Α. Πασχάλης: Αναρμόδιο το Περιφερειακό Συμβούλιο για την Εγνατία Οδό
Σαφώς και η περιφερειακή παράταξη του Κ. Κατσιμίγα ανοίγει ένα μεγάλο θέμα όπως είναι αυτό των Σ.Ε.Ο. (Σταθμών Εξυπηρέτησης Οχημάτων) στην Εγνατία οδό.
Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι χώροι εξυπηρέτησης οδηγών υπάρχουν δεξιά και αριστερά της Εγνατίας ξεκινώντας από την Αλεξανδρούπολη μέχρι και την Ηγουμενίτσα όμως λείπουν οι οργανωμένοι Σ.Ε.Ο. και ορθά ο κ. Κατσιμίγας ανοίγει το θέμα της συζήτησης όμως, σύμφωνα με τον Αντώνη Πασχάλη, μέλος του Δ.Σ. της Εγνατίας, απευθύνεται σε τελείως αναρμόδιο όργανο (Περιφερειάρχης – Περιφερειακό Συμβούλιο) και φυσικά είναι ανακρίβεια ότι από τα βαριά οχήματα επιβαρύνεται το περιφερειακό οδικό δίκτυο.
Σύμφωνα πάντοτε με το μέλος του Δ.Σ. κ. Αντώνη Πασχάλη που ήταν κάθετος στο θέμα της αρμοδιότητας του Περιφερειακού Συμβουλίου και ποιο συγκεκριμένα αναφέρει: «Το Περιφερειακό Συμβούλιο και ο Περιφερειάρχης είναι πλήρως αναρμόδιοι για οτιδήποτε αφορά την Εγνατία Οδό, καμία σχέση. Πάμε τώρα σε αυτό που αναφέρει αναφορικά με την επιβάρυνση του δικτύου. Τα τελευταία 4 χρόνια δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση διότι υπάρχει σοβαρή αστυνόμευση και δεν κυκλοφορούν στο επαρχιακό δίκτυο μεγάλα φορτηγά. Για παράδειγμα, αν τροχαία σταματήσει φορτηγό στην Γενησέα και δεν υπάρχει αντίστοιχο παραστατικό που να λέει ότι προορισμός του ήταν η Γενησέα αλλά προτίμησε να κάνει χρήση του επαρχιακού οδικού δικτύου, τότε το πρόστιμο είναι μεγάλο, το γνωρίζουν οι οδηγοί βαρειών οχημάτων και το αποφεύγουν συστηματικά».
Ακολούθως το μέλος του ΔΣ Α. Πασχάλης ανέφερε ότι το έργο κατασκευής Σ.Ε.Ο. δημοπρατήθηκε αλλά ο ανάδοχος δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί και ξεκίνησε η διαδικασία έκπτωσης του. «Όπως αντιλαμβάνεσθε όμως, αυτή η διαδικασία είναι χρονοβόρα και η λειτουργία του δημοσίου είναι αυτή που είναι. Η αλήθεια είναι ότι προσπαθήσαμε να τον διευκολύνουμε ως Δ.Σ. όμως, πάλι δεν κατάφερε να ανταποκριθεί και θα ξεκινήσει η διαδικασία να κηρυχθεί έκπτωτος. Πέρα από εκεί πλέον ο παραχωρισιούχος που μάλλον θα είναι η ΤΕΡΝΑ που θα πάρει την Εγνατία για 30-35 χρόνια και που θα έχει την διαχείριση τότε σίγουρα θα προχωρήσουν τα πράγματα σε αυτόν τομέα πιο γρήγορα. Επιμένουμε στο ότι ο Περιφερειάρχης είναι πλήρως αναρμόδιος και δεύτερον δεν ισχύει αυτό ότι δηλαδή κατεβαίνουν τα φορτηγά από την Εγνατία οδό στο επαρχιακό δίκτυο και δεν υπάρχει κυκλοφορία».
Για να συμπληρώσει στο τέλος, «Σαφώς και έπρεπε να υπάρχουν Σ.Ε.Ο. στην Εγνατία Οδό όμως οι καταστάσεις και η αδυναμία του αναδόχου να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του καθυστέρησαν την όλη διαδικασία.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΥΛΙΚΙΑΝΟΣ