Η ΤΕΡΝΑ αναλαμβάνει τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Νέα Καρβάλη – Τοξότες

ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ, ΜΑΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ Η ΑΘΗΝΑ

 

Χωρίς να θέλουμε να σχολιάσουμε την κατοχύρωση του διαγωνισμού ούτε και την πρόθεση της κυβέρνησης να εντάξει ένα σιδηροδρομικό δίκτυο, με έναν νεκρό για την ΑΜΘ ΟΣΕ ή όπως αλλιώς έχει ονομαστεί, όμως είναι ξεκάθαρο ότι η Αθήνα, με αυτή την πρωτοβουλία της, χρησιμοποιεί την Θράκη μόνο για να υλοποιούνται συμβάσεις και να εξυπηρετείται η όποια συγκεκριμένη οικονομική δραστηριότητα στην περιοχή, χωρίς αυτή, να επωφελείται στο παραμικρό.

Με λίγα λόγια, η κυβέρνηση, κατασκευάζει μία νέα σιδηροδρομική γραμμή, η ο οποία θα εξυπηρετεί συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα για συγκεκριμένους λόγους και ξοδεύει τα χρήματα του Ελληνικού λαού όχι για τον λαό.

Με λίγα λόγια, εδώ και δεκαετίες, η Θράκη είναι αποκομμένη σιδηροδρομικά από την υπόλοιπη Ελλάδα και η κυβέρνηση μακριά από τα «θέλω» των πολιτών, κατασκευάζει έργα για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα και όχι τα συμφέροντα και τις ανάγκες για φθηνή και ασφαλή  (λέμε τώρα) μετακίνηση.

Δυστυχώς η Αθήνα, για μία ακόμη φορά, ματώνει την Θράκη, και την χρησιμοποιεί  ως όχημα εξυπηρέτησης καταστάσεων.

Σύμφωνα με την ειδησεογραφία, Η ΤΕΡΝΑ αναλαμβάνει επίσημα την κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Νέα Καρβάλη – Τοξότες, με προϋπολογισμό 140,6 εκατ. ευρώ.

Το έργο, χρηματοδοτούμενο από τον μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη», περιλαμβάνει νέα μονή γραμμή 32 χλμ. και κλάδο 5,3 χλμ. προς το λιμάνι Καβάλας, ενισχύοντας τη διασύνδεση της Βόρειας Ελλάδας με το διεθνές σιδηροδρομικό δίκτυο.

Η σύμβαση αναμένεται να υπογραφεί το πρώτο τρίμηνο του 2025, ενώ στο ευρύτερο επενδυτικό πρόγραμμα περιλαμβάνονται έργα αναβάθμισης σιδηροδρομικών γραμμών και προαστιακών συνδέσεων, με συνολική χρηματοδότηση 1,5 δισ. ευρώ. Παρότι προχωρούν σημαντικά έργα, ο σιδηρόδρομος εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προκλήσεις στην αξιοπιστία, την ασφάλεια και τη χρηματοδότηση νέων υποδομών.