Η ΞΑΝΘΗ, ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ Η … ΥΠΟΜΟΝΗ

Όπως μάθαμε, άλλη μία παράταση για το πρώτο κομμάτι  του κάθετου άξονα Ξάνθης Ελληνοβουλγαρικά σύνορα και αυτή τη φορά η κατασκευαστική εταιρεία πήρε άδεια από την «σημαία» για αυτήν την νέα τρίμηνη παράταση και σίγουρα σηκώνει πολύ κουβέντα του πώς φτιάχνονται τα δημόσια έργα στην ακριτική Θράκη, όπου εννοείται ότι οι Ακρίτες και φυλάττοντες Θερμοπύλες Θρακιώτες, δεν έχουν κανένα λόγο σε όλα αυτά που γίνονται για αυτούς, αλλά χωρίς αυτούς, παράλληλα δε, πάει στο ΣτΕ ο διαγωνισμός για το β’ τμήμα Μελίβοια-Δημάριο και με λίγα λόγια χαιρέτα μου τον πλάτανο. Τώρα αν η Ξάνθη δει τελειωμένο τον κάθετο άξονα σε αυτή τη ζωή, μάλλον πρέπει να δώσουμε όλοι μαζί, χαιρετίσματα στον πλάτανο.

Κάποιος θα μας πει πώς έργα αυτού του μεγέθους δεν τελειώνουν από την μία στιγμή στην άλλη και εμείς θα πούμε ότι στον υπόλοιπο κόσμο που κάποιοι υπουργοί τα εντάσσουν, φροντίζουν να τα τελειώνουν κιόλας και αναρωτιέται κανείς πόσοι υπουργοί χρειάστηκαν για να συλλάβουν την ιδέα υλοποίησης αυτού του ζωογόνου δρόμου για την οικονομία της Ξάνθης, πόσοι για να το υλοποιήσουν και πόσοι για να το εγκαινιάσουν. Ίδωμεν, κοντός ψαλμός αλληλούια;;;;

Απλά να υπενθυμίσουμε  ότι το έργο δημοπρατήθηκε στις 11 Ιανουαρίου 2018

Επίσης να υπενθυμίσουμε  ότι για το ίδιο έργο τον Απρίλιο του 2023 έχει βγει νέος διαγωνισμός από το την Εγνατία για άλλα 10, 7 εκ. ευρώ καθώς, κρίθηκε κατά την εξέλιξη του  έργου ότι απαιτούνται επιπρόσθετα μέτρα σταθεροποίησης των ορυγμάτων.

Εσύ Ξανθιώτη φορολογούμενε, μαζί με όλους τους άλλους Έλληνες, πλήρωνε και μη μιλάς και μέχρι την … άλλη ζωή θα χρειαστεί πολύς … ακόμα δρόμος.