H Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού (WTM 2-5 Νοεμβρίου) στο Λονδίνο.
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης συμμετείχε, εντός του περιπτέρου του ΕΟΤ, στην διεθνή έκθεση World Travel Market που έγινε 2-5 Νοεμβρίου στο Λονδίνο, με στόχευση να ενδυναμωθεί το τουριστικό ρεύμα από τη Βρετανία, να βελτιωθεί η αναγνωρισιμότητα του συνόλου των επιμέρους προορισμών της, αλλά και να διευρύνει τις διεθνείς συνεργασίες της. Το παρών έδωσαν και επαγγελματίες του Τουρισμού της περιοχής με τους οποίους υπήρξε συνεργασία και η παρουσία τους κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική από την ΠΑΜΘ.
Έγιναν συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες από την Μεγάλη Βρετανία, Τουρκία, Σουηδία, με εκπροσώπους ΜΜΕ της Βρετανίας, Ιταλίας, Ρουμανίας, Ην Πολιτειών. Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης κος Μιχάλης Αμοιρίδης συμμετείχε σε προγραμματισμένες θεματικές συνεδρίες δικτύωσης με εκπροσώπους της διεθνούς τουριστικής αγοράς.
Στα πλαίσια αυτά διανεμήθηκε το νέο έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό προβολής της ΑΜ-Θ, προωθήθηκαν οι διαδικτυακές διευθύνσεις των τουριστικών εργαλείων της. Στις παραπάνω συναντήσεις, έγινε παρουσίαση του συνόλου του προορισμού – των δυνατοτήτων πρόσβασης, του παραλιακού μας μετώπου και εξειδικευμένες παρουσιάσεις με έμφαση το παρθένο φυσικό περιβάλλον, τον εναλλακτικό τουρισμό, το γαστρονομικό και οινικό πλούτο μας, την ελκυστικότητα των πόλεων και δόθηκαν στοιχεία επικοινωνίας του συνόλου των ξενοδοχείων και των τουριστικών πρακτόρων της περιοχής μας.
Το ενδιαφέρον ήταν μεγάλο και ο τουριστικός πλούτος της Περιφέρειας, άγνωστος στους περισσότερους, ενθουσίασε. Φίλιπποι και Λυδία, σπήλαιο Αγγίτη, στενά του Νέστου, Αλεξανδρούπολη, εθνικά πάρκα, είναι λίγα από αυτά που αποτέλεσαν μία ευχάριστη έκπληξη που σε συνδυασμό με το παραλιακό μας μέτωπο, κέρδισαν τις εντυπώσεις. Δημιουργήθηκαν προοπτικές από νέες συνεργασίες για το 2016, πέραν των ήδη ανακοινωμένων, τόσο από τη Μεγάλη Βρετανία αλλά και από Σουηδία με προορισμούς σε όλο το εύρος της ΠΑΜ-Θ. Το επόμενο διάστημα αναμένονται δημοσιεύσεις – παρουσιάσεις σε μεγάλης αναγνωσιμότητας μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού με διεθνή απήχηση και επισκέψεις στην περιοχή μας.
Η φετινή στοχευμένη παρουσία μας στη WTM, που αποτέλεσε το επιστέγασμα προεργασίας που έγινε όλο το προηγούμενο διάστημα, εξέπληξε ευχάριστα και κέρδισε νέους συνεργάτες.
Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ στα πλαίσια του νέου στρατηγικού της σχεδιασμού, βήμα-βήμα χτίζει την τουριστική εικόνα και ταυτότητα του τόπου, που έχει μεγάλες δυνατότητες. Σ’ αυτή την πορεία δεν πρέπει να λείψει κανείς.