Προ των πυλών βρίσκεται ένα νέο project που αναβαθμίζει τον ελληνικό σιδηρόδρομο και μας χώνει ποιο βαθιά  στα γεωπολιτικά συμφέροντα   της Αμερικής

Ο ΟΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ  ΤΟΥ


Σαφώς και θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για νεκρανάσταση του ΟΣΕ ή της ΕΡΓΟΣΕ, αφού ξύπνησε από τον λήθαργό του για να κάνει δώρο στα γεωπολιτικά συμφέροντα της Αμερικής, μία νέα, ολοκαίνουρια σιδηροδρομική γραμμή.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΠΟΤΕ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ «ΣΥΜΜΑΧΟΣ» ΜΑΣ

Δηλαδή για να καταλάβει ο ανυποψίαστος πολίτης της ΑΜΘ, εκεί που δεν ήξερε τι θα πει τραίνο και έβλεπε μόνο επικίνδυνες σιδηροτροχιές να του φράζουν τον δρόμο, προκαλώντας ατυχήματα, ξαφνικά, ω του θαύματος, το Ελληνικό Κράτος μέσω του αδιάφορου και σπάταλου ΟΣΕ ή όπως αλλιώς το έχουν ονομάσει, θα γίνει λέει η αιτία, να ξεπηδήσει μία νέα σιδηροδρομική γραμμή που θα ξεκινάει από τον εμπορικό λιμένα της Ν. Καρβάλης και   θα φτάνει στους Τοξότες.

Με λίγα λόγια, εκεί που το κράτος  παράτησε  την Χώρα εδώ και δεκαετίες χωρίς τραίνο, για τις ανάγκες των Αμερικάνων «συμμάχων» μας, βρήκε χρήμα και ξεκινά νέα σιδηροδρομική γραμμή, αδιαφορώντας βέβαια για τις ανάγκες των Σερραίων και των Δραμινών.

Όπως δείχνει η λογική του ΟΣΕ, η Σέρρες και η Δράμα, δεν είναι Αμερικανοί πολίτες για να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες του ΟΣΕ.

Προφανώς οι πολίτες της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, «βαφτίστηκαν» για τις ανάγκες της Αμερικής, Αμερικάνοι. Διότι δεν εξηγείτε λογικά, αλλιώς.

Με λίγα λόγια, τα τελευταία 60-70 χρόνια μεγαλύτερη αξία έχουν οι ξένοι από τους Έλληνες Πολίτες και εξηγούμε.

Την δεκαετία του 40-50 Εγγλέζοι και Ρώσοι, έφεραν τον εμφύλιο, την δεκαετία του 60-70 Εγγλέζοι Τούρκοι και Αμερικάνοι διχοτόμησαν την Κύπρο και από το 1974 και μετά είμαστε υπό την κατοχή των Αμερικάνων οι οποίοι «κατάσχεσαν» την Κρήτη και την Αλεξανδρούπολη και έδωσαν δώρο στους Σκοπιανούς την Μακεδονία και τώρα βαφτίζουν τους Θρακιώτες Αμερικάνους και για δώρο τους δίνουμε την σιδηροδρομική γραμμή Ν. Καρβάλη – Ορεστιάδα.

Τώρα όσο για τους Έλληνες. Ας πρόσεχαν.

Όπως και αν έχει το όλο θέμα διαβάστε τι λέει η ανακοίνωση του ΟΣΕ.


Η διασύνδεση του εμπορευματικού λιμένα Καβάλας με το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, ένα έργο βαρύνουσας σημασίας για την Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης, με τη διενέργεια ανοικτού μειοδοτικού διαγωνισμού για την κατασκευή νέας γραμμής (υποδομή, επιδομή και σταθμοί) στο τμήμα Νέα Καρβάλη – Τοξότες.

 

Πρόκειται για ένα σιδηροδρομικό project που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον αρκετών ευρωπαϊκών χωρών, καθώς εντάσσεται σε μια ευρύτερη γεωγραφική ομπρέλα, με την επωνυμία Three Seas Initiative, στην οποία πλέον είναι μέλος και η Ελλάδα και περιλαμβάνει την ανάπτυξη ενός νέου Σιδηροδρομικού Εμπορευματικού Διαδρόμου ‘‘Βαλτικής Θάλασσας – Αδριατικής και Μαύρης Θάλασσας». Έναν διάδρομο που θα επεκτείνεται προς το Αιγαίο και θα συνδέει την Ελλάδα με τη Βουλγαρία και θα φθάνει μέχρι τη Βαλτική.

 

Σε συνδυασμό άλλωστε με το δεύτερο μεγάλο υπό σχεδιασμό έργο της Βορείου Ελλάδας, την αναβάθμιση της γραμμής στο τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, εισέρχεται σε στάδιο υλοποίησης το διασυνοριακό project που θα συνδέει τα λιμάνια της Βορείου Ελλάδας (Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη), με τα αντίστοιχα της Μαύρης Θάλασσας (Μπουργκάς και Βάρνα) και του Δούναβη (Ρούσε).

Μια σημαντική σύνδεση, αφού μπορεί να  παρακάμπτει τον Βόσπορο αναβαθμίζοντας τον στρατηγικό ρόλο της Ελλάδας στις διεθνείς εμπορευματικές μεταφορές.

 

κ.τ.λ. κ.τ.λ.

ΚΑΚΟΜΟΙΡΕ ΘΡΑΚΙΩΤΗ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΓΙΚΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ.

 

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΟΥΜΕ

Δεν έχω τίποτε με τους Αμερικάνους, ούτε με τους Εγγλέζους τους Ρώσους ή τους Τούρκους και το διατυμπανίζω.

Οι παραπάνω χώρες, που η κάθε μια με τον τρόπο τους, τραυμάτισε την Ελλάδα και τους Έλληνες, απλά έκαναν την δουλειά τους και με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, εξυπηρετούσαν και συνεχίζουν να υπηρετούν τα συμφέροντα των Χωρών τους, και άρα στην δική τους λογική ορθά έπραξαν.

Αφού λοιπόν το ξεκαθαρίσαμε αυτό, θα πρέπει να δούμε οι Έλληνες Πολίτες, πολύ προσεκτικά τι ακριβώς έκαναν οι Ελληνικές κυβερνήσεις εκλεγμένες ή όχι.
Ακόμη και στην σκοτεινή περίοδο του εμφυλίου, οι Έλληνες έπρεπε να σταθούν και να σκεφτούν ποιους συνέφερε η Ελλάδα να είναι μοιρασμένη και αδερφικό χέρι να σφάζει αδερφό, ακόμη και κεί μέσα στον χαλασμό, οι πολίτες, δεν στάθηκαν στο ύψος των ευθυνών τους και έδωσαν πρόσφορο έδαφος στον «ξένο» παράγοντα να γεμίσει μίσος στις ψυχές των Ελλήνων, κατά των Ελλήνων.

Το ίδιο έγινε στην χούντα, όπου αδερφός σήκωσε το χέρι σε αδερφό με αποκορύφωμα ο ξένος παράγοντας, εκμεταλλευόμενος το μίσος μεταξύ των Ελλήνων, μεθόδευσε και διχοτόμησε την Κύπρο.

Ακόμη και πιο πρόσφατα το ξεπούλημα της Μακεδονίας, το «αντριλίκι» του Ερνοτγάν, η δουλικότητα της παραχώρησης της Αλεξανδρούπολης, της σιδηροδρομικής γραμμής και τόσα άλλα καθημερινά και που τα πειθήνια όργανα, που παριστάνουν την κυβέρνηση, λειτουργούν σε βάρος των συμφερόντων των πολιτών.

Τελικά, όπως δείχνει το όλο πράγμα, οι Έλληνες έπαψαν να είναι πατριώτες αφού επιτρέπουν σε απάτριδες του πολιτικού συστήματος, να κόβουν κάθε μέρα και από ένα κομμάτι από την Ελλάδα και να το ξεπουλούν σε τιμή ευκαιρίας.

Δεν φταίνε οι Αμερικάνοι, ούτε οι Εγγλέζοι, οι Τούρκοι οι … Κινέζοι και ο κάθε κακός γείτονας ή παραγείτονας.
Φταίμε εμείς που τους επιτρέπουμε να εξευτελίζουν και να ξεπουλούν τους Έλληνες και την Ελλάδα, σε τιμή ευκαιρίας.

Αλέξανδρος Παυλικιάνος