Π Ρ Ο Τ Α Σ Η ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΞΑΝΘΗΣ

Ολοκλήρωση της πρότασης του Σ. Μελισσόπουλου για το κοινωνικό φροντιστήριο 
Εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς, αλλά και των νέων δύσκολων οικονομικών δεδομένων που προβλέπονται για το επόμενο χρονικό διάστημα και προκειμένου ο Δήμος μας να σταθεί αλληλέγγυος και δίπλα στους Δημότες και στις οικογένειες που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις ενός ιδιωτικού φροντιστηρίου, ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ την ίδρυση και λειτουργία ενός Κοινωνικού Φροντιστηρίου και στο Δήμο Ξάνθης – στα πρότυπα λειτουργίας άλλων Δήμων – αρχής γενομένης της σχολικής χρονιάς 2022-2023.
Το Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου μας θα έχει ως στόχο την υποστήριξη μαθητών/ριών Λυκείου αρχικά και με βάση το ενδιαφέρον τόσο των εκπαιδευτικών να υποστηρίξουν μια τέτοια προσπάθεια διαθέτοντας λίγο από τον ελεύθερο χρόνο τους για εθελοντική διδασκαλία, όσο και κάποιων φοιτητών ή φοιτητριών του ΔΠΘ που θέλουν και μπορούν να ανταποκριθούν στις συγκεκριμένες εκπαιδευτικές ανάγκες.
Στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Ξάνθης ανάλογα με το ενδιαφέρον που θα επιδειχθεί από τους εκπαιδευτικούς θα μπορούν να πραγματοποιούνται μαθήματα Γενικής Παιδείας και των τριών τάξεων του Γενικού Λυκείου και των τριών ομάδων προσανατολισμού: Ανθρωπιστικών Σπουδών, Θετικών Σπουδών & Σπουδών Υγείας και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, καθώς και προγράμματα των Ειδικών Μαθημάτων των Πανελλήνιων Εξετάσεων.
Ζητούμε από την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Ξάνθης να ελέγξει άμεσα ή δυνατόν το νομικό πλαίσιο της λειτουργίας ενός τέτοιου Κοινωνικού Φροντιστηρίου και να προχωρήσουμε τάχιστα στη λειτουργία του, ύστερα βέβαια από τις ανάλογες προκηρύξεις ενδιαφέροντος.
Επίσης θα μπορούσε να γίνει συνεννόηση του Δήμου Ξάνθης και με το Σύλλογο Ιδιωτικών Φροντιστών Ξάνθης οι οποίοι θα μπορούσαν επίσης να συμμετέχουν σε αυτή τη μεγάλη κοινωνική προσπάθεια υποστήριξης και αλληλεγγύης προς αδύναμους συμπολίτες μας, προκειμένου στο τέλος όλα τα παιδιά της Ξάνθης να έχουν – όσο είναι δυνατόν – ίσες ευκαιρίες και πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Σάββας Μελισσόπουλος