Πρέπει να βρεθεί Μεταφορικό Ισοδύναμο για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις της Ξάνθης.
Τι λέει ο κυβερνητικός βουλευτής επ αυτού;
Είναι ικανοποιημένος από την χειμάζου σα εικόνα που παρουσιάζει η Ξάνθη;
Ποιες είναι οι ενέργειες του;
Τι λέει η ΔΕΕΠ (ΝΟΔΕ) Ξάνθης; Ποια ήταν η εισήγηση – πρόταση στην κυβέρνηση;
Και ενώ η κυβέρνηση προετοιμάζει το πεδίο για εκλογική αναμέτρηση, αγώνα επιβίωσης δίνουν καθημερινά οι κάτοικοι της Θράκης προσπαθώντας να ανταπεξέλθουν στις συνθήκες οικονομικής ασφυξίας που δημιουργούν οι πρωτοφανείς, εξωφρενικές τιμές στα καύσιμα και η μείωση των φόρων είναι μονόδρομος όσο και αν ακούγεται ότι αν μειωθούν οι φόροι στα καύσιμα, θα μειωθούν τα έσοδα στα κρατικά ταμεία τα οποία όμως, λόγω της μείωσης της κατανάλωσης είναι έτσι και αλλιώς μειωμένα.
Με λίγα λόγια, τα κρατικά ταμεία δεν θα χάσουν κάτι γιατί αυτό που χάνεται από την μείωση της καταναλώσεις όπως μας λένε άνθρωποι πώλησης υγρών καυσίμων, θα αναπληρωθεί από την κατανάλωση.
Μάλιστα οι ίδιοι οι βενζινοπώλες που παρακολουθούν την κίνηση στην Ε.Ε. αναφέρουν ότι η Γερμανία κατάφερε να βρει τρόπο μέσα από την δαιδαλώδη ευρωπαϊκή νομοθεσία, να μειώσει τους φόρους στα υγρά καύσιμα γιατί όχι και η Ελληνική Κυβέρνηση.
Σαφώς και κανένας δεν αναφέρετε σε κάποιες βλακείες που λένε υπουργοί της κυβέρνησης του τύπου: «δεν μειώνουμε τους φόρους στα καύσιμα γιατί θα ευνοηθούν οι πλούσιοι» κ.λ.π
Πιο συγκεκριμένα, σε ότι αφορά στον Νομό Ξάνθης, καθημερινά παρατηρείται το φαινόμενο δεκάδες οχήματα να κινούνται στην γειτονική Βουλγαρία για να φουλάρουν τα οχήματά τους με φθηνά καύσιμα, και οι Ξανθιώτικες επιχειρήσεις να ζουν τον εφιάλτη του λουκέτου, λόγω της μείωσης του τζίρου και ενώ στην Ξάνθη αυτή τη στιγμή η τιμή της βενζίνης αγγίζει τα 2,5 ευρώ/λίτρο, στη γειτονική Βουλγαρία οι τιμές κατά μέσο όρο είναι 1,4 ευρώ/λίτρο και 1,2 ευρώ/λίτρο και όλη αυτή η εικόνα ενισχύει την οικονομική αδυναμία των πολιτών να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, και η επιδότηση μόλις 13 ευρώ το μήνα για 3 μήνες, φαντάζει αστεία. Όσο για τους αγρότες, ακόμη να πάρουν φθηνό αγροτικό πετρέλαιο και είναι βέβαιο ότι πρέπει η κυβέρνηση με κάποιον τρόπο να βρει το Μεταφορικό Ισοδύναμο που θα καλύψει την τεράστια χασούρα όχι μόνο στους πολίτες της Ξάνθης και της Θράκης γενικότερα, αλλά και στους επαγγελματίες που ασχολούνται με την μεταφορά ανθρώπων και αγαθών μετακυλώντας μοιραία το κόστος πάλι στους πολίτες.