Η παρέμβαση μέσω facebook του κ. Ζειμπέκ στην ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

 

Με έκπληξη διαβάσαμε την … έκπληξη του Έλληνα (;) βουλευτή του Ελληνικού Κοινοβουλίου (;) κ. Ζειμπέκ,  ο οποίος με ανείπωτο μένος, στοχοποιεί τους Έλληνες Εκπαιδευτικούς της Θράκης, οι οποίοι ΤΟΛΜΗΣΑΝ να εκφράσουν την αντίθεση τους στις εντολές του Προξενείου και της Άγκυρας.

Ο κ. Ζειμπέκ ως υπάκουος εκτελεστής εξωθεσμικών εντολών, χαρακτηρίζει πιλοτική την παρέμβαση του ΙΕΠ, το οποίο, κατόπιν εντολής της Κυβέρνησης είναι ξεκάθαρα μια ρατσιστική, αντιδημοκρατική πολιτική εντολή που   εξαφανίζει από την εκπαιδευτική επικράτεια της Θράκης, μερίδα Ελλήνων Πολιτών, τους Πομάκους και τους Ρωμά.

Ο κ. Ζειμπέκ, δεν αφήνει έξω από το στόχαστρο του τον εκπαιδευτικό που εξέφρασε, ως ο καθ ύλη αρμόδιος, την εκτίμηση του κατά πόσον είναι «πιλοτικό» το πρόγραμμα, απειλώντας τον εμμέσως πλην σαφώς ότι πρέπει να εκδιωχθεί από το μειονοτικό σχολείο που διδάσκει,  λέγοντας ότι δεν έχει θέση σε μειονοτικό σχολείο επειδή ακριβώς δεν συμφωνεί με την γραμμή του Προξενείου.

Εμμέσως πλην σαφώς, ο βουλευτής, απαιτεί από τον Υπουργό Παιδείας να απομακρύνει τον εκπαιδευτικό από το μειονοτικό σχολείο που διδάσκει, γιατί ως ο καθ ύλη αρμόδιος, ΤΟΛΜΗΣΕ να εκφράσει αντίθετη άποψη από την κρατούσα της Κυβέρνησης.

Επίσης ο βουλευτής λέει μία ανακρίβεια τεραστίων διαστάσεων χωρίς ωστόσο να διευκρινίζει ποιους γονείς εννοεί; Τους γονείς των Πομακόπουλων και των τσιγγανόπουλων που με το έτσι θέλω, μετατρέπει το ΙΕΠ την μητρική τους γλώσσα σε Τουρκική;

Αλήθεια ο κ. Ζειμπέκ δεν γνωρίζει ότι η μητρική γλώσσα των Πομάκων της Θράκης είναι η Πομακική και όχι η Τουρκική; Ποιοι ακριβώς γονείς στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι υπέρ της Τουρκοποίησης της μητρικής τους γλώσσας κύριε βουλευτά; Και για ποια κοινωνικοποίηση των μουσουλμανόπαιδων μιλάτε κύριε Βουλευτά; Αυτών που θα δραστηριοποιηθούν στην Ελληνική Κοινωνία; Στην Ελληνική επικράτεια που μετ επιτάσεως απαιτείται να ομιλείτε η Τουρκική; Ή μήπως έχετε κάτι άλλο κατά νου; Με ποια ακριβώς γλώσσα θα κοινωνικοποιηθούν και θα δραστηριοποιηθούν στην Ελληνική κοινωνία και αγορά τα μουσουλμανόπουλα, μαθαίνοντας ΟΛΑ Τουρκικά; Έχετε κάτι άλλο κατά νου κύριε Βουλευτά; Υπονοείτε ότι στην Θράκη θα ομιλείτε άλλη γλώσσα πλην ης Ελληνικής;

Τέλος, προφανώς ο κ. Ζειμπέκ, ο οποίος υποστηρίζει ότι οι εκπαιδευτικοί της Θράκης αντιμετωπίζουν την Σταλινικού Τύπου εκπαίδευση των παιδιών της Θράκης πολιτικά, δεν περίμενε – αυτό είναι σίγουρο – ότι οι δάσκαλοι συνδικαλιστές της Θράκης ανεξάρτητα από ποιο κόμμα στηρίζονται,  θα μιλούσαν ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ – προφανώς αυτήν την λέξη ο κ. Ζειμπέκ βάφτισε Πολιτική απάντηση στην πίεση που ασκεί η κυβέρνηση στο θέμα των δίγλωσσων νηπιαγωγείων.

Μερικές επισημάνσεις ακόμη και κλείνουμε την αναφορά μας στο σχόλιο του κ. Ζειμπέκ.

Ο κ. Ζειμπέκ σκόπιμα αναφέρεται στο σχόλιο ως ανακοίνωση προέδρου ΔΑΚΕ-ΔΟΕ και όχι ως Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης προφανώς για στοχοποίηση γιατί η ανακοίνωση είναι αποτέλεσμα δημοκρατικής διαδικασίας και απόφασης του Συλλόγου. Το δικαίωμα πού θα διδάσκει ο κάθε εκπαιδευτικός δεν θα το καθορίζει κανένας βουλευτής. Ο πρόεδρος του Συλλόγου πάντα αγωνίζονταν για τον εκσυγχρονισμό της μειονοτικής εκπαίδευσης και το έχει αποδείξει. Εξάλλου, στην ανακοίνωση αναφέρεται μόνιμοι διορισμοί στα δημόσια και μειονοτικά σχολεία. Αν θεωρεί ότι η πρόταση για ίδρυση δημόσιων σχολείων στους μειονοτικούς οικισμούς σημαίνει κατάργηση της μειονοτικής εκπαίδευσης τότε ας στρέψει τα βέλη του και εναντίον της συνδικαλιστικής παράταξης που πρόσκειται στο ΣΥΡΙΖΑ αφού και η δική τους θέση είναι η λειτουργία δημόσιων σχολείων στους οικισμούς αυτούς. Πουθενά δεν υπάρχει καταγγελία εναντίον του,  παρά μόνο καταγραφή των λεχθέντων του και μάλιστα δημόσια. Ας μην είναι αλλεργικοί κάποιοι στην κριτική. Επίσης όταν λέει ότι εκφράζει απόψεις κατά της μειονοτικής εκπαίδευσης του διαφεύγει ότι τα νηπιαγωγεία είναι δημόσια ή σκόπιμα το αναφέρει. Ας ξεκαθαρίσει τη θέση του. Όσο για τις πολιτικές πεποιθήσεις σε ανακοινώσεις του Συλλόγου αναφέρεται ότι το πιλοτικό πρόγραμμα είναι πολιτική απόφαση και πρέπει να υλοποιηθεί. Άρα ποιος πολιτικοποιεί το θέμα; Και ενώ γνωρίζουν άπαντες τις τοποθετήσεις και τις δηλώσεις του περί δίγλωσσων νηπιαγωγείων, ξαφνικά έγινε θερμός υποστηρικτής της εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας. Είναι νωπές ακόμα οι μνήμες από τη στοχοποίησης δασκάλας όταν εξέφρασε κάποια άποψη σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Το δικαίωμα του καθενός να εκφράζει την άποψη του ανεξάρτητα σε ποιο σχολείο υπηρετεί είναι δημοκρατικό δικαίωμα. Με τη λογική του κ. Ζειμπέκ θα πρέπει στα μειονοτικά σχολεία να υπηρετούν εκπαιδευτικοί που συμφωνούν με τις απόψεις του. Το ποιοι εκφράζουν πολιτικές πεποιθήσεις μπορεί κανείς να το διαπιστώσει  σε ανακοινώσεις συνδικαλιστικής παράταξης.

Γενικότερα το σχόλιο τοποθέτησης του κ. Ζειμπέκ αποτελεί ευθεία στοχοποίηση στο πρόσωπο του προέδρου του Διδασκαλικού Συλλόγου Ξάνθης λόγω της αντίδρασης των εκπαιδευτικών στο πιλοτικό πρόγραμμα. Και εύκολα μπορεί να αναρωτηθεί ότι μήπως η πιλοτική παρέμβαση που αναφέρει ο βουλευτής δεν είναι πιλοτική αλλά πολιτική παρέμβαση; Και από ποιον; Και γιατί; Ο εκσυγχρονισμός της μειονοτικής εκπαίδευσης δεν επιτυγχάνεται με αφορισμούς αλλά με συναίνεση μέσα από τη λειτουργία ενός ειλικρινούς διαλόγου.

Στην ανακοινωσή του ο διδασκαλικός σύλλογος αναφέρει:

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), είναι Νομικό πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου το οποίο λειτουργεί χάριν του δημόσιου συμφέροντος, εδρεύει στην Αθήνα και εποπτεύεται από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Σύμφωνα με τους σκοπούς και τις αρμοδιότητες του, το Ι.Ε.Π. είναι επιτελικός επιστημονικός φορέας που υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στα θέματα που αφορούν την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Σκοπός του Ι.Ε.Π. είναι η επιστημονική έρευνα και μελέτη των θεμάτων και η διαρκής επιστημονική και τεχνική υποστήριξη του σχεδιασμού και της εφαρμογής της εκπαιδευτικής πολιτικής στα θέματα αυτά.

Στο θέμα όμως που αφορά τις Πιλοτικές Παρεμβατικές Δράσεις Υποστήριξης Μουσουλμανοπαίων στα νηπιαγωγεία της Θράκης σε αμιγώς μειονοτικούς οικισμούς,  δεν προηγήθηκε καμία επιστημονική έρευνα και μελέτη.  Η μόνη, όμως, επιστημονική έρευνα και μελέτη που έγινε από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας και του ΙΕΠ,  ήταν  ο τρόπος,  ο σχεδιασμός  και ο ορισμός των πιλοτικών  νηπιαγωγείων, προφανώς μετά από υπόδειξη του ΙΕΠ  και εισήγηση του Περ. Διευθυντή Εκπαίδευσης,  χωρίς πρώτιστα να υπάρξει καμία ενημέρωση για τον τρόπο εφαρμογής του προγράμματος και διαχείρισης των μαθητών μέσα στην τάξη, όπου και μέχρι σήμερα οι λεπτομέρειες του προγράμματος παραμένουν αδιευκρίνιστες.  Η εκ των υστέρων ενημέρωση των νηπιαγωγών και των Διοικητικών Συμβουλίων των Συλλόγων των νομών της Θράκης έγινε με αναφορά σε έρευνες και προγράμματα άλλων χωρών που καμία σχέση δεν έχουν  με την εκπαιδευτική πραγματικότητα της Θράκης. Ο σκοπός της όλης αυτής προσπάθειας και μεθόδευσης  ήταν να φέρουν προ τετελεσμένων γεγονότων την εκπαιδευτική κοινότητα και τους τοπικούς Συλλόγους, αφαιρώντας τους σκόπιμα το δικαίωμα της αντίδρασης, της κατάθεσης προτάσεων και να προχωρήσουν στην υλοποίηση του προγράμματος ως πολιτική απόφαση, που όμως δεν έχουν τηρηθεί  και όλες οι σχετικές διαδικασίες και προϋποθέσεις που αφορούν στην υλοποίηση πιλοτικών προγραμμάτων. Σε συνέχεια δε της  παραπάνω προσπάθειας  για την αποδοχή του προγράμματος εντάσσεται και η τακτική παραπλάνησης των εκπαιδευτικών, αφού κατά το δοκούν, άλλοτε μιλάνε για συμμετοχή με ισότιμη παρουσία της συνεργάτριας στην τάξη κι άλλοτε για δυνητικές παρεμβάσεις και μόνο, όπου και όταν χρειαστεί.

Αποδεικνύεται περίτρανα  λοιπόν ότι κατά την οργάνωση και το σχεδιασμό του προγράμματος, για ευνόητους λόγους, αποσιωπήθηκαν παράτυπα και δεν τηρήθηκαν όλα εκείνα που θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνονται στην υλοποίηση ενός προγράμματος. Και αυτό γιατί:

Στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΕΠ δε ζητήθηκε από τους Συλλόγους Διδασκόντων η εθελοντική συμμετοχή και η συναίνεση των εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα, όπως γίνεται σε κάθε πιλοτική φάση, του κάθε έργου του ΙΕΠ. Και αφού μάλιστα η παρουσία τρίτων προσώπων στο σχολείο στο πλαίσιο δράσεων προϋποθέτει  πάντα τη σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων.

 Επίσης, σύμφωνα με τις προδιαγραφές υποβολής αίτησης για άδεια διεξαγωγής έρευνας σε σχολεία, αφού σύμφωνα και με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος το συγκεκριμένο πρόγραμμα περιλαμβάνει τη συνδυαστική μορφή «έρευνας δράσης», αλλά και τον κώδικα σε ζητήματα δεοντολογίας, είναι αναγκαία η διασφάλιση της ενημερωμένης  συναίνεσης των συμμετεχόντων στην έρευνα ή των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών, όταν η έρευνα απευθύνεται σε ανήλικους μαθητές, της ενημέρωσης των εκπαιδευτικών, ο προαιρετικός χαρακτήρας της συμμετοχής τους, η δυνατότητα αποχώρησης σε οποιοδήποτε στάδιο διεξαγωγής της έρευνας.

Αντί των παραπάνω, το Υπουργείο Παιδείας και το ΙΕΠ προσπαθούν  εδώ και δύο χρόνια να επιβληθούν ενός προγράμματος με τρόπο αυταρχικό και προκλητικό προσπαθώντας  στην ουσία και με διάφορα τεχνάσματα και μεθόδους  να σύρουν  ουσιαστικά τις νηπιαγωγούς  στη  συναίνεση και αποδοχή του προγράμματος.

Σε συναντήσεις με τους γονείς των μαθητών των 3 νηπιαγωγείων, που είχαν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου, εκφράστηκε  αρχικά  η άποψη αυθόρμητα από όλους τους γονείς ότι το πρόγραμμα θα προσθέσει  προβλήματα παρά θα επιλύσει, αφού τα παιδιά μαθαίνουν πολύ καλά ελληνικά  εξάροντας και  το έργο των νηπιαγωγών και ζητήθηκε μάλιστα και από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης να μην προχωρήσει η υλοποίηση του προγράμματος. Εδώ αξίζει, όμως, να προστεθεί ότι άλλαξε η στάση μερικών γονέων κατόπιν παρέμβασης του μειονοτικού βουλευτή Ξάνθης στους οικισμούς αυτούς, αναλαμβάνοντας έτσι μάλιστα ο ίδιος την ενημέρωση και έναν διαφορετικό ρόλο, το ρόλο του επιστημονικά υπεύθυνου του προγράμματος.

Διαφαίνεται λοιπόν ότι κάποιοι προσπαθούν και επιμένουν στη χειραγώγηση της μειονότητας καλλιεργώντας σκόπιμα επικίνδυνες αυταπάτες πως πρόκειται για ένα αθώο πρόγραμμα, ενώ στην πραγματικότητα προσδοκούν ότι η εφαρμογή του προγράμματος θα αποτελέσει με την κατάλληλη μεθόδευση και πίεση να εκπληρωθεί ο διακαής πόθος τους, που δεν είναι άλλος από την ίδρυση των δίγλωσσων νηπιαγωγείων. Εξάλλου, αυτό φαίνεται και από τις δηλώσεις του ίδιου του  βουλευτή, αλλά και άλλων, όχι μόνο μέσα στη βουλή και στα διάφορα Μέσα Ενημέρωσης, αλλά πρόσφατα και  σε κρατικό κανάλι: «Το πρόγραμμα στα μειονοτικά σχολεία είναι τουρκόγλωσσο και ελληνόγλωσσο και επομένως το παιδί θα πρέπει να προσαρμοστεί». Όλες οι κινήσεις λοιπόν δείχνουν καθαρά αυτό που είχαμε επισημάνει σε προηγούμενες ανακοινώσεις μας, ότι κάποιοι επιδιώκουν τη δημιουργία και ενίσχυση παράλληλων δομών και στο χώρο του νηπιαγωγείου.

 Οι ακραίες εθνικιστικές και συντηρητικές αντιλήψεις, η αντίδραση του Συλλόγου στο πρόγραμμα  με το επιχείρημα της αντιπολιτευτικής τακτικής  προς όφελος πολιτικών και κομματικών σκοπιμοτήτων, τα περί εκπαιδευτικού μεσαίωνα που αποδίδουν στο Σύλλογο, η στοχοποίηση και η απαξίωση των συναδέλφων μας νηπιαγωγών που συμμετέχουν στις απεργιακές κινητοποιήσεις, η διασπορά ειδήσεων της πρόσληψης των συνεργατριών ως αναπληρώτριες,  αλλά  και οι παραπλανητικές δηλώσεις για τον τρόπο λειτουργίας του προγράμματος,  εντάσσονται στο πλαίσιο της επικοινωνιακής «τεχνικής», δεν έχουν καμία υπόσταση, δε μας αγγίζουν,  αφού όλα αυτά τα χρόνια ο Σύλλογός μας έχει αποδείξει ότι στέκεται στο πλευρό των συναδέλφων μας,  ήταν μπροστάρης πάντοτε στους αγώνες και δεν έπασχε ποτέ και ούτε πάσχει από κυβερνητικά ή αντικυβερνητικά σύνδρομα.

Αν για το Υπουργείο Παιδείας και το ΙΕΠ η επιμονή  για την υποχρεωτικότητα της  εφαρμογής του προγράμματος, ως πολιτική απόφαση,  αποτελεί επίδειξη δύναμης ισχύος, εξουσιαστικότητας και εντυπωσιασμού, για μας είναι αδιάκοπος αγώνας της υπεράσπισης των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών χωρίς διακρίσεις και διαχωρισμούς.  Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις που προσπαθούν να επιβληθούν με αυταρχικές παρεμβάσεις μέσα σε κλίμα φόβου και τρομοκρατίας  και δε λαμβάνουν υπόψη τη συναίνεση των εκπαιδευτικών που αποτελούν το κλειδί της εφαρμογής όλων των προγραμμάτων, δεν είναι δυνατό να γίνουν αποδεκτές από την εκπαιδευτική κοινότητα.

Η κυβέρνηση  είναι αυτή που σήμερα  φέρει ακέραια  την αποκλειστική ευθύνη για τη μη λειτουργία των νηπιαγωγείων, στερώντας έτσι το δικαίωμα των παιδιών στη μόρφωση και τη δυνατότητα της ισότιμης ένταξής τους στην κοινωνία με την αυταρχική επιβολή ενός προγράμματος,  με  μοναδικό  κριτήριο την πολιτική του διάσταση και χωρίς καμία παιδαγωγική σκέψη.

Ταυτόχρονα αφήνει έκθετες και κρατά σε ομηρία τις προσληφθείσες συνεργάτριες του προγράμματος, αφού γνώριζε εκ των προτέρων ότι η υλοποίηση ενός πιλοτικού προγράμματος συνοδεύεται από προβλεπόμενες διαδικασίες, όρους και προϋποθέσεις  που δεν τηρηθήκαν  και όφειλε να τις ενημερώσει.

Δηλώνουμε για μια ακόμα φορά την αντίθεσή μας στην εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος στα νηπιαγωγεία της Θράκης.

 Ο εποικοδομητικός διάλογος με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων και η οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης μπορούν και πρέπει να αποτελέσουν την κύρια παράμετρο όλων των προσπαθειών για την αναβάθμιση της δημόσιας και μειονοτικής εκπαίδευσης.

Αγωνιζόμαστε και διεκδικούμε:

  • Αναβάθμιση των κτιριακών εγκαταστάσεων και του παιδαγωγικού υλικού των νηπιαγωγείων.
  • 2χρονη δημόσια και δωρεάν προσχολική αγωγή και εκπαίδευση.
  • Μείωση της αναλογίας μαθητών 1/15 ανά νηπιαγωγό, σύμφωνα και με τις θέσεις του Κλάδου.
  • Συστηματική κατάρτιση και επιμόρφωση σε θέματα διαπολιτισμικής αγωγής.
  • Υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης και εκμάθησης των μητρικών γλωσσών για τους εκπαιδευτικούς της περιοχής.
  • Μαζικούς διορισμούς για την κάλυψη όλων των κενών δημόσιας και μειονοτικής εκπαίδευσης.
  • Τη δημιουργία όλων των νηπιαγωγείων ως ολοήμερα.
  • Αναβάθμιση των υπηρεσιών εκπαίδευσης στην περιοχή της μειονότητας, με την ίδρυση σύγχρονων Δημόσιων Σχολείων, αίτημα πολλών γονέων της μειονότητας ώστε να έχουν τη δυνατότητα επιλογής φοίτησης των παιδιών τους.
  • Πρόβλεψη για ενδεχόμενη αλλαγή προγράμματος σπουδών με ένα διαφορετικό πρόγραμμα με στοχευόμενες δράσεις προς την κατεύθυνση για μαθητές που δεν έχουν μητρική γλώσσα την ελληνική.

 

 

Η παρέμβαση μέσω facebook του κ. Ζειμπέκ στην ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

 

Με έκπληξη διαβάζω την ανακοίνωση του Προέδρου της ΔΑΚΕ – ΔΟΕ Ξάνθης για την πιλοτική παρεμβαση του ΙΕΠ στα νηπιαγωγεία της Θράκης και τις κατηγορίες εναντίον μου. Τυγχάνει ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός να διδάσκει σε χωριό όπου εφαρμόζεται η πιλοτική παρέμβαση, ενώ ήταν ο ίδιος που ενημέρωσε τους γονείς για πρώτη φορά σχετικά με το πρόγραμμμα. Παράλληλα διδάσκει και ο ίδιος σε μειονοτικό σχολείο, εκφράζοντας όμως απόψεις κατά της μειονοτικής εκπαίδευσης. Τώρα καταλαβαίνω, λοιπόν, γιατί δεν εκσυγχρονίζεται η μειονοτική εκπαίδευση . Πρόεδρε , αν διαφωνείς με την μειονοτική εκπαίδευση τότε τι δουλειά έχεις σε μειονοτικό σχολείο, όταν μπορείς να επιλέξεις το δημόσιο σχολειο;

Στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι γονείς των μαθητών είναι υπέρ της πιλοτικής παρέμβασης, γιατί αναγνωρίζουν ότι αποτελεί αναγκαιότητα για την ομαλή κοινωνικοποιηση των μαθητών και την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας. Πιστεύετε ότι οι γονείς δεν έχουν θέση και άποψη για το καλό και το μέλλον των παιδιών τους, ώστε να χρειάζονται καθοδήγηση; Αν σέβεστε πραγματικά την γνώμη των γονιών παρακαλώ να αφήσετε έξω από τα σχολεία τις πολιτικές σας πεποιθήσεις. Στο κάτω κάτω πρόκειται για πιλοτική εφαρμογή, ας την εξετάσουμε και να δούμε τα αποτελέσματα της . Περίμενα να ακούσω από σας εκπαιδευτικά επιχειρήματα και όχι πολιτικά.

Μια απορία: μήπως οι απεργοί καλύπτονται και οικονομικά ;

Και 4η εβδομάδα τα παιδιά χωρίς νηπιαγωγείο!

İskeçe (Xanthi) Eğitimciler dernek başkanının (DOE) Anaokullarında uygulanmaya çalışılan pilot uygulama ve Azınlık eğitimi ile ilgili açıklamalarını şaşkınlıkla okudum.Tabii her zaman olduğu gibi halkı kışkırtan yine benim.En ilginç görüşü ise azınlığın yoğun yaşadığı bölgelere çağdaş devlet okullarının açılması.Azınlık eğitiminin niye çağı yakalayamadığını daha iyi anlıyoruz.Azınlık eğitimine inanmayan bir eğitimci ilginçtirki pilot uygulamanın başladığı köylerden birinde görev yapmaktadır.Başkanın ayni anda DAKEnin de başkanı olduğunu hatırlatalım.Bizim görüşümüz çocuklarının geleceği ile asıl söz sahibi velileridir.Azınlık eğitimi Pedağojik yaklaşımlardan uzak politize edilerek iyileştirilemez.Değerli Başkan biz sizden çocuklarımızı eğitmenizi bekliyoruz Azınlık eğitimine inanmamak sizin en doğal hakkınız fakat bu ğörüşlerinizle Azınlık okullarına hizmet edemezsiniz o zaman devlet okulunu seçiniz.(Metnin tümünü yayınlıyorum)