το συγκεκριμένο σχολείο γιατί λειτουργεί με πλήρη αδιαφάνεια και δεν πληροί τις προϋποθέσεις για σχολείο, όταν σε χώρο 200 μαθητών, εγγράφονται 720 παιδιά. Αυτό ίσως ο κ. Χατζηγγενέ θα μπορούσε να το εξηγήσει καθώς επίσης θα μπορούσε να εξηγήσει στον Ξανθιώτικο Λαό, ποιος πληρώνει τα δίδακτρα για να μάθουν γράμματα σε ιδιωτικό σχολείο τα μουσουλμανόπαιδά από την στιγμή που η πολιτεία διαθέτει δημόσια σχολεία με άριστους χώρους και συνθήκες εκπαίδευσης;
Και ο κ. Χατηζγγενέ καταλήγει στην ανακοίνωση – παρέμβαση του λέγοντας: «Γι’ αυτό καλούμε τους αρμόδιους να αφουγκραστούν τις ανάγκες του σχολείου και να πράξουν τα δέοντα ώστε να λυθούν τα προβλήματα και οι μαθητές/τριες να απολαμβάνουν τη φοίτησή τους εκεί και βέβαια οι εκπαιδευτικοί να μπορούν να ασκούν τα καθήκοντά τους σε ένα άρτιο περιβάλλον τόσο για τους ίδιους, όσο και για τους εκπαιδευόμενους»!
Πριν όμως ο κ. Χατζηγγενέ ζητήσει από την πολιτεία την συνδρομή της, καλό θα ήταν να εξηγήσει στον Ξανθιώτικο Λαό.
Γιατί οι γονείς στέλνουν τα παιδιά τους να μάθουν γράμματα σε έναν ακατάλληλο χώρο όπως παραδέχεται ο κ. Χατζηγγενέ;
Ποιο είναι ακριβώς το ιδιοκτησιακό καθεστώς;
Πρέπει να σημειώσουμε ότι πριν από λίγα χρόνια όταν η xanthitimes.gr προσπάθησε να κάνει μία πιο προσεκτική έρευνα, βρήκε «τοίχος» και οι απαντήσεις που έλαβε στις ερωτήσεις ήταν θολές και σκοτεινές όπως π.χ. όταν ζήτησε να πληροφορηθεί τον ιδιοκτήτη του εν λόγω ιδιωτικού σχολείου που ήταν ιδιοκτήτρια, η έρευνα χάθηκε κάπου μεταξύ Ξάνθης και Θεσσαλονίκης και όταν ζητήσαμε να δούμε πόσο κοστίζουν τα δίδακτρα και εκεί οι πληροφορίες ήταν συγκεχυμένες.
Τέλος ρωτήσαμε την Ελληνική πολιτεία για την συνδρομή της όπως επιδότηση μεταφοράς από τους γύρω οικισμούς και εκεί προεβλήθησαν ανθρωπιστικοί λόγοι και μόνον.
Από την έρευνα δεν προ έκυπτε καμία υποχρέωση της πολιτείας να παρέμβει γιατί απλούστατα είναι μία ιδιωτική επιχείρηση, τουλάχιστον έτσι εμφανιζόταν πριν από λίγο καιρό. Αν άλλαξε κάτι τα τελευταία 2-3 χρόνια δεν το γνωρίζουμε.
Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ
Σαφέστατα και συμφωνούμε με την σωστή λειτουργία ενός σχολείου και απαιτούμε και εμείς όπως όλοι οι γονείς, να δίδονται στους μαθητές όλα εκείνα τα εχέγγυα της σωστής εκπαίδευσης είτε είναι Χριστιανόπουλα είτε Μουσουλμανόπαιδα.
Όταν όμως το συγκεκριμένο σχολείο χρησιμοποιείται από τον ψευτομουφυτή, τον Ζειμπέκ και τον κάθε πολιτευτή της μειονότητας για να ασκήσει πολιτική πίεση προς την πολιτεία επιδιώκοντας πολιτικές σκοπιμότητες, εκεί το πράγμα αλλάζει.
Το σχολείο είναι σχολείο και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως εφαλτήριο για την επίτευξη πολιτικών σκοπιμοτήτων.
Αλήθεια ο κ. Χατζηγγενέ ρώτησε τα υπόλοιπα ιδιωτικά σχολεία πώς τα βγάζουν πέρα σε αυτή την πολύ κακή οικονομική συγκυρία; Εκτιμούμε ότι το γνωρίζει επειδή και ο ίδιος είναι επαγγελματίας.
Αλήθεια τι λένε οι ιδιοκτήτες των υπόλοιπων ιδιωτικών σχολείων στην Ξάνθη που επένδυσαν εκατομμύρια ευρώ στην ιδιωτική εκπαίδευση και κάποιοι ζητούν από την πολιτεία να στηρίξει ένα άλλο ιδιωτικό σχολείο; Μήπως είναι αθέμιτος ανταγωνισμός;
Πώς λοιπόν ο κ. Χατζηγγενέ, προφανώς για να γίνει αρεστός στα πολιτικά «σοκάκια», ζητά από την πολιτεία να κάνει σημαία της τον αθέμιτο ανταγωνισμό;