Ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη στο Life -Events. gr

Τι είναι το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων, πόσα σχήματα εξέφρασαν ενδιαφέρον στον διαγωνισμό και πότε αναμένεται να εφαρμοστεί;


Ο Απόστολος Αντωνούδης, πρόεδρος της «Εγνατία Οδός Α.Ε» στη συνέντευξη που παραχώρησε στο Life-Events.gr μιλάει για όλα τα παραπάνω, εξηγώντας γιατί το νέο σύστημα διοδίων θα είναι και το πιο δίκαιο. «Πρέπει να πάμε σε ένα νέο σύστημα, που θα προσεγγίζει δικαιότερα τις χρεώσεις. Το αναλογικό σύστημα διασφαλίζει πως ο πολίτης θα πληρώνει ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει, κάτι που σίγουρα είναι πολύ πιο δίκαιο» τόνισε μεταξύ άλλων.

Ο κ. Αντωνούδης αναφέρθηκε επίσης στους δύο νέους σταθμούς διοδίων που δημιουργούνται στην περιοχή των Διαβατών και της Ασπροβάλτας και πόσο θα κοστίζουν, ενώ θα ακολουθήσουν του Στρυμονικού και της Καβάλας.

Οσο για ποιο λόγο κατασκευάζονται αυτοί οι σταθμοί, τη στιγμή που πρόκειται να «τρέξει» το αναλογικό σύστημα και τι θα γίνει όταν συμβεί αυτό, ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού διευκρινίζει πως τίποτα δεν πάει χαμένο καθώς θα μετατραπούν σε σημεία ελέγχου και σημεία εξυπηρέτησης. Παράλληλα, αναφέρθηκε και σε ποιο σημείο βρίσκεται η αναβάθμιση του οδικού άξονα, Αμφίπολης-Δράμας.

Ο Απόστολος Αντωνούδης αναφέρθηκε επίσης και στα εννέα σχήματα που εξεδήλωσαν ενδιαφέρον για την παραχώρηση του οδικού άξονα της Εγνατίας Οδού, εξήγησε τη διαδικασία που ακολουθείτε και τόνισε πως αναμένουν τις δεσμευτικές οικονομικές προσφορές τους μέχρι το Φθινόπωρο του 2018.

«Εγινε η αξιολόγηση της διοίκησης από το ΤΑΙΠΕΔ»
Σχετικά με την αλλαγή της σύνθεσης του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, ο κ. Αντωνούδης αποκάλυψε πως από 7μελές, το σχήμα μετά από δύο παραιτήσεις έγινε 5μελές, ακολούθησε η αξιολόγηση από το ΤΑΙΠΕΔ και αναμένουν τον επόμενο μήνα, είτε να συμπληρωθούν τα μέλη, είτε να γίνουν αντικαταστάσεις για την καλύτερη λειτουργία του.

«Δεν πωλούνται οι μετοχές της Εταιρείας»
Ολοκληρώνοντας, ο πρόεδρος της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», Απόστολος Αντωνούδης ξεκαθάρισε στους εργαζόμενους της Εγνατίας αλλά και σε όσους συνεργάζονται με αυτήν, πως η παραχώρηση αφορά μόνο την εκμετάλλευση, τη λειτουργία και τη συντήρηση του δρόμου και όχι την Εγνατία. «Δεν πωλούνται οι μετοχές της Εταιρείας, η οποία θα συνεχίσει και στο μέλλον να σχεδιάζει, να επιβλέπει και να παράγει έργα, τα οποία θα συνεισφέρουν στην οικονομία της χώρας», δήλωσε μεταξύ άλλων.