Παρέμβαση Χ. Ζεϊμπέκ στη Βουλή για να σταματήσει η κυβέρνηση τον απαράδεκτο σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Θράκης

* Έωλες και χωρίς κανένα χρονοδιάγραμμα οι απαντήσεις του Υπουργού για το πότε θα ξανασφυρίξει το τρένο στον νομό Ξάνθης

 

Παρέμβαση στη Βουλή των Ελλήνων για να σταματήσει ο πρωτοφανής στα χρονικά, πολυετής, σιδηροδρομικός αποκλεισμός που βιώνει η Ξάνθη – αλλά και ολόκληρη η Θράκη – πραγματοποίησε ο Βουλευτής Ξάνθης με τη Νέα Αριστερά, Χουσεΐν Ζεϊμπέκ, κατά την ενημέρωση από τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, κ. Σταϊκούρα, για το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.

Ο κ. Ζεϊμπέκ έκανε λόγο για αποφάσεις και πολιτικές προσβλητικές για τους ακρίτες κατοίκους της Θράκης, που υποσκάπτουν τις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής: «για ποια ανάπτυξη της περιφέρειας, για ποια αποκέντρωση, για ποια στήριξη της Θράκης, μπορεί να μιλά και να περηφανεύεται η κυβέρνηση, με αυτά τα δεδομένα;» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, υπογράμμισε πως αυτός ο σιδηροδρομικός αποκλεισμός ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2019, αμέσως μετά την τότε εκλογική νίκη του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας, ενώ υπενθύμισε τις πέντε (5) κοινοβουλευτικές ερωτήσεις που συνυπέγραψε, ως Βουλευτής, για το θέμα (από το καλοκαίρι του 2019 μέχρι και πρόσφατα), αλλά και τις διακρατικές συμφωνίες που είχαν υπογραφεί από την προηγούμενη κυβέρνηση για την υλοποίηση της «σιδηροδρομικής Εγνατίας». Ενός έργου εξαιρετικά κρίσιμου για την αναβάθμιση των υποδομών  και των μεταφορών σε Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, που, δυστυχώς, «έπεσε πάνω στον οδοστρωτήρα της κυβέρνησης Μητσοτάκη», όπως σημείωσε χαρακτηριστικά.

Απέναντι στην επιμονή του Βουλευτή της Νέας Αριστεράς να λάβει συγκεκριμένες δεσμεύσεις – με χρονοδιαγράμματα – από την κυβέρνηση, για το πότε επιτέλους θα αρθεί αυτός ο απαράδεκτος σιδηροδρομικός αποκλεισμός της Θράκης, ώστε να σταματήσει ο εμπαιγμός των κατοίκων και των επαγγελματιών της περιοχής, ο κ. Σταϊκούρας – με εξαίρεση αναφορές για το τμήμα Νέα Καρβάλη – Τοξότες και Πύθιο-Ορμένιο – αρκέστηκε να δηλώσει, γενικά και αόριστα, πως «θα επιδιώξουμε να δούμε αν υπάρχουν δυνατότητες στους ευρωπαϊκούς σχεδιασμούς για τη χρηματοδότηση αυτού του έργου, στον υφιστάμενο σιδηροδρομικό άξονα (Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης) και για επιβάτες».

Μετά και από αυτές τις έωλες «δεσμεύσεις» του Υπουργού, οι κάτοικοι της Ξάνθης για ακόμη μία φορά αναφωνούν «ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι», απέναντι στην κυβερνητική αναλγησία, για το πότε θα ξανασφυρίξει το τρένο στον νομό Ξάνθης.