Δεν λείπουν οι επενδυτές από την Ξάνθη αλλά, η Ξάνθη δεν είναι ελκυστική

Ο λόγος για το ΞΕΝΙΑ Ξάνθης, όπου ξεκινά νέος γύρος μακροχρόνιας μίσθωσης του ξενοδοχείου από την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου

Είναι λογικό για την Ξάνθη, μία πόλη που εδώ και 4 χρόνια έπιασε οικονομικό πάτο λόγω λανθασμένων πολιτικών κινήσεων από τον δήμο και την Περιφέρεια, ένα 4στερο Ξενοδοχείο στην πόλη μας, να μην ενοικιάζεται σε επενδυτές οι οποίοι βλέπουν το ένα ξενοδοχείο μετά το άλλο, να κλείνει στην περιοχή μας λόγω έλλειψης επισκεψιμότητας.

Η περίπτωση του ΞΕΝΙΑ είναι χαρακτηριστική αφού ξαναμπαίνει στην διαδικασία του διαγωνισμού ενοικίασης σε επενδυτή. Η εταιρία Ακινήτων του Δημοσίου, η οποία αποδεικνύεται με τα χρόνια ότι είναι τροχοπέδη για την ανάπτυξη των ακινήτων του δημοσίου, με λίγα λόγια των περιουσιακών στοιχείων των πολιτών, όπου υπάρχει μία γενικότερη δυσκαμψία σκέψεων, προγραμματισμού και αξιοποίησης της κρατικής περιουσίας.

Είναι λυπηρό ένα από τα στολίδια της Ξάνθης, να παραμείνει σκοτεινό, όπως παρόμοια ακίνητα ιδιωτών, που βλέπουν μέρα με την μέρα η Ξάνθη να χάνει την επισκεψιμότητα που της πρέπει.

Εδώ πια, είναι το μεγάλο στοίχημα του νέου δημάρχου Στράτου Κοντού και του Περιφερειάρχη Χ. Τοψίδη και εννοείτε του νέου χωρικού αντιπεριφερειάρχη που θα οριστεί.

Οι δύο θεσμικοί παράγοντες, ο δήμαρχος της Ξάνθης και ο νέος αντιπεριφερειάρχης όποιος και αν είναι, πρέπει να σηκώσουν τα μανίκια και να δουλέψουν.

Πρέπει να σχεδιάσουν, να «προμοτάρουν» την Ξάνθη και τις ομορφιές της.

Δεν χρειάζονται οι ίδιο οι Ξανθιώτες «άρτο και θεάματα» α λά Τσέπελη. Θέλουν αυτό το υπέροχο προϊόν που είναι ο τουρισμός, οι πολιτιστικές δράσεις και οι ομορφιές της πόλης αλλά και ολόκληρου του νομού, να μπορούν να το «πουλήσουν». Όχι στους ίδιους τους Ξανθιώτες για να δικαιολογήσουν έξοδα με τις παράτες και τις δήθεν «πολιτιστικές» εκδηλώσεις αλλά Τα΄σεπελη για την αυτοπροβολή και μόνο.

Το συγκεκριμένο προϊόν, είτε αφορά επίσκεψη σε πανέμορφες γωνιές του νομού μας, καθώς και οι πολιτιστικές εκδηλώσεις, να σχεδιαστούν με τέτοιον τρόπο, που να είναι ελκυστικές σε αυτούς που θα «αγοράσουν» δηλαδή τους επισκέπτες.

Διαφορετικά θα βλέπουμε τα ξενοδοχεία της πόλης, να κλείνει το ένα μετά το άλλο, και οι επενδυτές σε αυτόν τον κλάδο, να γυρίσουν οριστικά την πλάτη στην Ξάνθη.